در صورت تسری امکان ضبط و به‌طور ویژه ضبط تصویری جلسات دادگاه‌ها، اولین منفعت آن متوجه دستگاه قضا و سپس مردم خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: سیستم‌های نظارتی و امنیتی اطراف حرم شاهچراغ کامل و مجهز نیست و لازم است سریع‌تر منابعی برای تقویت و تجهیز این سیستم‌ها اختصاص داده شود.
کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، می‌گوید با نظرات پپ گواردیولا درباره تقویم و فشردگی دیدارها کاملا موافق است.
نوزومو ناکامورا (Nozomu Nakamura)، عصب‌شناس دانشگاه پزشکی هیوگو در ژاپن، می‌گوید: تنفس یک عمل اساسی در حمایت از زندگی در پستانداران است. اگرچه جزئیات عملکرد تنفسی بر حالات مغز نامشخص است، مطالعات اخیر نشان می‌دهد که تنفس ممکن است نقش مهمی در حالت‌های فعال مغز ایفا کند.
اصفهان- رئیس مجلس ملی ویتنام گفت: پنجاه سال از روابط دیپلماتیک ویتنام و ایران می‌گذرد و تقویت همکاری در زمینه‌های فرهنگی، تجاری، اقتصادی و … در دستور کار است.
با کاهش وابستگی بولیوی به دلار آمریکا، یوان چین جایگاه برتری در آمریکای جنوبی به دست آورده است.
اعضای هیات آژانس ملی تحقیقات و نوآوری اندونزی در نشست با قائم مقام بنیاد ملی نخبگان بر لزوم تقویت بیش از پیش دیپلماسی علمی میان دو کشور تاکید کردند.
در این شرایط که از یک سو نظام عرضه و تقاضا بر بازار کالا‌های تولیدی حاکم نیست و از سوی دیگر، شاهد رشد قیمت مواد اولیه وارداتی به دلیل نوسانات نرخ ارز هستیم، انتظار برای کاهش تورم و رشد تولید و عرضه، دور از انتظار است.
بر اساس مصوبه مجلس و برای تقویت نظارت یکپارچه در تامین مالی و توسعه دامنه وثائق و تضامین و تقویت نظام سنجش اعتبار، «شورای ملی تأمین مالی» تشکیل می‌شود.
حل کردن این معمای تصویری به تقویت مهارت های مشاهده ای شما کمک می کند. رکورد زمانی خود را در قسمت نظرات برایمان بنویسید...
کارشناسان اسکای اسپورت درباره گزینه های مورد نظر میلان جهت تقویت خط حمله، نظرات متفاوتی دارند.
آستارا- رئیس سازمان حفظ نباتات کشور با اشاره به ظرفیت‌های آستارا در حوزه صادرات محصولات کشاورزی کشور، گفت: تقویت امکانات و تجهیزات جهت نظارت بر صادرات محصولات کشاورزی در آستارا ضرورت دارد.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
نماینده مردم تهران درمجلس گفت: باید اقدامات نظارتی خود را درمجلس تقویت کنیم و وقت بیشتری را صرف کارهای نظارتی کنیم تا قوانین به تصویب رسیده در قوه مجریه به درستی اجرا شود.
رئیس ستاد مشترک ارتش کره جنوبی گفت: ارتش ما ضمن تقویت نظارت و هوشیاری خود، وضعیت آمادگی کامل خود را با همکاری نزدیک با ایالات متحده حفظ می‌کند.
در حالی که پنتاگون تمرکز خود را به سوی چین و روسیه تغییر می‌دهد فرمانده ستاد فرماندهی مرکزی ایالات متحده آمریکا (سنتکام) در حال آزمایش اقدامات نظارتی علیه ایران با استفاده از پهپاد‌های حسگر و هوش مصنوعی برای جبران کاهش حضور نیرو‌های امریکایی در خاورمیانه است تا شاید از این طریق بتواند بازدارندگی در برابر ایران را تقویت کند.
مصباحی مقدم گفت: هیات عالی نظارت می خواهد از کمیسیون های مجمع تشخیص برای تقویت کار خود کمک بگیرد و آنچه که نهایتا اهمیت پیدا می کند اظهار نظر عالی نظارت است نه اظهار نظر کمیسیون های مجمع تشخیص مصلحت نظام.
معاون اول قوه قضاییه گفت: دیوان عالی کشور بر تمام دادگاه نظارت عالیه دارد، لذا باید این امر تقویت شود.
گرگان- شرایط خاص محیطی و کم توجهی برخی سازندگان به مباحث ایمنی در صنعت ساختمان سبب شده تا حوادث محیط کار این صنف در گلستان بالا باشد که برای کاهش آن باید نظارت ها تقویت شود
نماینده سبزوار گفت: صریحاً می‌گویم که قطعاً حاکمیت، واتس‌اپ و اینستاگرام را رفع فیلتر نخواهد کرد، چون پلتفرم‌های آن‌ها، تحت نظارت دشمنان کشور است و نمی‌توانیم افراد متخلف را تعقیب کنیم. حال باید شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت کنیم. ان‌شاءالله مردم به روبیکا اقبال نشان خواهند داد.
دولت سیزدهم همچون دولت قبلی به دنبال احیای «وزارت تجارت و خدمات بازرگانی» است و آنطور که اعلام شده از جمله دلایل احیای این نهاد تقویت و تجمیع ابزارهای نظارتی دولت بر بازار است.
حجت الاسلام رئیسی ، رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۴۷۷ تعاونی در کشور گفت: ما عقیدمان این است که باید تعاونی‌ها تقویت بشوند و نظارت بیشتری به آنها باشد.
رئیس جمهور، تقویت نقش بخش تعاونی در اقتصاد کشور را باور جدی دولت مردمی خواند و گفت: یکی از حلقه‌های مفقوده در کشور ما نظارت جدی، مؤثر و به‌هنگام است.
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید اعمال کند متضرر می‌شود، ما سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوسان آژانس جلوگیری می‌کنیم.
نماینده مردم سلماس در مجلس گفت: اگر طرف مقابل مذاکرات تحریم‌های جدید اعمال کند متضرر می‌شود، ما سانتریفیوژها را تقویت، دوربین‌های نظارتی را خاموش و از حضور جاسوسان آژانس جلوگیری می‌کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ