مشهد ـ رئیس پارک علم و فناوری خراسان رضوی گفت: اکنون بیش از ۸۰۰ شرکت دانش بنیان در خراسان رضوی با اشتغال مستقیم هشت هزار شغل در حوزه فناوری ایجاد کرده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آقای رئیسی! خیلی محکم و قاطعانه فرمودید بساط کشف حجاب را جمع می‌کنید. چنان که پیشتر قاطعانه فرموده بودید تورم را مهار می‌کنید و جلوی رشد قیمت دلار را می‌گیرید و سالانه صد‌ها هزار مسکن می‌سازید و شغل ایجاد می‌کنید و... الخ.
مشهد ـ مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: طی سال گذشته در خراسان رضوی توانستیم برای ۸ هزار و ۵۰۰ نفر ایجاد اشتغال کنیم.
سید صولت مرتضوی در آئین رونمایی از سامانه جست و جوی شغل با هدف کاهش هزینه های جست وجوی شغلی گفت: بالغ بر ۷۲۰ هزار فرصت شغلی در بازه زمانی یکساله از تابستان پارسال تا امسال ایجاد شده است.
سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام از ایجاد ۴۰۰ هزار شغل در مناطق محروم توسط ستاد اجرایی فرمان امام تا پایان سال خبر داد.
سمنان- نماینده مردم دامغان در مجلس از بررسی طرح سرمایه‌گذاری در این شهرستان خبر داد و گفت: طرح جدید می‌تواند یک هزار شغل را در استان سمنان ایجاد کند.
رشت- معاون وزیر صمت با بیان اینکه رکورد ایجاد اشتغال در کشور شکسته شده است، گفت: در سه ماهه پایانی سال گذشته بیش از ۸ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی مشغول به کار شدند.
در واقع به جای ۱.۳۲۰ میلیون شغل وعده داده شده در سال ۱۴۰۱، فقط ۲۶۳ هزار شغل ایجاد شده است. یعنی ۲۰ درصد آنچه وعده داده شده است؛ اگر مبنا را هم یک میلیون شغل وعده داده شده در انتخابات بدانیم فقط ۲۶ درصد آن محقق شده است. این آمار رسمی کشور است و امیدواریم که مسوولان دولتی از تحلیل آن ناراحت نشوند، زیرا وعده داده‌اند ولی عمل نکرده‌اند و اکنون باید توضیح بدهند چرا محقق نشده؟ آیا از ابتدا برآورد درستی نداشتند؟ یا مدیران دولت ضعیف هستند؟ یا برنامه قابل قبولی برای تحقق این وعده ندارند؟
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
سازمان برنامه و بودجه معتقد است احکام صادره مربوط به رتبه‌بندی در اسفند سال ۱۴۰۱ توسط وزارت آموزش و پرورش، حداقل مبلغ ۱۶ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ و برای سال ۱۴۰۲ نیز حدود ۸ هزار میلیارد تومان کسری اعتبار ایجاد می‌کند.
تفاهمنامه ایجاد ۱۰ هزار شغل جدید برای معلولان و زنان سرپرست خانوار بین بنیاد برکت و سازمان بهزیستی امضا شد.
معاون وزیر کار، مهم‌ترین هدف را ایجاد یک میلیون شغل در سال عنوان کرد و گفت: ۹۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به جامعه کار و تولید در دولت سیزدهم اختصاص یافت.
با حمایت و مشارکت بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ۱۰۰۰ بنگاه کوچک و متوسط با ۲۲۰ هزار نفر مشغول به کار شدند.
یزد- رئیس کمیته امداد کشور گفت: کمیته امداد امسال باید در کشور ۵۰۰ هزار شغل ایجاد کند که ۵۰ درصد این میزان مربوط به افراد غیر تحت پوشش است.
اردبیل- وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در یک سال گذشته ۴۰ هزار شغل در پارک‌های علم و فناوری و مجموعه‌های دانش‌بنیان ایجاد شده است.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از ایجاد ۴۱ هزار شغل در پارک های علم و فناوری کشور در سال گذشته خبر داد.
معاون توسعه اشتغال اجتماع‌محور بنیاد برکت گفت: ۴۷ مجری و تسهیل‌گر بنیاد برکت، به دنبال ایجاد ۸ هزار طرح اشتغال جدید در استان فارس هستند.
معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم گفت: در سال گذشته ۳۵ هزار شغل دانش‌بنیان در دانشگاه‌ها ایجاد شده که این آمار رشد ۵۰ درصدی را نسبت به سال قبل نشان می دهد.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت:در ۸ ماهه اول سال ۷۵۰ هزار فرصت شغلی ایجاد شده است.
بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام با حمایت از ۲۷۰ واحد تولیدی برای ۱۴ هزار نفر ایجاد شغل می‌کند.
مدیرعامل بنیاد برکت از ایجاد ۱۰ هزار شغل برکت در حوزه دانش‌بنیان خبر داد و گفت: بنیاد برکت تا پایان سال جاری یک‌هزار و ۲۰۰ طرح دانش‌بنیان را اجرا می‌کند
در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۱۲ مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه‌های محمدهادی زاهدی وفا، وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت. پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای، موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.پس از پایان رأی‌گیری درباره وزیر پیشنهادی کار، بعضی نمایندگان درخواست بازشماری آرا را مطرح کردند. بعد از شمارش مجدد، مشخص شد که وی با اختلاف یک رای موفق به کسب رای اعتماد نشده است.
در جلسه علنی امروز (سه شنبه 12 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، صلاحیت و برنامه های محمدهادی زاهدی وفا وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی دولت سیزدهم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.نمایندگان مجلس با 136 رأی موافق، 125 رأی مخالف و 9 رأی ممتنع از مجموع 272 آرای مأخوذه، با تصدی وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی توسط زاهدی وفا مخالفت کردند.
بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ