رئیس دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی گفت: افراد تحت پوشش بهزیستی کشور تا نیمه اسفندماه مهلت دارند تا نسبت به تکمیل ثبت‌نام خود در سایت www.jobwo.ir اقدام کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام کرد: ثبت‌نام غیرحضوری وام بازنشستگان تأمین اجتماعی تا ساعت ۲۴ روز جمعه ادامه دارد.
مشهد ـ معاون سیاسی استاندار خراسان رضوی مجموع ثبت نام کنندگان دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی را ۳ هزار و ۶۷۲ نفر اعلام کرد.
با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی، بر اساس اطلاعات از منابع موثق، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله محمدباقر قالیباف رئیس فعلی مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش ثبت‌ نام کرده‌اند.
بر اساس اطلاعات منابع موثق، با پایان مهلت پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیش از ۲۲۰ نماینده فعلی مجلس از جمله رئیس مجلس شورای اسلامی برای انتخابات پیش‌ثبت‌نام کردند.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از روز شنبه مورخ 21 مرداد در سامانه ثبت‌نام مستقیم که بر روی تارنمای رسمی این سازمان به نشانی es.tamin.ir فعال شده است، به‌مدت یک هفته انجام می‌شود.
بیشترین استقبال از ثبت‌نام در روز آخر انجام شد و ۱۳ هزار و ۲۳۴ نفر در انتخابات ثبت‌نام کردند. در روز اول ۷ هزار و ۶۶۹ نفر، در روز دوم ۶ هزار و ۲۴۷ نفر، در روز سوم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر، در روز چهارم ۴ هزار و ۳۴۹ نفر و در روز ششم ۷ هزار و۸۸۲ نفر ثبت نام کردند. مجموع داوطلبان به عدد ۴۸ هزار و ۸۴۷ نفر رسید. در انتخابات سال ۹۸ بیش از ۱۶ هزار نفر ثبت نام کرده بودند.
معاون استاندار تهران گفت: از اولین روز پیش ثبت نام تا امروز یکشنبه ۲۲مرداد ماه آخرین روز ۱۱۵۱۴ نفر در استان تهران مراجعه و پیش ثبت نام کرده‌اند.
در حالی از امروز ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی به‌مدت یک هفته آغاز می‌شود که ۴۰ هزار فقره تسهیلات برای بازنشستگان و مستمری‌بگیران واجد شرایط این سازمان در نظر گرفته شده است.
ثبت‌نام غیرحضوری متقاضیان تسهیلات قرض‌الحسنه ۲۰ میلیون تومانی به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی از امروز به‌مدت یک هفته آغاز شد.
ثبت‌نام آزمون استخدام بخش خصوصی برای بهره‌برداری از ۲۱ هزار موقعیت شغلی در بیش از ۵۷۰۰ سازمان و شرکت صنعتی، تجاری و دانش‌بنیان آغاز شد.
تعداد ۵۳۴ هزار و ۴۰۴ داوطلب برای آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد ۴۵۴ هزار و ۹۹۳ داوطلب زن و ۷۹ هزار و ۴۱۱ نفر مرد هستند.
دهمین امتحان مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی روز جمعه ۵ خرداد ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
مدیر طرح واردات خودروی وزارت صمت گفت: با وجود ثبت‌نام بیش از ۱۲۰ هزار نفر در طرح واردات خودرو، اما در عمل با توجه به اشتباهات افراد و همچنین اشتباهات بانک‌ها در وکالتی کردن حساب‌ها، در مجموع برای حدود ۳۴ هزار نفر اولویت‌ها مشخص شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار اعلام کرد: با ثبت‌نام بیش از ۵۸۵ هزار سهامدار در سامانه سجام توسط سمات در دی ماه، این متغیر با رشد ۱۵۵ درصدی نسبت به آذر ماه مواجه شد.
شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه اعلام کرد؛ با عبور ثبت‌نام بیش از دو میلیون سهامدار در سجام، کل رکورد سال ۱۴۰۰ تنها در ۹ ماه در سال ۱۴۰۱ شکسته شد.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
سرپرست دفتر بهره برداری معادن وزارت صنعت، معدن و تجارت از آغاز ثبت نام متقاضیان شرکت در مزایده و محدوده ۵ هزار و ۳۴۹ معدن از ۲۶ مهر ماه خبر داد.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد که پس از فرمان بسیج عمومی محدود، بیش از ۲۰۰ هزار داوطلب به مراکز و دفاتر نیروهای مسلح این کشور مراجعه و ثبت‌نام کردند و آموزش نظامی آنها به‌زودی انجام خواهد شد.
در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ بیش از ۴۴ هزار نفر پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۷۹۱ داوطلب از طریق رشته‌های با آزمون و بیش از ۴۲ هزار داوطلب از طریق رشته‌های صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی پذیرش شدند.
بر اساس آمار‌های اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش تعداد دانش‌آموزان غیرایرانی ثبت‌نام شده در مدارس کشور ایران از سال ۱۳۸۵، با شیبی ثابت رو به افزایش بوده است و به بیش از ۵۰۳ هزار دانش‌آموز اتباع در بیش از ۲۸ هزار مدرسه ایرانی در دوسال اخیر رسیده است.
ییش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز از مرز دو میلیون و چهارصد و شصت هزار نفر فراتر رفت.
ییش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین در سامانه سماح تا صبح امروز از مرز دو میلیون و چهارصدو شصت هزار نفر فراتر رفت.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.
از آغاز فرآیند پیش ثبت‌نام مشتاقان سفر اربعین تاکنون بیش از یک میلیون و ۶۰۰ هزار نفر نفر در سامانه سماح نام نویسی کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ