دبیر ستاد اربعین استان کرمانشاه گفت: قطعا اگر زواری که از کشور خارج شده اند بخواهند یکباره در بازه زمانی کوتاه وارد کشور شوند، دچار چالش‌های جدی در حوزه حمل و نقل و اسکان و ... خواهیم شد، در همین راستا تقاضا داریم زوار سفر خود را مدیریت کرده و از همین حالا افرادی که به زیارت مشرف شده اند، به کشور برگردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
نماد «وآیند» بانک آینده پس از تلاش مداوم و مکرر در شفاف‌سازی و  پیگیری‌های مستمر  بازگشائی شد و امکان خرید و فروش سهام در تالار معاملات فرا بورس برای تمامی سهامداران حقیقی فراهم گردید.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
شش ماه پس از مرگ مردی که به‌طور گسترده‌ای به‌عنوان بهترین فوتبالیست تمام دوران شناخته می‌شود، مقبره طلایی‌ پله به روی عموم مردم بازگشایی شد.
دولت سیدابراهیم رئیسی ناچار است در مورد پذیرش یا عدم پذیرش تمام معاهدات گروه اقدام ویژۀ مالی به‌خصوص اف. ای. تی. اف تصمیم بگیرد. روشن است که تصمیم‌گیری صریح در این مورد، مشکلاتی برای دولت دارد. اگر دولت تحت فشار نیرو‌های اصطلاحاً «سوپرانقلابی» و به قصد حفظ رضایت آنها، از امضای اف. ای. تی. اف خودداری ورزد، در آن صورت، شعار گسترش رابطه با همسایگان و عادی‌سازی روابط با سعودی‌ها، در همان محدودۀ تبادل سفیر و بازگشایی سفارتخانه‌ها باقی می‌ماند و اثری بر بهبود اقتصاد کشور نمی‌گذارد.
در تماس تلفنی حسین امیرعبداللهیان و همتای سعودی، ضمن تبریک عید سعید فطر، وزیر خارجه کشورمان دیدار اخیر وزرای خارجه ایران و عربستان و از جمله تبادل هیات‌های فنی ایران و عربستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: همکارانم در وزارت امور خارجه و تیم اعزامی به ریاض و جده تلاش می‌کنند در موعد مقرر و قبل از ایام حج سفارتخانه و سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در عربستان بازگشایی شود.
ورزشگاه کارگران چین پس از 3 سال تعطیلی به دلیل بازسازی، بازگشایی شد.
نماینده پارلمان اردن خواستار اعلام جهاد و جذب نیروهای داوطلب در تمامی کشورهای اسلامی به منظور آزادسازی مسجدالاقصی و بازگشایی تمامی مرزها با فلسطین اشغالی شد.
آذری جهرمی گفت: یک بار یکی از علمای تهران بنده را صدا کرد و گفت: «گناه تمام فساد‌های فضای مجازی به پای شما نوشته می‌شود.» در ایام کرونا بود و همه مردم محتاج استفاده از فضای مجازی. در پاسخ گفتم: «اگر کسی ابزار کسب وکار حلال یا علم آموزی برای مردم فراهم کند کار ثوابی انجام داده است و مشمول ثواب می‌شود؟»
فرماندار الیگودرز با اشاره به بازگشایی راه ارتباطی گردنه‌های شیان، شیخان و امام زاده، عنوان کرد: عملیات بازگشایی با اولویت مسیر‌های مالرو و بازگشایی راه ارتباطی چهار گردنه مسدودشده فردا صبح نیز انجام می‌گیرد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
علی قربانی با اشاره به تداوم بارش‌ها در برخی مناطق شهرستان، گفت: هم اکنون تمام نیرو‌های خدمات رسان و امدادی شهرستان در حالت آماده باش هستند و تلاش برای بازگشایی محور‌های شهرستان ادامه دارد.
مدرسی گفت: مسئولان نظام در اتفاقات اجتماعی در کنار رسیدگی به تمام زوایای یک مساله باید به سرمایه اجتماعی و بازنمایی رسانه اهمیت دهند.
رئیسی با اشاره به بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها پس از ۲ سال وقفه، همکاری بیش از پیش وزارت بهداشت با وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و علوم، تحقیقات و فناوری و لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری توامان از شیوع آنفلوانزای فصلی و کرونا را مورد تاکید قرار داد و خواستار لحاظ کردن تمام تدابیر اطمینان‌بخش برای حضور ایمن دانش‌آموزان و دانشجویان شد.
سرانجام پس از اظهارات ضد و نقیض در رابطه با تعطیلی مدارس مشهد در فاصله یک روز مانده به بازگشایی مدارس، مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی از تعطیلی تمام مدارس مشهد تا پنجم مهر ماه خبر داد.
مسئول مرکز اطلاع رسانی آموزش و پرورش گفت: تمامی مدارس در همه مقاطع تحصیلی و در همه استان های کشور از ابتدای سال تحصیلی جدید به صورت حضوری بازگشایی خواهند شد.
وزارت علوم پس از گذشت حدود ۳ سال از مجازی بودن دانشگاه‌ها به صورت صریح اعلام کرده است که تمام دانشگاه‌ها باید حتما از روش ۱۰۰ درصد حضوری استفاده کنند؛ اما در موارد محدود می‌توانند از شیوه مجازی هم استفاده کنند.
رئیس ستاد مرکزی اربعین حسینی گفت: بعد از آخرین جمع بندی‌های امنیتی از مرزهای زمینی وزیر کشور با بازگشایی تمامی زمینی موافقت کرد.
میر احمدی رئیس ستاد مرکزی اربعین گفت: امکان عبور زائران اربعین از تمامی مرزهای زمینی به عراق از دقایقی پیش فراهم شد.
فرمانده مرزبانی از باز بودن مرزهای زمینی برای ورود به کشور خبر داد و گفت: احتمال بازگشایی تمامی مرزهای زمینی برای خروج از کشور است اما تا ساعات آینده اعلام می‌شود.
رئیس سازمان امور دانشجویان با بیان این که فعالیت مراکز آموزش عالی از نیمه دوم شهریور به تدریج آغاز می‌شود، اعلام کرد از مهر به صورت کامل شاهد بازگشایی قطعی تمام دانشگاه‌ها خواهیم بود.
در پی حمله عصر جمعه جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به نوار غزه که طی آن چند فلسطینی به شهادت رسیدند، تمامی پناهگاه‌ شهرهای جنوب فلسطین اشغالی بازگشایی شد.
لوئیس ساها، مهاجم سابق منچستریونایتد، متقاعد شده که اریک تن هاخ، می تواند در اولدترافورد موفقیت های زیادی را به ارمغان بیاورد.
اوایل هفته جاری میزان افزایش حقوق مستمری بگیران تامین اجتماعی با تاخیری سه ماهه اعلام شد، با این تفاوت که با وجود قانونی مشخص درباره نحوه افزايش مستمری، دولت قائم به اختيار مجری‌گری خود تصميم گرفت. این اقدام دولت اعتراض بازنشستگان را در پی داشت؛ اعتراضاتی که از ابتدای سال و به دنبال تاخير چند روزه و سكوت دولت درباره علت واريز نشدن مستمری فروردين ماه، در تمام استان‌ها آغاز شده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ