بیش از ۱۱ هزار میلیارد تومان از محل بازپرداخت تسهیلات و باقیمانده تعهدات بانک‌ها و صندوق توسعه ملی به موضوع اشتغال روستاییان و عشایر کشور اختصاص می‌یابد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
میدل ایست‌آی در خبری اختصاصی با بیان اینکه مخالفان توافق هسته‌ای ایران برای برکناری نماینده ویژه آمریکا رابرت مالی توطئه کردند، مدعی شد که نماینده ویژه واشنگتن در امور ایران در یک قدمی برکناری قرار گرفته است. میدل ایست‌آی ۱۱ اوت در تحلیلی نوشت: بعضی گروه‌های مخالف احیای توافق هسته‌ای ۲۰۱۵ در ایران با افرادی در ایالات متحده برای برکناری نماینده ویژه آمریکا در امور ایران همکاری کردند. گفتنی است که مالی ۸ تیر، پس از هفته‌ها عدم‌فعالیت در نقش خود، در مرخصی بدون حقوق قرار گرفت.
علیرضا معرفت مدیرعامل بانک سامان در جریان یک نشست خبری اعلام کرد که حدود 50 درصد از پورتفوی اعتباری بانک سامان به تأمین سرمایه در گردش واحدهای تولیدی اختصاص دارد.
وزیر راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای انجام ۲۰۰۰ پرواز در ایام اربعین ۱۴۰۲ خبر داد و گفت:در ناوگان اتوبوسرانی برای خدمات‌رسانی حدود ۷۰۰۰ اتوبوس به زائران برنامه‌ریزی شده است.
وزیر بهداشت از تامین دارو، سرم و پیش بینی فراورده های خونی جهت ایام اربعین خبر داد و گفت: ۱۲ بالگرد و ۳ هواپیمای ویژه خدمت رسانی به زائران در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از اختصاص ۳۳ هزار هکتار از زمین‌های وزارت راه و شهرسازی برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد.
در سال گذشته برای اولین بار ردیف مستقل بودجه برای ۱۱ پارک علم و فناوری سلامت وزارت بهداشت معادل ۷۴ میلیارد در بخش تملک و عمرانی جذب شده است.
امین اسماعیل نژاد با کسب ۱۱ امتیاز عنوان امتیازآورترین بازیکن ایران را در دیدار با ژاپن به خود اختصاص داد.
سخنگوی قوه قضائیه بیان کرد: بر اساس ماده ۱۱ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، قوه قضاییه مکلف است به منظور تسریع در رسیدگی به جرائم موضوع این قانون شعب ویژه‌ای را اختصاص دهد.
معاون وزیر راه شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام کرد: بر اساس بند خ تبصره ۱۱ بودجه ۱۴۰۲، بیمه ملوانان با اختصاص مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان از سال جاری برقرار می‌شود.
اپلیکیشن‌های شبکه اجتماعی شش مورد از ۲۰ اپلیکیشن رکورددار مصرف باتری گوشی را به خود اختصاص دادند. به طور میانگین، ۱۱ منبع اضافی از جمله عکسها، وای فای، موقعیت مکانی و میکروفون را استفاده می‌کنند. فیس بوک، اینستاگرام، اسنپ چت، یوتیوب، واتس‌اپ و لینکدین می‌توانند در پس زمینه کار کنند. هر کدام از این اپلیکیشن‌ها، انرژی بیشتری برای کار کردن مصرف می‌کند که فشار بیشتری به باتری گوشی وارد می‌کند.
بررسی‌های وب‌سایت معتبر «سرف‌شارک» تایید می‌کند که در سال گذشته میلادی، ایران با ۱۱ مورد محدودیت اینترنتی جدید، رتبه دوم جهان از نظر بیشترین تعداد این محدودیت‌ها را به‌خود اختصاص داد. ایران در سال ۲۰۲۲، محدودیت واتس‌آپ و اینستاگرام به‌مدت ۲۴۲۴ ساعت، محدودیت اسکایپ به‌مدت ۲۳۵۳ ساعت، قطع اینترنت در کردستان به‌مدت ۳۳۶ ساعت و قطع اینترنت سراسری به‌مدت ۳۳۰ ساعت را تجربه کرده است. با این حال آیا می‌توان امیدوار بود که اختلال اینترنتی و فیلترینگ گسترده، در آینده نزدیک از بین برود؟
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
رئیس فدراسیون کشتی با بیان این که مبالغ اختصاص داده شده به این رشته کفاف هزینه ها را نمی دهد گفت: کمیته ملی المپیک، یک و نیم میلیارد به کشتی داده اند و بابت این مقدار نیز منت می گذارند.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هر یک ۲۵۰۰ تا ۵ هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
۹۷ درصد شهر‌های ما مراکز درمانی دارند. تا سال ۶۵ در کشور ۵ هزار پزشک خارجی داشتیم که هرکدام ۲۵۰۰ تا ۵هزار دلار حقوق می‌گرفتند که ما از این موضوع عبور کردیم. سالانه ۳۶۰۰ نیروی متخصص ذیل ضریب کا در مناطق محروم توزیع می‌شوند، مناطق محروم همچنین با نیرو‌های بومی اداره می‌شوند و درصد قابل توجهی از ظرفیت به نیرو‌های بومی اختصاص یافته است.
بندرعباس - وزیر نفت، با بیان‌اینکه در این دولت ۱۴هزار میلیارد تومان اعتبار برای مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص داده شده است، گفت: ۸ میلیارد دلار طرح جدید در حوزه نفت و گاز به بهره‌برداری می رسد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به احداث بوستان بزرگ ۱۱ هکتاری در منطقه ۱۳، از اختصاص امکانات و ملزومات ویژه معلولان در این بوستان خبر داد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سومین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
مخفمی گفت: در۶ ماهه نخست امسال، ۱۴هزار و ۸۱۴ مورد بازدید از مسیر خط انتقال گاز در منطقه ۹ انجام و ۴۵ اخطار به متجاوزان حریم ایمنی و ۷۴ اخطار نیز به متجاوزان حریم اختصاصی شمال کشور داده شد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی دوازدهمین روز مرداد ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
آیین‌نامه اجرایی مربوط به رابطه مالی شرکت ملی نفت ایران و دولت ابلاغ شد
چین در آستانه بحران اقتصادی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ