یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
مسئولان وزارت ارتباطات بر عدم وجود لیست سفید و سیاه اینترنت تاکید و با بررسی گزارشی درباره اختلال اینترنت عنوان کردند: باید این مساله مشخص شود که کدام بخش اختلال بابت تحریم سایت‌ها است.
گزارشی از توصیه براندازان و رسانه‌های خارجی فارسی زبان از مردم به جهت عدم شرکت در مراسم عزاداری محرم را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: گزارش این کمیسیون درباره عدم اجرای قانون اصلاح اساسنامه بانک‌های دولتی تهیه شده و آماده قرائت در صحن مجلس است.
سازمان همکاری و توسعه اقتصادی در گزارشی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در اثر عدم توانایی دستگاه حاکمیتی خود با نقص جدی در کادر پزشکی و بیمارستانی دست و پنجه نرم می‌کند.
گزارشی از صدا و سیما در خصوص تخلف شرکت‌های بیمه در عدم پرداخت خسارت افت قیمت را مشاهده میکنید.
نشریه پولیتیکو در گزارشی نوشت که کاخ سفید رفته رفته خود را آماده می‌کند تا با احتمال عدم تحقق اهداف اوکراین در حملات بهاری این کشور به روسیه، روبه‌رو شود.
نیویورک تایمز طی گزارشی اعلام کرد که مشکلات زیادی در میان داوطلبان آمریکایی در اوکراین بروز کرده و از میان این مشکلات می‌توان به عدم وجود تجربه نظامی اشاره کرد.
اتاق ایران در گزارشی تاکید کرد که تحقق رقم ۱۰۶ همتی تعیین شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، با فرض واگذاری فقط از طریق سازمان خصوصی سازی و عدم امکان انتقال مستقیم سهام به ذینفعان، دور از ذهن است.
منابع دیپلماتیک گزارش دادند که وزرای خارجه مصر، امارات متحده عربی و عربستان سعودی در نشست امروز یکشنبه اتحادیه عرب که در طرابلس پایتخت لیبی برگزار می شود، مشارکت نخواهند داشت.
پس از مدتی از اسهال شدید و استفراغ، علائم دیگری مانند بی حالی و تشنگی شدید هم در افراد دیده می‌شود، همچنین در ادامه درصورت عدم درمان بیمار، فرد دچار علائم بی قراری شده و ضربان قلب بالا می‌رود.
دو تیم انگلیس و ولز در حالی به مصاف یکدیگر می‌روند که سه شیرها برای رسیدن به سنگال و عدم برخورد با هلند باید صدرنشین گروه شوند.
عضو شورای شهر تهران گفت: باید به مردم گزارش دهیم که چرا سایت شفافیت به روز رسانی نشده است.
کنفدراسیون بوکس آسیا در گزارش خود،‌ دلیل عدم اعزام شه‌بخش به مسابقات قهرمانی آسیا را مصدومیت شدید اعلام کرد.
رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: از دستگاه‌های مربوطه خواستیم گزارش عملکرد خود در رابطه با کاهش۲۰ درصدی آمار طلاق و موانعی که در این مسیر با آن مواجه بوده‌اند همراه با پیشنهادات‌شان ارائه دهند.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
ایرنا نوشت: به دنبال اتخاذ تدابیر انتظامی در اطراف دانشگاه شریف و عدم امکان خروج دانشجویان و اساتید از این دانشگاه، با دستور وزیر علوم چندین دستگاه خودرو برای خروج دانشجویان و اساتید از دانشگاه در نظر گرفته شد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ترافیک در تمامی معابر شهر تهران سنگین گزارش می‌شود.
سازمان دیده بان حقوق بشر در گزارشی نوشت که به دلیل جنگ و عدم دسترسی به امکانات پزشکی، حدود ۱۹ درصد از کودکان و نوجوانان سوری دارای معلولیت هستند.
آذری جهرمی وزیر پیشین ارتباطات به گفته‌های رئیس جمهور درباره مشکلات عدم توسعه زیرساخت در دولت قبل به عنوان دلیل کاهش فعلی سرعت اینترنت واکنش نشان داد.
مدیر کل دفتر بازرسی سازمان امور مالیاتی گفت: برای پزشکانی که مردم برای آنها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمام پزشکان مکلف به استفاده از دستگاه پوز هستند.
مدیرکل دفتر بازرسی گفت: برای پزشکان و دندانپزشکانی که مردم برای آن‌ها گزارش فرار مالیاتی ثبت کرده‌اند، پیامک اخطار ارسال شده است و تمامی پزشکان و دندانپزشکان مطابق قانون مکلف به استفاده از دستگاه پرداخت بانکی (پوز) هستند.
با توجه به اینکه طی سه سال گذشته از اسقاط وسایل نقلیه فرسوده غفلت شده، مرکز پژوهش‌های مجلس در گزارشی به چرایی وضعیت موجود پرداخته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ