مشکل در چهاردهمین روز فروردین و آغاز به کار رسمی مدارس و ادارات، همچنان باقیست و برخی گوشی‌ها اجازه تنظیم غیرخودکار (دستی) ساعت را به کاربر نمی‌دهند و با وجود امکان تنظیم دستی ساعت برروی برخی دیگر از گوشی‌ها نیز عقب کشیدن دستی ساعت مشکلاتی را برای کار با برخی اپلیکیشن‌ها و نرم‌افزار‌های آنلاین برای کاربران ایجاد می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
رئیس مرکز اورژانس استان تهران با اشاره به ۱۵ هزار و ۲۳۰ تماس از سوی شهروندان تهرانی در موضوع گرمازدگی با اورژانس در تعطیلات آخر هفته (چهارشنبه تا جمعه) از ۶ هزار و ۳۷۳ مأموریت نیرو‌های اورژانس در این مدت خبر داد و گفت: ۱۹۶ مورد دارای ضعف و بی حالی و ۶۶ مورد نیز دچار گرمازدگی بوده اند.
توکلی به استقرار ۵ دستگاه اتوبوس آمبولانس و درمانگاه سیار اورژانس تهران در نقاط پرتردد تهران به عنوان ماموریتی ویژه برای ارائه خدمات به بیماران گرمازده اشاره کرد و گفت: در مجموع ۳۱۵ نفر از شهروندان تهرانی در این نقاط، به نیرو‌های اورژانس مراجعه کردند که ۳۱ نفر دچار ضعف و بی‌حالی و ۳ نفر نیز دچار گرمازدگی شده بودند.
وینیسیوس جونیور، فوق ستاره رئال مادرید، برای حضور در کنسرت دریک به نیویورک سفر کرد.
پدری، ستاره بارسلونا، با پشت سر گذاشتن یک دوره سخت در تعطیلات پیش فصل، با حداکثر آمادگی در تمرینات حضور یافت.
فیلیپو اینزاگی، اسطوره میلان و سرمربی فعلی تیم رجینا، با تماس‌هایی از سوی باشگاه‌های سعودی مواجه شده است.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در تعطیلات لیگا اسپانیا به زادگاه خود سفر کرده است.
ارلینگ هالند، ستاره خط حمله باشگاه منچسترسیتی، در حال گذراندن تعطیلات پیش فصل خود در سواحل اروپاست.
تعطیلات عید قربان در کشورهای عربی و اسلامی چند روز است؟
کودی خاکپو، ستاره هلندی لیورپول، تعطیلات خود را صرف کمک به نیازمندان سرزمین پدری‌اش کرده است.
عنابستانی، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با بیان اینکه در کل دنیا فقط ایران و جیبوتی هفته‌ای یک روز تعطیل هستند گفت: در کمیسیون اجتماعی به تعطیلی جمعه و شنبه رسیدیم. وی افزود: تمام کشور‌های دنیا به این نتیجه رسیدند که تعداد تعطیلات هفته دو روز باشد. در تعطیلی شنبه نه منع عرفی داریم نه شرعی.
از استوری‌های مضحکی که در روز‌های تعطیل ۱۴ و ۱۵ خرداد در فضای مجازی دست به دست شد، این محتوا بود که از این تعطیلات استفاده کنید، شاید سال دیگه این موقع تعطیل نباشد! کنایه از اینکه تا سال دیگر، براندازان موفق شده‌اند و ایران را گرفته‌اند! سال گذشته هم می‌گفتند «امسال سال خونه» و از سرنگونی جمهوری اسلامی ایران شعار می‌ساختند، با این حال سال تمام شد و اتفاقی نیفتاد.
اگر فصل فوتبال ایران ادامه پیدا می‌کرد، استقلال با مصدومان زیادی مواجه بود.
جرارد پیکه در حال گذراندن تعطیلات با دو فرزند خود است، اما تا این لحظه تعطیلات پیکه و پسران توافقی که او در دادگاه با همسر سابقش شکیرا امضا کرده بود را نقض کرده است.
بازی‌های آسیایی هانگژو آخرین فرصت برای اثبات حسن تفتیان است.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان، گفت: بعد از اتمام تعطیلات نوروزی، ساعات کاری تمام مدارس و ادارات تابعه آموزش و پرورش مشخص شد.
یکی از راه‌های تطبیق با تغییرات بعد از آخر هفته، معرفی روتین‌هایی است که تمام هفته طول می‌کشند، ولی این قدرت را دارد که زندگی ما را معنادارتر کند. این موارد ممکن است شامل تماشای برنامه تلویزیونی مورد علاقه شما، باغبانی یا رفتن به باشگاه باشد. انجام این کار‌ها در زمان مشخص هر روز مفید است.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: تعطیلات نوروز هیچ خللی در مأموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی ایجاد نمی‌کند
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در راستای تکریم مشتریان و مسافران در ایام تعطیلات، هزینه ایاب و ذهاب تمامی خدمات که از سوی امدادگران در طرح امداد نوروزی ایران خودرو و سایپا صورت خواهد گرفت، رایگان خواهد بود.
عشرتی درباره پیش بینی از وضعیت کرونا طی روز‌های آتی، تصریح کرد: تا ۱۵ روز آینده همین شرایطی که اکنون برقرار است، ادامه خواهد داشت. معمولا بعد از تعطیلات طولانی مدت مثل نوروز، افزایش موارد بیماری قابل انتظار است اما، پیش‌بینی برای اینکه شدت بیماری چقدر خواهد شد فعلا زود است. از سوی دیگر امسال با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان همزمان با تعطیلات نوروز این احتمال هم وجود دارد که سفر‌ها و دید و بازدید‌ها کمتر شود که متعاقب آن بیماری زایی کاهش یابد.
اعضای شورای هماهنگی تشکل‌های فرهنگیان ضمن تقدیر و تشکر و حمایت از مواضع وزیر انقلابی آموزش و پرورش در مخالفت با تعطیلی مدارس به تمامی دست اندرکاران و تصمیم گیران اعلام می‌دارند «تعطیلی مدارس را تعطیل کنید» و راه‌های دیگری را برای کاهش آلودگی هوا جستجو کنید.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه تعطیلات لیگ به ضرر تمامی تیم‌ها شده است گفت: استقلال و پرسپولیس آمادگی کامل را برای انجام دربی ندارند.
دفاع چپ تیم مس رفسنجان با بیان این مسئله که این تیم تعطیلات خوبی را پشت سر گذاشته گفت: با تمام قوا برای پیروزی در دربی کرمان به میدان می رویم.
عصر چهارشنبه فردی برای گردش و تفریح به امامزاده داوود رفته بود که ناگهان چشمش به استخوان‌هایی خورد که پای کوه افتاده بود. وی فورا با پلیس تماس گرفت و طولی نکشید که مأموران راهی آنجا شدند و موضوع را به قاضی جنایی تهران اعلام کردند. به دستور بازپرس جنایی استخوان‌های کشف شده به پزشکی قانونی فرستاده شد تا با انجام آزمایش تخصصی مشخص شود که متعلق به انسان هستند یا حیوان.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ