مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا گفت: شرط موفقیت در صنعت خودرو اتکا به اقتصاد مقاومتی در تمام ارکان است و بر همین اساس در سایپا نیز این موضوع از ابتدای حضور تیم جدید مدیریتی در دستور کار قرار گرفته و ریسک محصول در تهدید خارجی و موانع داخلی بررسی و برنامه ریزی های مناسبی در این جهت آغاز و در حال انجام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع دانمارک امروز با انتشار بیانیه‌ای به تشریح پیش‌شرط‌های ارسال جنگنده‌های اف-۱۶ به اوکراین پرداخت.
رییس کمیته مسابقات فدراسیون هندبال گفت: امیدوارم طبق برنامه‌ریزی که کرده‌ایم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان و زنان آغاز شود، چون سال شلوغی در پیش داریم و نباید به لیگ لطمه بخورد.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس دیدار این تیم با تراکتور را یکی از دیدنی ترین بازی های لیگ برتر پیش بینی کرد و گفت: بلوغ فنی دو تیم بسیار بالاست و هر تیمی که اشتباه نداشته باشد برنده می‌شود.
مربی پرسپولیس همچنان در انتظار برطرف شدن موانع بازگشتش به این تیم قرار دارد.
شرط مهدی هاشمی نسب برای حضور در کادر فنی استقلال چیست؟
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
دولتمردان باید از حصاری که خود را در آن محصور کرده‌اند خارج شوند و به توصیه‌های افراد دلسوز توجه و عمل کنند. اینکه علیرغم وجود انواع فساد‌ها در بدنه دستگاه‌های مدیریتی هنوز مسئولان تمام مشکلات و موانع را به دشمنان نسبت می‌دهند، نشان دهنده محصور بودن آنان در دایره توهماتی است که هیچ ربطی به واقعیت‌های موجود در جامعه ندارند. شرط موفقیت حکمرانان در سالم‌سازی جامعه، خارج شدنشان از این حصار و همراه شدن با واقعیت‌های جامعه است.
مربی تیم امید از باشگاه‌های لیگ برتری درخواست کرد برای موفقیت این تیم تعامل لازم را با مسئولان داشته باشند.
موسی مارگا که ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، از تمرینات این تیم کنار گذاشته شد، برای موافقت با جدایی از این باشگاه شرط گذاشت.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خارج کردن سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
یک دیپلمات ارشد روسیه شرط خروج سلاح‌های اتمی تاکتیکی مسکو از بلاروس را تشریح کرد.
دبیرکل جهاد اسلامی تاکید کرد که جنبش جهاد اسلامی در نشست قاهره شرکت نخواهد کرد مگر اینکه تشکیلات خودگردان فلسطینی بازداشت شدگان عضو جهاد اسلامی را آزاد کند.
دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین در سخنانی حضور در نشست قاهره را به آزادی مبارزان این جنبش که در بند تشکیلات خودگردان هستند، مشروط کرد.
معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون گفت: در مرحله جدید اجرای طرح ملی کالابرگ الکترونیک، شرط بهره‌مندی از افزایش اعتبار براساس میزان تورم کالاهای اساسی، خرید حداقل حداقل ۲۰۰هزار تومان است.
­رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده گفت: همه خودروهای وارداتی برای شماره‌گذاری باید گواهی اسقاط داشته باشند.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با بیان این که انتخاب مدیران برای باشگاه استقلال بزرگترین لطمه را به تیم تیم زده است گفت: نکونام برای موفقیت در این تیم باید سه عامل را رعایت کند.
مدیرعامل و سرمربی استقلال با امیر عابدزاده به توافق رسیده اند، اما عقد قرارداد منوط به اعلام رضایت احمدرضا عابدزاده است
ستاره سابق تیم ملی والیبال معتقد است شاگردان بهروز عطایی با حمایت جامعه و اهالی والیبال در مراحل بعدی می‌توانند به موفقیت برسند.
عبدالناصر همتی، رئیس کل اسبق بانک مرکزی در توییتی نوشت: برای موفقیت شرط لازم اختیار است و شرط کافی برای استفاده درست از آن، ابتکار تصمیم سازان و شجاعت تصمیم گیران است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موفقیت در عرصه و آزمون سخت انتخابات علت و شرط دارد، گفت: برای مشارکت بالا باید همه اقشار و سلیقه ها اجازه ورود به عرصه انتخابات را داشته باشند، چراکه اگر قرار باشد یک طیف خاص وارد عرصه انتخابات شود بهانه دست دشمن می دهد و دلگرمی را از مردم می گیرد.
تغییرات، موضوع جدانشدنی اداره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس محسوب می‌شود.
رئیس‌جمهور گفت: باور، عزم و اراده، اجرا و عمل شرط موفقیت در میدان تحول است و باید تحول ایجاد شود.
کارشناس و پیشکسوت فوتبال با تاکید بر این که در هفته های باقی مانده بالای جدول با تغییرات همراه خواهد شد، گفت: تیمی می‌تواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد که اشتباهات کمتری داشته باشد.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ساپینتو ورق جدیدی را در فوتبال ایران رقم زده و به نظرم موفقیت با او دور از انتظار نیست به شرط اینکه به او زمان دهیم تا افکار خود را پیاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ