معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان تهران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۱ هزار و ۵۷۳ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد از دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای برخوردار شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالی که سال گذشته یکی از اقدامات عجیب دولت سیزدهم عقب نشینی به نفع پرمصرف‌های گاز خانگی بود، عملا اجرای قانون ابلاغی دولت نیز روی زمین ماند. حالا در پنجمین ماه سال، زودتر روال گذشته شاهد ابلاغ تعرفه‌های جدید گاز از سوی شرکت ملی گاز ایران هستیم.
معاون نیروی انسانی فراجا گفت: بهره مندی از ارشدیت های مدارک تحصیلی کارکنان صرفا برابر دستور العمل های ابلاغی صورت میذیرد.
رئیس سازمان بهزیستی گفت: باید به این سمت برویم که معلولان به جای مستمری سهام یک کارخانه را که در آن کار می‌کنند، دریافت کنند.
گرمسار- با وجود مصوبه قانونی بهره مندی مردم گرمسار و آرادان از ۹۱ درصد آب سد نمرود، این حقابه قانونی و شرعی با کم توجهی های بسیاری روبرو ب و علیرغم مطالبات گسترده مردم همچنان عملی نشده است.
اراک-رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: بیش از ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش سازمان بهزیستی هستند و از خدمات این سازمان بهره مند می شوند.
اهواز - استاندار خوزستان گفت: اگر در خانواده‌ای فرزندانی چند قلو و تک قلو متولد شود، باید براساس جدول تعیین شده در اولویت تسهیلات قرار گیرند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از بهره مندی ۳۰۵ هزار و ۸۷۴ نفر از خدمات اکیپ‌های سیار طرح سحاب در ایام نوروز خبرداد.
بانک ملی در راستای حفظ و تقویت سنت قرض الحسنه، پرداخت عادلانه تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان، اقشار ضعیف و ... را همواره یکی از اولویت ها و سیاست های مهم خود در نظر دارد و به آن عمل می کند.
تراشه سازان برای بهره مندی از یارانه ۳۹ میلیارد دلاری دولت آمریکا باید توافق نامه ای امضا کنند و تعهد دهند که ظرفیت تولید خود را در چین افزایش نمی دهند.
رئیس سازمان فضایی گفت: بر اساس چشم انداز سند فضایی کشور در کنار اهمیت دادن به توسعه بومی به توسعه کسب و کارها و بهره مندی شهروندان از خدمات فضایی تاکید شده است.
مشهد ـ رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی گفت: در راستای مدیریت بهینه، پیداری و بهره‌مندی مردم از نعمت گاز، بیش از ۵۰ واحد اقامتی در مشهد تعطیل کردند.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری ، از ایجاد زمینه‌ها و بسترهای لازم برای بهره‌گیری از توانمندی نخبگان اثرگذار و میهن‌دوست گفت.
معاون سرآمدان و نخبگان بنیاد ملی نخبگان از بهره ‎مندی بیش از هزار نفر از استادیاران جوان دانشگاه‌ها و موسسه‌های علمی کشور از تسهیلات طرح کاظمی آشتیانی خبر داد.
مدت‌ها است که مباحثه‌ای در میان اقتصاددانان و سیاستگذاران در ایران بر سر نرخ بهره در جریان است. اقتصاددانان کم و بیش معتقد به رویه متعارف سیاستگذاری اقتصاد کلان و روش مرسوم کنترل تورم و همچنین جلوگیری از حمله‌های سفته‌بازانه به بازار ارز و کاهش ارزش پول ملی، غالبا از پایین بودن نرخ بهره اسمی نسبت به تورم و منفی بودن نرخ بهره حقیقی (نرخ بهره اسمی منهای نرخ تورم) ابراز ناخشنودی می‌کنند و چاره کنترل تورم را افزایش نرخ بهره می‌دانند و معمولا کمتر تبصره‌ای به این پیشنهاد می‌زنند.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره و راهنمایی خبر داد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره خبر داد.
معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان تهران، از بهره مندی ۹ هزار و ۲۵۱ مددجوی تهرانی از خدمات مشاوره خبر داد.
مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی گفت: روزانه بیش از یک هزار نفر شامل بیماران خاص، مبتلا به ‏ام اس و نظایر آن از خدمات داروخانه‌های هلال احمر بهره می‌برند.
سردارقاسم رضایی ۱۴ آبان ماه در نشست کمیسیون عملیات انتظامی پلیس کرمان اظهار کرد: هم مردم و هم خادمان امنیت در استان پهناور کرمان با ۶۵۰۰ شهید و بیش از ۲۰ هزار جانباز و ایثارگر از بزرگترین سرمایه اجتماعی بهره مند هستند.
«در حال حاضر با توجه به تورم، عملاً نرخ بهره در اقتصاد ایران منفی ۳۰ درصد است. به این معنی که نرخ رسمی بهره بانکی را حدود ۲۰ درصد در نظر بگیریم، اگر کسی همین الان تسهیلات بانکی دریافت کند، با توجه به اینکه نرخ تسهیلات در حال حاضر حدود ۱۸ تا ۲۰ درصد است، به دلیل تورم ۵۰ درصدی در اقتصاد کشور، فرد وام گیرنده در همان ابتدا با یک سود بیش از ۳۰ درصدی روبرو می‌شود. این موضوع نشان دهنده پدیده نرخ بهره منفی در اقتصاد ایران است»
گروه های مقاومت فلسطین در راستای تلاش برای شکست محاصره تحمیلی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، یک گذرگاه آبی را در آب های این منطقه افتتاح کردند.
مسئول نظارت بر قرارداد بیمه زائران اربعین حسینی سازمان حج توضیحاتی را در خصوص بیمه زائران اربعین اعلام کرد.
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با هدف استفاده از توانایی نخبگان منعقد شد.
سعید جابری انصاری: رعایت قانون و احراز ضوابط موضوعه، مبنای اطلاق عنوان خبرنگاری و بهره مندی از حمایت های عرصه مطبوعات است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ