معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری گفت: بیش از ۳۰۰۰ زن سرپرست خانوار تحت نظارت بانوان کارآفرین مشغول به کار شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از اولین پیروزی تیمش برابر آلومینیوم ابراز خرسندی کرد گفت: سه امتیاز اول برایمان بسیار مهم بود اما این که زیرساخت ها برای ورود تماشاگران فراهم نبود ناراحت شدیم.
بانک ملی ایران امکان افتتاح حساب غیر حضوری تسهیلات « طرح زائران اربعین حسینی » را در سامانه بام فراهم کرده است.
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت هلال‌احمر از فراهم شدن امکان تماس با نیروهای امداد و درمان ایران در خاک عراق خبر داد.
مصوبات جدید جلسه کارگروه ناظر بر دستور العمل قراردادهای ورزشی می تواند زمینه بازگشت برخی ستاره ها را به فوتبال ایران فراهم کند.
اراک- امام جمعه اراک گفت: زمینه باشکوه برگزار شدن انتخابات توسط مسئولین و نخبگان فراهم شود.
حسین عبدی فراهم شدن امکانات مدنظر کادر فنی برای جام جهانی را تضمین صعود به جمع چهار تیم پایانی جام جهانی دانست.
دبیر کل جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی گفت: آمادگی تناسبی شدن وجود ندارد چراکه احزاب و جریان‌های سیاسی امروز در این حد نیستند که چنین سیستمی را پیش ببرند؛ بنابراین سازوکار لازم فراهم نیست.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت: زیرساخت‌های مورد نیاز تکمیل زنجیره ارزش در حوزه‌های دانش‌فنی، طراحی، ساخت، پیش‌راه‌اندازی و بهره‌برداری فراهم شده است.
سقط جنین حتما و قطعا بدون دلایل متقن پزشکی و ژنتیکی مذموم و رد است و نمی‌توان و نباید از آن دفاع کرد. اما بدون در نظر گرفتن برخی ملاحظات هم نمی‌توان شرایطی را فراهم کرد که به جای بهبود وضعیت موجود و تشویق و توسعه فرزندآوری بازار مراکز زیرزمینی و غیرمجاز سقط جنین داغ شود و خانواده‌ها با ترس و لرز نسبت به فرزندآوری موضع‌گیری کنند.
‎محسن پیرهادی گفت: در الگوی انتخابات تناسبی، بستر برای حضور هر نوع گروه و تشکل فعال و در چارچوب قانون با هر میزان اثرگذاری و حمایت و مقبولیت اجتماعی فراهم خواهد شد و به تعبیری دیگر هر تشکل، گروه یا حزب دارای فهرست انتخاباتی به تناسب آرای ماخوذه‌شان صاحب کرسی نمایندگی در بهارستان می‌شوند.
با فراهم شدن امکان ثبت رأی نمایندگان مجلس در سامانه پارلیران، شمار نمایندگانی که آراء خود را شفاف کردند، به ۲۰۸ نفر رسید.
رئیسی گفت: ما در کشور ذخایر، نیروانسانی و ظرفیت‌های گوناگون زیادی داریم و فقر، فساد و زد و بند زیبنده‌ی کشور و ملت نیست؛ امکان فراهم شدن زندگی آرام و با رفاه در کشور وجود دارد و این یک شعار نیست و اتفاقاً دست‌یافتنی است.
معاون اجتماعی فرهنگی شهرداری تهران از فراهم شدن زیرساخت‌های پروژه باغ‌راه حضرت فاطمه الزهرا (س) خبر داد و گفت: این پروژه جز پروژه‌هایی است که با حساسیت دنبال می‌شود.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
امکان ثبت نام در طرح پیش‌فروش محصولات گروه خودرو سازی سایپا با استفاده از حساب وکالتی برای دارندگان حساب در بانک ملت فراهم شد.
امکان واردات کالاهای اساسی تا سقف 1.5 میلیارد دلار وفق ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری فراهم شد و فرایند تخصیص و پرداخت ارز برای محموله های موضوع ابلاغ یاد شده از امروز به فوریت انجام می شود.
از هفته‌ها پیش که بحث حضور پیکان در جام باشگاه‌های جهان جدی‌تر و پروسه فراهم آوردن مقدمات آن آغاز شد، یکی از اصلی‌ترین نام‌ها برای اضافه شدن به ترکیب این تیم، سید محمد موسوی بود.
نایب رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرحی در کمیسیون در حال بررسی است که بستر مناسبی را ابرای شنیده شدن اعتراضات و نظرات مردم در خصوص موضوعات مختلف فراهم کرده و زمینه پاسخگو بودن مسئولان را نیز فراهم می کند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت گفت: با سرویس کال اوت زائران می‌توانند در داخل خاک عراق با کمک اپلیکیشن به تلفن ثابت یا سیار داخل کشور ایران تماس بگیرند.
با فراهم شدن امکان حضور زنان در استادیوم ها، تعداد زیادی از زنان هوادار فوتبال از این حرکت استقبال کرده و راهی ورزشگاه‌هایی که قابلیت پذیرایی از آنان را دارند، شده اند
شهردار منطقه ۲۲ به عنوان مسئول ستاد اربعین حسینی در پایانه مرز خسروی از فراهم شدن ۶۰ هکتار جای پارک خودرو در این پایانه خبر داد.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
وکلای مردم در خانه ملت در نشست امروز مجلس ضمن فراهم کردن سازوکار مناسب برای تامین قیر رایگان جهت آسفالت راه‌های روستایی و معابر، مشکلات موجود در مسیر انتقال حق بیمه را بررسی و مکانیزم رفع آن را تعیین کنند.
مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده بانک صادرات ایران به منظور انتخاب اعضای هیئت‌مدیره این بانک برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ