مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال‌جاری توسط بهزیستی برای بیش از ۱۵ هزار زن سرپرست خانوار در خراسان رضوی زمینه‌های اشتغال و فعالیت‌های مولد ایجاد شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک شرکت دانش بنیان ایرانی موفق به طراحی، ساخت و تولید ماشین آلات تونل سازی و استخراج معادن شده و برای بیش از صد نفر اشتغال ایجاد کرده است.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: بخشی از مجموع حقوق پرداختی (حداقل قانون کار) از طریق سازمان بهزیستی در قبال به کار گیری افراد دارای معلولیت به کارفرمایان پرداخت می‌شود
مشهد ـ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در سال گذشته برای بیش از ۳ هزار نفر در زمینه صنایع دستی ایجاد اشتغال شده است.
خزعلی گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.
اجازه ندهید که با منع انتشار گزارش‌های معتبر درباره تورم، اشتغال، تولید، هزینه و درآمد و جمعیت و... گزارش‌ها و اخبار غیرواقعی جایگزین آمار معتبر شود. بیش از آنکه مردم گمراه شوند، مدیران کشور دچار انحراف تحلیلی خواهند شد. امید است که خیلی سریع دستور داده شود که گزارش‌های اصلی تورم و سایر امور مطابق قاعده قبلی منتشر شود. لطفا خود و جامعه را از نعمت آمار صحیح و به موقع محروم نکنید.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده بیان اینکه اجرای طرح ملی اشتغال خانواده‌محور در اولویت قرار دارد، گفت: این طرح در بیش از ۲۰ استان عملیاتی شده است.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: بیش از ۳۵ هزار طرح اشتغال زایی در مناطق مرزی کشور و ایجاد شد.
مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی با اشتغال مستقیم هشت هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد کرده اند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: بیش از ۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار تحت نظارت بانوان کارآفرین مشغول به کار شده‌اند.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این‌که سال گذشته فراتر از وعده دولت بیش از یک میلیون فرصت شغلی ایجاد شد، گفت: سال ۱۴۰۲ نیز درصدی بیشتراز سال گذشته برای ایجاد اشتغال هدف‌گذاری شده است.
بانک سپه در سال جاری بیش از 3 هزارمیلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی به سربازان وظیفه پرداخت کرده است.
رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی کشور تا نیمه اسفندماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی ایران از ابلاغ اجرای پروژه ساخت کارخانه آهن اسفنجی در مدت کوتاهی خبر داد و گفت: با راه اندازی این کارخانه، زمینه اشتغال بیش از 1000 نفر فراهم می شود.
شهردار منطقه ۸ تهران از راه‌اندازی مرکز مهارت‌آموزی کوثر در این منطقه با ظرفیت اشتغال بیش از ۵۰ نفر از زنان زندانی رای باز خبر داد.
مشهد ـ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از خانواده ایثارگران در خراسان رضوی، نیاز به اشتغال دارند و این آمار نسبت به سال گذشته افزایش ۲.۷ دارد.
ماده بعدی این قانون تاکید دارد که کلیه دستگاه‌های دولتی، نهاد‌های عمومی و شهرداری‌های دارای تسهیلات رفاهی، فرهنگسرا و تالار، باشگاه و اردوگاه موظفند فضا‌های مذکور را برای برگزاری جشن و مراسم ازدواج در اختیار زوج‌های واجد شرایط قرار دهند و حتی فراتر از آن، پرداخت کمک هزینه زندگی به صورت قرض‌الحسنه به خانواده‌های جوان که هیچ یک از زوجین اشتغال به کار یا منبع درآمدی نداشته باشند پیش بینی شده اما...
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در کل کشور بیش از ۱۰ هزار کیلومتر مسیرهای مختلف زیر ساختی شامل ریلی، آزاد راهی و بزرگراهی در حال اجرا است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
اوجی درباره جلسه بررسی روند اجرای ۱۳ شهرک زنجیره پایین دستی پتروشیمی در نوار ساحلی خلیج‌فارس با حضور معاون اول رئیس‌جمهور گفت: با اجرای این طرح‌ها برای بیش از ۲۰ هزار نفت اشتغال ایجاد می شود
در حال حاضر ۷۳ هزار و ۱۰۰ واحد صنعتی و معدنی فعال با اشتغال بیش از ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار نفر در کشور داریم که سهم مناطق آزاد از واحدها فقط ۳.۱ درصد و از اشتغال ۵.۵ درصد است.
بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
مدیرکل سرمایه گذاری گردشگری گفت: پروژه‌های سرمایه‌گذاری با پیشرفت ۷۰درصد،تأمین منابع مالی دو هزار میلیارد تومان، با قابلیت بهره‌برداری و ایجاد اشتغال برای بیش از ۱۸هزار نفر ،حمایت‌ می شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ