بلومبرگ در گزارشی مدعی شده که در سال‌های اخیر، نظامیان ایران، به خصوص نیرو‌های سپاه پاسداران نفتکش‌هایی را برای امتیازگیری از آمریکا و کشور‌های غربی توقیف کرده‌اند. از جمله جدیدترین موارد در این خصوص، توقیف نفتکش یونانی "نیووی" در تاریخ ۱۳ اردیبهشت بود. این نفت کش از دبی به سمت فجیره، بندر دیگری در امارات متحده عربی در حرکت بود که قایق‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این نفتکش را به سمت آب‌های ایران هدایت و توقیف کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصول‌گرایانی که درباره انتخابات‌های مجلس یازدهم و ریاست‌جمهوری سیزدهم اظهارنظر کرده‌اند، دلایلی را برای کاهش مشارکت آورده‌اند که شباهت زیادی با یکدیگر دارد و تقریباً روی یک خط حرکت می‌کند. در مجموع دلایلی را که اصول‌گرایان مطرح درباره کاهش مشارکت عنوان کرده‌اند، می‌توان در سه دسته قرار داد که از نگاه آن‌ها در دو دسته اصلاح‌طلبان متهم شماره یک محسوب می‌شوند و باید گریبان آن‌ها را گرفت. دلایل دو‌گانه‌ای که سمت‌وسوی آن‌ها روبه‌روی اصلاح‌طلبان و دولت حسن روحانی است، عبارتند از: «۱- مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم ۲- عملکرد هشت‌ساله دولت حسن روحانی و چهارساله مجلس دهم با محوریت اصلاح‌طلبان.».
کمک داور بازی جنجالی لیگ سه در اثر هل دادن عوامل یک تیم داخل چاله زمین افتاد.
سامان فلاح در گفت و گوی مفصل با "ورزش سه" از اتفاقات تلخ دو سال گذشته برای خودش صحبت کرد؛ او منتظر است تا مدیران پیکان تیم آینده‌اش را معرفی کنند.
یک روحانی در شبکه سه سیما از سفر زیارتی یک معتاد به کربلا و اتفاقات عجیب حین این سفر، پرده برداشت.
انصاری با اشاره به حادثه عزل آیت‌الله منتظری بیان داشت: مسئله آقای منتظری در چندین ماه و شاید در سه چهار سال قبل از این اتفاقات، ریشه دارد. به نظر من یکی از ویژگی‌ها و شگفتی‌های زندگی و شخصیت حضرت امام این بود که با همه احترامی که به اطرافیان و خانواده خودشان می‌گذاشتند ولی یک استقلال رأی داشتند و این استقلال رأی اجازه هیچگونه نفوذی به شخصیت امام نمی‌داد.
فدراسیون فوتبال ایران اعلام کرد سه هفته پایانی لیگ برتر باید بدون تاخیر برگزار شود.
پیرمرد مهمان شبکه سه گفت: وَمَنْ أَوْفَیٰ بِعَهْدِهِ مِنَ اللَّهِ فَاسْتَبْشِرُوا بِبَیْعِکُمُ الَّذِی بَایَعْتُمْ بِهِ وَذَٰلِکَ هُوَ الْفَوْزُ الْعَظِیمُ و چه کسی از خدا به عهد خویش وفادارتر است؟ پس به این معامله‌ای که با او کرده‌اید شادمان باشید، و این همان کامیابی بزرگ است.
روایتی متفاوت از پوشش رسانه‌ای فوتسال زنان از نگاه خبرنگار حوزه زنان سایت "ورزش سه".
مرکز آمار و اطلاعات فلسطین در گزارش خود درباره تحولات ماه فوریه در کرانه باختری، از ثبت حدود سه هزار تخلف و حمله صهیونیست ها به شهروندان فلسطینی و شهادت 30 نفر از آنها خبر داد.
دولت مجوز واگذاری بنگاه‌های دولتی مشمول گروه‌های یک و دو موضوع ماده ۲ قانون اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی را در لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حذف کرده است. این در حالی است که در جدول ۴ لایحه بودجه سال ۱۴۰۲، منابع حاصل از واگذاری شرکت‌های دولتی و در جدول ۱۳ لایحه نیز، مصارف وجوه حاصل از واگذاری آمده است.
مربی گلرهای مس کرمان می‌گوید لزومی نداشت که ساپینتو وقتی تیم‌شان سه بر یک جلو است، فحش بدهد و مسی‌ها را تحریک کند؛ پاکزاد می‌گوید روزبه چشمی هم پس از بازی از این موضوع ناراحت بوده است.
گزارش تصویری از یک ماراتن چهار ساعته در فوتبال زنان به روایت خبرنگار ''ورزش سه''
یک شاهد عینی می‌گوید: هنگام عبور از مقابل خانه شهید متوجه حضور یک نفر در بن‌بست می‌شود و لحظاتی بعد صدای شلیک گلوله را می‌شنود. تیراندازی سه مرتبه انجام شده و هر بار حدود سه یا چهار تیر شلیک شده است.
رییس کل دادگستری استان اصفهان در تشریح حوادث سمیرم گفت: در حوادث دهم دی در این شهر، یک نفر از نیرو‌های سپاه پاسداران به نام محسن رضایی به شهادت رسید و سه نفر نیز از نیرو‌های سپاه زخمی شدند.
در فاصله کمتر از دو هفته تا جام جهانی 2022 قطر، ستون ثابت "ورزش سه" اخبار و حواشی مهمترین رویداد فوتبال جهان را لحظه به لحظه از دوحه و سایر نقاط جهان روایت می‌کند.
رشت- آزاد راه قزوین- رشت با وجود سه دهه از آغاز ساخت همچنان در ایستگاه ۸ کیلومتر باقیمانده در محدوده منجیل به رودبار در بن بست اعتبارات متوقف شده است.
فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: طراحی بیماری کرونا یک طراحی بسیار گسترده بود که به‌دنبال آن متأسفانه نسل جوان حدود سه سال از مدرسه و دانشگاه دور شدند و با یک تلفن همراه هوشمند که در اختیارشان بود در جامعه رها شدند، در میدانی که دشمن آن را می‌خواست.
استاندار کردستان 29 شهریور ماه اعلام کرد سه نفر به طرز مشکوکی در اعتراضات سنندج کشته شده‌اند.
یک جامعه شناس:‌ تهران در سال ۸۰ جزو سه ـ چهار استان با پایین‌ترین نرخ خودکشی در کشور بود، اما این روند از سال ۹۵ ناگهان افزایشی شد و نهایتا به نرخ ۶.۸ رسید.
عضو کمیسیون امنیت ملی در مجلس دهم گفت: اما نهایتا سران سه قوه، مصوب کردند که بنزین گران شود. در آن سه‌شنبه معروف که ۳ روز قبل از گرانی بنزین بود، علی لاریجانی باز هم به نمایندگان نگفتند که قرار است بنزین گران شود، تنها یک استمزاج جدی‌تر را در جلسه غیرعلنی مطرح کرد و دیگر به موضوع پرداخته نشد تا اینکه نهایتا موضوع اعلام عمومی شد و شوکی در جامعه به وجود آمد.
فلاحت پیشه گفت: ۱۰ نفر از نمایندگان مجلس دهم، تاوان یک سوال از وزیر کشور را دادند؛ من یکی از این ۱۰ نماینده بودم. ما از وزیر کشور این پرسش را طرح کردیم، چرا مسائل سال ۹۸ به گونه‌ای مدیریت نشد که این اندازه خسارت متوجه مردم و کشور نشود. ما به دنبال ابعاد پنهان موضوع بودیم. اما هرگز اجازه داده نشد وزیر کشور به مجلس دهم بیاید.
سه دهه پیش و قبل از حضور یورگن لوکادیا، یک هلندی پرآوازه و نامدار دیگر راهی فوتبال ایران شده بود.
صبح امروز پانزدهمین نشست مجلس شورای اسلامی آغاز شد و پس از قرائت دستور کار نشست توسط حسینعلی حاجی دلیگانی، بررسی طرح شفافیت قوای سه گانه، دستگاه‌های اجرایی و سایر نهاد‌ها در دستور قرار گرفت؛اما آنچه در این میان جالب توجه بود، تذکرات پراکنده‌ای بود که نمایندگان مجلس در حین سخنان خود درباره نحوه اجرای حذف ارز ترجیحی بیان می‌کردند.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیو‌ها پیرامون رویداد‌های سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ