رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.
حادثه شاه‌چراغ ادامه جنگ ترکیبی اتاق‌های فکر دشمن با نقاب داعش است تا با ایجاد ناامیدی در مردم، انتخابات سال جاری و شیرینی رکورد شکنی در مرحله پیش ثبت نام متقاضیان را بی‌اهمیت کنند.
طبق داده‌های رصدخانه اروپایی کوپرنیک، اقیانوس‌ها این هفته رکورد جدیدی از نظر دما ثبت کردند و باعث ایجاد نگرانی‌هایی شدند. در این سنجش مناطق قطبی حذف شده‌اند.
مالکوم حالا گران‌ترین بازیکن تاریخ لیگ عربستان است و پس از نیمار و کوتینیو، انتقال‌های او بیشترین درآمد را در میان بازیکنان برزیلی ایجاد کرده است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه به بیان توضیحاتی درباره تأثیر ایجاد پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت پرداخت و گفت: دولت روحانی مخالف این ارتباط با آمریکای لاتین بود.
در آخرین مورد، شرکت "آذین.خ.آ" دقیقا با همین فرمول هرمی/پانزی، و با ایجاد شعبات متعدد در کشور، اقدام به یک کلاه‌ برداری کلان کرده که در مراحل پایانی پروژه، با ورود قاطع و شجاعانه دادستان تاکستان، و ممنوع‌الخروجی و تحت تعقیب قضایی قرار گرفتن این افراد شیّاد، از فرار آنها به خارج و از دسترس خارج شدن سرمایه مردم، جلوگیری شد.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
​​​​​​​عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره شکسته شدن رکورد صادرات روزانه نفت ایران و تأثیر ایجاد ارتباط با ونزوئلا و پالایشگاه‌های فراسرزمینی پرداخت.
اقدامات دولت سیزدهم برای افزایش صادرات نفت از ایجاد بازارهای سنتی گرفته تاجذب مشتریان جدید، باعث شد با وجود تحریم‌ها، صادرات نفت ایران در ۵ سال گذشته رکورد زند.
در پیش نویس لایحه برنامه «هفتم توسعه»، دولت ابراهیم رئیسی به ایجاد یک میلیون شغل در سال تاکید کرده است. اما با استناد به آمارهای مرکز آمار ایران، این بخش هم یک چالش بزرگ خواهد بود، زیرا وعده ایجاد یک میلیون شغل در پایان هر سال از دولت سیزدهم در حالی محقق نشد که در پایان سال ۱۴۰۱ نیز بیش از۲/۵ میلیون نفر به خیل بیکاران ایران اضافه شده و «می‌توان گفت که رکورد سه ساله نرخ بیکاری شکسته شده است.»
پپ گواردیولا از زمان ورود به لیگ برتر انگلیس در فوتبال این کشور تغییری بزرگ ایجاد کرده و 14 رکورد لیگ برتر را در اختیار گرفته است.
هدف از این فناوری ایجاد یک شکل جایگزین از تولید انرژی است که هم پاک و هم قابل تجدید باشد. همجوشی هسته‌ای برخلاف سوخت‌های فسیلی هیچ انتشار کربنی ندارد، به این معنی که منجر به تغییرات آب و هوایی یا آلودگی هوا نمی‌شوند.
رکورد ارزش معاملات به سمت بالا شکسته شده و توانست یک رکورد تاریخی ۲۱ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومانی را ایجاد کند.
شاخص کل بورس توانسته رکورد جدیدی را در معاملات امروز ثبت کرده و وارد کانال ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار واحد برسد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: سال گذشته، مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای نخستین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت امور اقتصادی دارایی گفت: در سال گذشته مجموعاً ۶۰۳ مورد صورت مالی شرکت‌های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی ۱۰۰۰ شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود و این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد.
مدیرکل دفتر امور شرکت های دولتی وزارت امور اقتصادی ‌دارایی: در سال گذشته مجموعاً 603 مورد صورت مالی شرکت های دولتی منتشر شد. وعده داده بودیم که صورت مالی 1000 شرکت دولتی را منتشر کنیم. تا کنون این تعداد شرکت تحت کنترل دولت به صورت منسجم شناسایی نشده بود. این اتفاق برای اولین بار در کشور افتاد. آخرین دوره از انتشار صورت های مالی سال 1400 شرکت های دولتی نیز انجام شد و 521 مورد دیگر نیز منتشر شد و در کل 1124 صورت مالی در معرض دید عموم قرار گرفت. بنابراین، 124 مورد بیشتر از آماری که وعده داده بودیم به انتشار صورت های مالی پرداختیم
کارشناس انرژی گفت: با توجه به رکودی که برای صنایع در اروپا پیش آمده است و با کاهش تولید صنایع انرژی بر روبرو شده است، فرصتی برای کشورهای دارای منابع مانند ایران به منظور توسعه بازارهای صادراتی شان ایجاد شده است.
ادعای یک روزنامه پرتغالی مبنی بر تصمیم رونالدو برای ترک تیم ملی به ایجاد بحران در این تیم منجر شد و حتی رونالدو و سلسائو را مجبور به واکنش رسمی کرد.
معاون حقوقی رییس جمهوری اقدامات صورت گرفته در شرکت ایران‌خودرو دیزل به منظور خروج از رکود و بازگشت دوباره به صدر تولید خودروهای تجاری در کشور را مثبت ارزیابی کرد و افزود: حمایت از تولید داخلی یکی از اصلی‌ترین رویکردهای دولت به منظور ایجاد اشتغال و توسعه صنعت داخلی است.
کارلوس کی روش تصمیم گرفت در بازی با آمریکا درون چارچوب دروازه تیمش تغییر ایجاد کند.
شرکت ایران خودرو خراسان در راستای تحقق اهداف تولیدی گروه صنعتی ایران خودرو با ایجاد شرایط پایدار در تولید خودرو کامل، از رکورد تولید سال گذشته خودروهای شاسی بلند عبور کرد.
فیزیکدانان انستیتو مکس پلانک یک روش کارآمد جدید برای هدایت درهم تنیدگی کوانتومی فوتون‌ها ایجاد کرده‌اند و طی آزمایشی درهم‌تنیدگی تعداد بی‌سابقه ای فوتون نشان داده‌اند.
تورم منطقه یورو در ماه گذشته مطابق با برآورد اولیه، بیش از چهار برابر هدف بانک مرکزی اروپا (ECB) با تاکید بر برنامه‌های این بانک برای افزایش نرخ بهره در ماه آینده برای مهار رشد بی‌رویه قیمت‌ها، به رکورد ۸.۱ درصد رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ