بین بنزین‌فروش‌ها همه قسمی پیدا می‌شود؛ کارگر نانوایی که مزد ماهانه ۳ میلیون تومانی کفاف خرج خانواده‌اش را نمی‌داد، قبولی فوق دیپلم عمران دانشگاه آزاد که یک ترم هم درس خواند ولی سیر کردن شکم ۸ نفر، مهم‌تر از مدرک دانشگاه بود، دستفروشی که کنار سیگار و فندک و شلنگ، بنزین هم می‌فروخت، سوخت‌بر دست شسته از گازوییل‌کشی وقتی از بقایای بدن رفیق جان‌باخته‌اش در آتش سوخت‌کشی، فقط یک کیسه پلاستیکی کوچک باقی ماند..
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
شکار یک لبخند کوتاه از پاکو خمس، شروع یک روز پرماجرا با یکی از مشهورترین سرمربیان شاغل در فوتبال ایران بود.
مسیر جنوب به شمال قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال امروز به بهره برداری رسید.
اولین تمرین پرسپولیس برای فصل جدید در ورزشگاه کاظمی برگزار شد.
یک منبع عبری زبان در گزارشی تکان‌دهنده تعداد شهدای کودک و نوجوان فلسطینی در جریان درگیری‌ها با نظامیان صهیونیستی در فلسطین اشغالی را فاش ساخت.
یک عضو کانون وکلای دادگستری مرکز در گزارشی مستقل به تشریح چگونگی چاپ فیپای کتاب «اسناد چشم‌انداز و برنامه‌های راهبردی کانون‌های وکلای دادگستری و انجمن‌های حرفه‌ای در گستره جهانی» پرداخت.
از اعتراف به تشکیل گروه مسلحانه در خانه اصفهان تا ماجراهای شب ۲۵ آبان و شهادت سه مدافع امنیت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سخنگوی شورای نگهبان درباره ادعای فروش خلاف ضابطه خودرو به برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، گفت: ما هنوز در این زمینه گزارشی دریافت نکردیم.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: طرح نقل و انتقال سوابق بازنشستگی از سوی شورای نگهبان تایید شد.
انتظار می‌رود کشور‌هایی در آفریقا و آسیا که درآمد آن‌ها متوسط یا کم است شاهد بیشترین رشد آمار چاقی باشند.
نمایش سپاهان در عصر پرشور ورزشگاه نقش جهان چندان که باید و شاید هواداران این تیم را سر ذوق نیاورد.
بررسی حواشی عجیب دیدار نود و پیکان خیلی از مسائل را روشن می‌کند؛ اینکه ورزشگاه ارومیه فاقد استانداردها است و بهترین ناظر فدراسیون هم نمی‌تواند جلوی اتفاقاتش را بگیرد.
یکی از این حساب‌های تیک‌تاک به مدت ۳ ساعت به‌طور زنده تصاویر نسبتا محوی از ساختمان‌های مخروب و با جلوه‌های صوتی انفجار نشان می‌داد. بعد پشت دوربین صدای مردی شنیده شد که می‌خندید و به چینی صحبت می‌کرد. روی تصاویر این ویدیوها، عبارت «به ترکیه کمک مالی کنید» هم مشاهده می‌شد. این حساب جعلی و کلاهبرداری از مردم بود.
تیم فوتبال جوانان ایران پس از چند روز نامساعد بودن شرایط زمین تمرین، امروز در چمن طبیعی کمپ تیم های ملی تمرین کرد.
گزارشی از دیدار مسئولان، سفیران کشورهای اسلامی و شرکت‌کنندگان در مسابقات قرآن با رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
اخراج کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران در جام حذفی اسپانیا مورد اعتراض باشگاه پالما و سرمربی این تیم قرار گرفت.
امیدواری زیادی در اردوی برزیلی‌ها وجود دارد که آنها این بار موفق به عبور از پیچ مرگ جام جهانی خواهند شد.
در طی ۹ ماه، این تیم پایه‌های مطالعه UAP (پدیده‌های هوایی ناشناس) را برای نسل‌های آینده خواهد گذاشت. این کارشناسان شواهدی را از طرف‌های غیرنظامی، دولتی و تجاری جمع‌آوری می‌کنند تا مشروعیت آن‌ها را تحلیل کنند و معنای یافته‌هایشان را در مورد پدیده‌های هوایی ناشناس تشریح کنند.
سال 1401 از نیمه گذشت و تقویم بیمه گری رخدادهای حساسی را در خود ثبت کرده است.
مراسم چهلمین روز درگذشت کشته شدگان ۱۶ مهر سنندج که روز پنجشنبه در بهشت محمدی این شهر برگزار شد، با حاشیه هایی همراه شد و برخی از تجمع کنندگان با اقدامات هنجارشکنانه فضای شهر را نا آرام کردند.
در دومین روز از فراخوان سراسری برای اعتصاب سراسری، بازارهای تهران تقریبا باز بود.
ایسنا نوشت: امروز (سه شنبه) در تهران اکثر کسب و کار‌ها در محدوده ملاصدرا، امیر آباد، امین حضور و پاساژ علاء الدین دایر و کسبه مشغول به فعالیت روزانه خود بودند که حوالی ظهر با افزایش تردد‌های مردم در پیاده‌رو‌ها و تهدید کسبه برخی مغازه‌ها به حالت تعطیل در آمدند.
روزنامه گاردین در گزارشی به بررسی تیم ملی ایران پرداخته و اینکه کی‌روش به دنبال عملکرد خوب در جام جهانی است.
رئیس ایرانی پارلمان نروژ که سال گذشته گفت نروژ سرزمین من است، این روزها در حمایت از ناآرامی‌ها در ایران و اغتشاشگران تکاپوی بسیاری دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ