رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آیا بیت‌کوین می‌تواند به ۱۰۰ هزار دلار برسد که برابر با افزایش بیش از سه برابری است؟ تحلیل‌گران ارز مجازی می‌گویند مطمئناً این امکان وجود دارد که باارزش‌ترین ارز دیجیتال جهان بتواند شش‌رقمی شود.
این نظریه که به عنوان کیهان شناسی شوارتزشیلد یا مدل کیهان شناسی ساهچاله‌ای شناخته می‌شود (یک مدل کیهانی که در آن گیتی مشاهده پذیر فضای داخل آن سیاهچال است) نشان می‌دهد که جهان ما اکنون در یک سیاهچاله که بخشی از جهان مادر است منبسط می‌شود. بعید به نظر می‌رسد که این نظریه امکان اثبات داشته باشد چرا که هیچ چیز نمی‌تواند در افق رویداد سیاهچاله سفر کند.
زندگی کارگران نسبت به گذشته بدتر شده است و پدیده کارگری (کار به‌مثابه مشقت و زحمت) و شاغلان فقیر بدون چشم‌انداز رهایی از آن عمومیت یافته است؛ یعنی شکست و ناتوانی نیروی کار در فعلیت‌بخشیدن به قوای انسانی گسترش پیدا کرده است و کار تبدیل به امری بی‌معنا شده که فقط وسیله‌ای پرزحمت و شاق برای رفع نیاز‌های اولیه است.
از بین بردن ترس‌های غیرمنطقی به ما این امکان را می‌دهد تا به مسائل جدی تاثیرات اقتصادی و اجتماعی تازه‌ترین پیشرفت‌ها در حوزه هوش مصنوعی توجه کنیم.
با افزایش تنش‌ها صحبت از انشعاب در حال افزایش است، اما مشکلاتی در این مسیر وجود دارد.
علاوه بر ویروس‌های مختلف، امکان واردشدن مخمرها، کپک‌ها و باکتری‌ها نیز در حین بسته‌بندی به داخل بطری‌ها وجود دارد. اگر محصول خریداری‌شده را فورا بنوشید، احتمالا میکروب‌ها زمان زیادی برای تولیدمثل نخواهند داشت؛ اما اگر بطری را برای مدتی طولانی درمعرض تابش نور خورشید قرار دهید، محیطی گرم و پایدار برای تکثیر میکروب‌ها ایجاد خواهید کرد.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
آیا تاکنون برایتان پیش آمده که بخواهید برای معشوق دور خود یک بوسه بفرستید؟ تاکنون چنین چیزی غیرممکن به نظر می‌رسید، اما یک اختراع چینی به شکل لب‌های گرم و متحرک سیلیکونی، پاسخی برای این خواسته در نظر گرفته است.
ساختار ژنتیکی موجود به طیف گسترده‌ای از مهره داران اجازه می‌دهد تا رفتار‌های "هشدار اولیه" را برای انواع دیگر رویداد‌ها علامت گذاری کنند و این امکان وجود دارد که برخی از حیوانات آن رفتار را تقلید کرده و آن را به یک واکنش گریز لرزه‌ای تبدیل کنند.
اینکه سرنوشت سد‌های ترکیه و سوریه چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به سوابق قبلی کشور‌ها در کنترل سد‌های آسیب‌دیده به نظر می‌رسد امکان حفظ و نگهداری آن‌ها وجود داشته باشد تا از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود، اما باید گفت که شکستن سد هم تا حدودی شبیه به زلزله غیر قابل پیش‌بینی است و برای مشاهده سرنوشت این سد‌ها باید منتظر بمانیم.
کتاب تازه درباره بیوگرافی «جورج کنان» پدر استراتژی مهار شوروی در طول دوران جنگ سرد پرسش‌هایی را در این باره که آیا امکان جلوگیری از جنگ سرد پیشین وجود داشت و هم چنین این که آیا امکان پیشگیری از جنگ سرد در حال ظهور با چین وجود دارد مطرح می‌سازد.
این ماجرا هم در ایران سابقه طولانی دارد. یعنی ما از همان ایام ابتدای بعد از پیروزی انقلاب شاهد کاهش ارزش ریال در برابر ارز‌های بین المللی بودیم. به طوری که عملا از ۷ تومان الان به ۳۶ هزار تومان رسیده است؛ بنابراین تائید کاهش شدید ارزش ریال امکان پذیر و قطعی است
در این مطلب، به شما خواهیم گفت که چگونه با استفاده این دو بیمه‌نامه، مقدار هزینه آسیب را کاهش دهید.
از سال ۱۳۹۰ بود که طرح تجمیع و یکسان‌سازی کارت‌های سربازی به مرحله اجرا درآمده و پس از آن بنا شد تا تمامی کارت‌ها اعم از معافیت و پایان خدمت با یک شکل و از سوی سازمان وظیفه عمومی صادر شود، کارت‌هایی که به کارت‌های هوشمند سربازی معروف است و برای تمام افرادی که از سال ۱۳۹۰ و پس از آن خدمت خود را به پایان رسانده یا از انجام آن معاف شده باشند، صادر شده است.
آیا امکان تعویض کارت‌های قدیمی سربازی همچنان وجود دارد؟
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا با بیان آمار جعل فیزیکی این سند هویتی هم بسیار کم است، گفت: جعل، تقلب و دسیسه ممکن است انجام شود، اما مدت‌هاست که گزارشی در خصوص این کارت‌ها نداشتیم، ضمن اینکه اگر شکل فیزیکی این کارت‌ها نیز جعل شود، با توجه به هوشمندسازی انجام شده بلافاصله امکان استعلام آن وجود داشته و جعلی بودن این کارت‌ها مشخص می‌شود.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
دمای هوا در فصل زمستان در اوکراین می تواند به ۳۰ درجه زیر صفر برسد که به طور جدی امکان مانور ارتش این کشور را تحت تأثیر قرار می دهد.
فرمانده قرارگاه اربعین فرماندهی انتظامی کشور درباره اینکه آیا زائران اربعین باید از همان مرزی که از کشور خارج شده‌اند به کشور بازگردند، گفت: هیچ ضرورتی وجود ندارد که زائران از همان مسیر یا مرزی که از کشور خارج شدند برای بازگشت استفاده کنند. امکان بازگشت از همه مرز‌ها وجود دارد.
با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
این مسئله از آن جهت مهم است که با روش‌های که تاکنون در پیش گرفته شده اعم از ثبت در وزارت کار و وزارت فرهنگ، امکان فعالیت اقتصادی برای خانه سینما و دیگر مجموعه‌های نظیر خانه تئاتر و خانه موسیقی وجود نداشت؛ حال آنکه اساساً ماموریت اصلی صنف چه در ایران و در چه دیگر کشورها، «اقتصادی» است و این تناقض رفع نخواهد شد، مگر آنکه ذیل متولی اصلی صنوف یعنی اتاق اصناف، شاهد ثبت صنوف سینمایی و دیگر صنوف فرهنگی باشیم
چند بار در تاریخ چنین مکان‌های مشابهی دوباره کنار هم قرار گرفته اند؟ در دهه ۱۹۷۰ میلادی اتحاد مجدد ایرلند کاملا غیرممکن به نظر می‌رسید. با این وجود، امروز شاخه سیاسی سابق ارتش آزادیبخش ایرلند در انتخاباتی سراسری در ایرلند شمالی پیروز شده و موضوع اتحاد مجدد به طور فعال مورد بحث قرار گرفته و حتی ممکن است در چند دهه آینده رخ دهد.
مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در مورد آخرین وضعیت دریافت سود عملکرد سال 99 شرکت‌های سرمایه‌پذیر سهام عدالت ‌گفته‌ همچنان در حال پیگیری وصول سود سهام هستیم.
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ