خزعلی گفت: در ۲۱ استان و در قالب کسب‌وکار پایدار خانواده‌ محور برای بیش از ۳ هزار زن سرپرست خانوار اشتغال ایجادشده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
در حادثه سوختن یک کشتی با ۳ هزار خودرو در سواحل هلند، یک نفر کشته و ۱۶ تَن زخمی شدند.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اصفهان از تحقق جذب ۳ هزار میلیارد ریال برای سامانه دوم آبرسانی اصفهان خبر داد.
معاون توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد: در کمتر از یک ماه پس از راه اندازی سامانه جست وجو شغل حدود ۳ هزار به کارگماری انجام شد.
جنگ سه هزار روزه یمن نشان داد که اراده محکم و توکل به خدا بسیار تعیین کننده است و پیروزی تنها با اتکا به پول و سلاح همانگونه که دشمنان به آن معتقد بودند، به دست نمی آید.
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
حدود دو هفته پیش یک مقبره باستانی ساخته‌شده از سنگ گرانیت سیاه‌رنگ در کشور مصر کشف شد. این مقبره در حین کاوش‌های مناطق ساحلی شهر اسکندریه شناسایی‌شده و در آن، یک تابوت سنگی به طول ۱۰ فوت در حدود ۳ متر به دست آمد که تاریخ آن به دوره حکومت بطالسه در مصر و حدفاصل سال‌های ۳۰۵ تا ۳۰ پیش از میلاد بازمی‌گردد. این تابوت در حدود ۲ متر ارتفاع داشته و وزن آن نیز حدود ۳۰ تن تخمین زده می‌شود.
سالاد شوم در قتل مهین تاج/ جنجال هوو‌ها یا کلاهبرداری!/ دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش/ ناکامی در سرقت بیش از ۳ هزار کیلو سنگ آهن/ اعترافات موش‌کور بهشت زهرای تهران/ جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب/ ۳ سال زندان برای کشتن پسر ناخلف
سالاد شوم در قتل مهین تاج/ جنجال هوو‌ها یا کلاهبرداری!/ دسیسه شوهر برای قتل زن ثروتمندش/ ناکامی در سرقت بیش از ۳ هزار کیلو سنگ آهن/ اعترافات موش‌کور بهشت زهرای تهران/ جنایت مسلحانه تیباسواران در تاریکی شب/ ۳ سال زندان برای کشتن پسر ناخلف
دستگاه قضا در سال ۱۴۰۱، به صورت عملی و جدی به میدان حمایت از کار و کارگر وارد شد که در نتیجه این اقدامات، موفق به جلوگیری از تعطیلی ۳ هزار و ۴۸۵ واحد تولیدی شد.
مشهد _ مدیرکل پشتیبانی امور دام جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: سه هزار و ۳۰۰ تن مرغ منجمد در شهرستانهای استان طی یک ماه گذشته با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تنظیم بازار توزیع شده است.
بنا به گزارش مجلس عوام انگلیس، بسیاری از افغان‌هایی واجد دریافت پناهندگی از این کشور، هنوز موفق به دریافت پناهندگی نشده‌اند و در کشور خود به سر می‌برند.
شاهرود- رئیس آموزش و پرورش منطقه بسطام از فعالیت سه هزار دانش آموز در زمینه قرآنی در این بخش خبر داد و گفت: ۳۵ شعبه دارالقرآن در بخش بسطام وجود دارد.
قوه قضائیه با اتخاذ رویکردهای مسئله محور در سال گذشته، موفق شد بیش از ۳ هزار پرونده کثیرالشاکی را به پایان رسانده و با صدور رای، آن‌ها را مختومه و مشکلات تعداد زیادی از هموطنان را مرتفع کند.
زن جوان گفت: «وقتی به خانه برگشتم، نمی‌دانستم باید موضوع را چطور با شوهرم مطرح کنم که آن مرد پیامک فرستاد و تقاضای ۳ هزار دلار کرد و من را تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه کرد. او متوجه شده بود که ما وضع مالی خوبی داریم و همه این نقشه را برای اخاذی از من کشیده بود.»
مسئول سازمان بسیج سازندگی گفت: در تعطیلات نوروز ۱۴۰۲ تعداد ۳ هزار گروه جهادی در قرارگاه‌های استانی و ملی مشغول خدمت‌رسانی خواهند بود که این امر ۵۰ هزار نفر از جهادگران را در برمی‌گیرد.
یزد- رئیس مرکز توسعه حل اختلاف با اشاره به راه اندازی پویش سردار سلیمانی برای آزادی زندانیان گفت: در قالب این پویش، ۳ هزار زندانی در سطح کشور از زندان‌ها آزاد شدند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
هزاران نفر صبح روز دوشنبه به واتیکان رفتند تا آخرین وداع را با پاپ فقید بندیکت شانزدهم انجام دهند که روز شنبه در سن ۹۵ سالگی درگذشت. جنازه وی امروز به کلیسای قدیس پطرس واتیکان منتقل می‌شود تا به مدت ۳ روز افراد بتوانند از نزدیک مراسم وداع را به جا بیاورند. جنازه روز پنجشنبه آینده در مراسمی با حضور پاپ فعلی در یکی از سرداب‌های کلیسا دفن خواهد شد.
تیم تحقیقاتی روسیه می‌گوید هنگام کنترل ارتش این کشور بر شهر ماریوپل، نیروهای اوکراینی هزاران غیرنظامی را بی‌رحمانه به قتل رساندند.
علی‌رغم جمعیت ۱۲ هزار و ۸ نفری زندانیان جرایم غیرعمد در کشور، زنان با ۳۸۷ مورد منتهی به محکومیت‌های مالی تنها سه درصد آمار را به خود اختصاص داده‌اند.
باستان‌شناسان در سال ۱۸۸۱ میلادی جمجمه یک انسان را در غاری واقع در یکی از دهکده‌های جمهوری چک کشف کرده بودند. آن زمان محققان اعلام کردند این جمجمه حدود ۳۱هزار سال قدمت دارد و بخشی از بقایای به جای مانده از یک مرد است، اما نتایج تحقیقات جدید نشان می‌دهد محققان درباره جنسیت این انسان عصر حجر اشتباه می‌کردند.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ زوج جوان جاعل نسخه‌های پزشکی بودند/ ۱۱ عضو باند کلاهبرداری پای میز محاکمه/ ۳هزار سرقت از منازل کرمان در ۴ ماه!/ اعتراف به قتل مادر پس از ۳ ماه/ کلاهبرداری با تبلیغ تور‌های زیارتی جعلی/ سزقت النگو‌های زن مسافر از سوی راننده/ قتل باجناق زیر چرخ‌های خودرو!/ عامل گروگانگیری: میخواستم از مفسدان اقتصادی انتقام بگیرم
سهامداران حقیقی در روزهایی که بازار سرمایه در حال یک اصلاح قیمتی است، باید بیشتر مراقب معاملات خود باشند تا ضرر کمتری متحمل شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ