بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نشریه هیل در گزارشی نوشته که ارتش آمریکا با بحران بی‌سابقه جذب نیرو مواجه شده است و برای حل این بحران دو گزینه روی میز دارد.
شکار یک لبخند کوتاه از پاکو خمس، شروع یک روز پرماجرا با یکی از مشهورترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران بود.
بی‌بی‌سی در گزارشی اختصاصی مدعی شد پاری سن ژرمن با انتقال قرضی یک ساله ستاره یاغی‌اش کیلیان امباپه موافقت کرده است.
نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
زلاتان ابراهیموویچ، ستاره میلان، شب گذشته در میان بهت ناباوری بازیکنان این تیم و همه فوتبال‌دوستان از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
رضا عنایتی جدا قصد دارد تیمش را از انتهای جدول لیگ جدا کند و بازی امروز یک شروع تازه برای اوست .
نمایش سپاهان در عصر پرشور ورزشگاه نقش جهان چندان که باید و شاید هواداران این تیم را سر ذوق نیاورد.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
وبگاه آکسیوس در گزارشی نوشت: رئیس جمهور اوکراین درخواست بنیامین نتانیاهو در زمینه ارائه رای مخالف به قطعنامه ضد اسرائیلی در مجمع عمومی سازمان ملل را رد کرده است.
از سه دهه پیش که تاج را با عضویت در هیئت مدیره سپاهان یا ذوب آهن در فوتبال ایران می‌شناختند تا امروز که او رئیس فدراسیون است راه بسیاری طی شده است.
یک مسابقه دوستانه بین اسطوره های دنیای فوتبال و کارگران مستقر در قطر برگزار شد.
پرتغال با برد دو برصفر در مسابقه دشوار مقابل اروگوئه بدل به سومین تیم صعود کننده به دور حذفی جام جهانی شد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.
سایت اتحادیه جهانی کشتی با انتشار یک گزارش به دیدار تیم‌های ایران و آمریکا در جام جهانی ۲۰۲۲ پرداخت و چند مصاف احتمالی این مسابقه را زیر ذره بین قرار داد.
برای علاقمندان به فوتبال یکی از مهم‌ترین نکات حین تماشای یک مسابقه این است که چه کسی آن را گزارش می‌کند.
روزنامه الرایه در گزارشی به انتقاد از عملکرد ضعیف بازیکنان تیم ملی قطر در جام جهانی، پس از یک دوره آماده‌سازی طولانی پرداخته است.
گزارشی از انهدام یک تیم تروریستی در کرمانشاه توسط سربازان گمنام امام زمان در سازمان اطلاعات سپاه و کشف مقادیر زیادی سلاح و مهمات از تروریستها را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
سرمربی سابق تیم ملی برای اینکه از تلاش خبرنگاران برای مصاحبه فرار کند طی دو سه روز گذشته از هیچ تلاشی دریغ نکرده است.
شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
نیمه اول این مسابقه در شرایطی با تساوی یک بر یک به پایان رسید که به خصوص در دقایق شاهد یک بازی تماشایی از شاگردان قلعه نویی و حسین خانی بودیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ