اگر پرسپولیس اولین قسط از مطالبات بوژیدار رادوشوویچ را پرداخت نکند، 10 میلیارد تومان جریمه خواهد شد و امکان فعالیت در نقل و انتقالات زمستانی را هم نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع استقلال علی‌رغم شروع کابوس وار در دیدار برابر ملوان اما توانست با یک تکل به موقع و سپس ضربه سر تمام کننده، سه امتیاز را به تیمش تقدیم کند.
با پایان روز چهارشنبه و عدم پاسخگویی جرارد به پیشنهاد سران الاتفاق، حضور این مربی در عربستان منتفی شد.
دیمیتری موزرسکی باز هم بلای جان تیم شهداب یزد شد.
برخی دروازه‌بانان با تجربه لیگ برتر فصل را با خاطره‌ای تلخ تمام کردند که نیاز به فراموشی آن دارند.
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
در دو دهه اخیر چند بار قهرمان و صدرنشین روز آخر تمام شده و یحیی گل محمدی به این مسئله به خوبی واقف است.
فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.
هافبک نساجی برای پایان هفته های کابوس‌وار تیمش لحظه شماری می‌کند.
در لیگ پانزدهم تغییر ورزشگاه از استادیوم کوچک تهران به آزادی، در نهایت به سود پرسپولیس تمام نشد.
تانک‌ها و تمام قوای تجهیزاتی و تسلیحاتی ایران که در جنگ مورد استفاده قرار می‌گرفتند برای اینکه امکان استفاده مجدد را داشته باشند باید اورهال و بازآماد می‌شدند. ایران بخشی از تجهیزات خود مانند جنگنده‌ها و تجهیزات زرهی را اورهال کرد، اما متخصصان صنایع دفاعی ایران به این فکر افتادند که با استفاده از تجربه خود در اورهال تجهیزات نظامی و تسلیحات، تجهیزات نظامی جدیدی را طراحی کنند و یا اینکه تجهیزات قدیمی را به کلاس تجهیزات جدید ارتقا دهند.
ادن هازارد، ستاره بلژیکی، روز گذشته در تمرینات رئال مادرید به شدت دچار مصدومیت شد.
رحمان عموزاد بعد از شکست حریف قزاق، در نیمه نهایی مقابل ریوما آنراکیو از ژاپن قرار گرفت. او در تایم اول یک امتیاز از حریف ژاپنی‌اش گرفت و در وقت دوم هم از اخطار کم‌کاری، امتیاز عموزاد به دو رسید. حریف ژاپنی که کشتی خوبی مقابل قهرمان وزن ۶۵ کیلوگرم جهان در سال ۲۰۲۲ گرفت، در نهایت فقط دو امتیاز به رحمان عموزاد داد و در ثانیه‌های پایانی با توجه به مدافع بودن کشتی‌گیر ایران یک امتیاز هم به ریوما آنراکیو داده شد. به این ترتیب نماینده کشورمان در یک مبارزه دشوار و نزدیک ۲ بر یک این کشتی را به سود خود تمام کرد و فینالیست شد.
ارلینگ هالند نروژی، مهاجم منچسترسیتی و کابوس تمام خط دفاعی‌های لیگ برتر انگلیس، انگیزه وحشتناکی برای کسب اولین پیروزی مقابل بایرن مونیخ دارد.
فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.
باشگاه پاری سن ژرمن با انتشار اطلاعیه‌ای رسمی اعلام کرد نیمار از ناحیه مچ پای راست جراحی خواهد شد و دست کم تا سه ماه قادر به بازی برای این تیم نخواهد بود.
حملات سازماندهی شده شهرک نشینان اسرائیلی در شهرک حواره در شهر نابلس که تمام شب به طول انجامید، شبی کابوس وار را برای فلسطینیان رقم زد.
کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، تیمش را در بازی روز شنبه برابر اوساسونا همراهی نخواهد کرد.
شانزده نفر از اعضای یک تیم والیبال دانش آموزی جان خود را در زلزله ترکیه از دست داده اند.
شنبه‌های اعتراضی در اراضی اشغالی برای بنیامین نتانیاهو نخست وزیر کنونی رژیم اسرائیل به یک کابوس تمام عیار تبدیل شده است. معترضان اسرائیلی از جناح اپوزیسیون اسرائیل و حتی افرادی که به نتانیاهو و ائتلاف همراه با دولت وی رای داده اند، معتقدند که دولت جدید رژیم اسرائیل عملا در حال سوءاستفاده از موقعیت سیاسی خود برای قبضه کامل قدرت و ایجاد دیکتاتوری در اراضی اشغالی است.
یکی از فرماندهان تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی که در جنگ ۵۱ روزه علیه غزه مشارکت داشته از کابوس های تمام نشدنی خودش گفت و تاکید کرد که شب ها از ترس این کابوس ها، نمی خوابد!
رافائلا پیمنتا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا، می‌گوید این ستاره فرانسوی کابوس‌های ناشی از تنش با برادرش و مصدومیت را پشت سر گذاشته است.
همسر مصطفی تاجزاده گفت: لحظات پرالتهاب و نگران‌کننده‌ای را دیشب گذراندم، نه فقط به خاطر مصطفی تاجزاده، بلکه برای همه زندانیان و خانواده‌های‌شان مانند همه مردم ایران نگران بودم. دخترم می‌گفت که تمام شب تا صبح را کابوس دیده و نتوانسته بخوابد.
این مهاجم گلزن و تمام کننده، بارها دروازه تیم‌های مختلف ایرانی را باز کرده بود و در لیگ قهرمانان بارها باشگاه های کشورمان را مغلوب هوش و تکنیک خود کرد.
اهواز - رئیس پلیس راه خوزستان از مسدودی شدن محور ایذه به شهرکرد خبر داد و خواستار همکاری رانندگان با ماموران پلیس شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ