شاگردان فرزاد حسین خانی در اواسط نیمه اول روی یک کار ایستگاهی تماشایی موفق به ثبت گل دوم مسابقه با ضربه سر دیدنی شروین بزرگ شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وال‌استریت ژورنال در گزارشی تحلیلی فاش کرده که یکی از افسران ارتش نیجر که سال‌ها تحت حمایت و آموزش ارتش آمریکا بوده، یکی از عناصر اصلی کودتای نظامی در نیجر است.
هواداران آرسنال، تحت تاثیر انعطاف تاکتیکی تیمشان در بازی امروز مقابل ناتینگهام فارست قرار گرفتند.
در عملیات مشترک شامگاه امروز مبارزان قسام، گروهان‌های قدس و گردان‌های شهدای الاقصی علیه نظامیان صهیونیستی در کمینی در جنین یک نظامی اشغالگر به هلاکت رسید.
شاگردان رضا عنایتی در یک بازی سخت درنهایت موفق شد با گل دقیقه 6+90 آریا برزگر مقابل فلسطین به تساوی دست پیدا کنند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
در شرایطی که بازیکن تیم میلان ایتالیا از پاسخ به سئوالی درباره احتمال انتقال مهدی طارمی به این تیم خودداری کرد، کارشناسان پرتغالی دیدگاه‌های متفاوتی به این موضوع دارند.
تصاویری از غافلگیری همسر دریانورد ‌ناوگروه ۸۶ را مشاهده می‌کنید.
خشکسالی که در حال حاضر به یکی از جدی‌‌‌ترین و مهم‌ترین تهدید برای کشور تبدیل شده، به‌‌‌صورت مستقیم گردشگری را مورد هدف قرار داده و احتمال وقوع بحرانی فرای تمامی بحران‌ها را پیش روی این صنعت آسیب‌‌‌پذیر به‌ویژه پس از عبور از بحران همه‌گیری نزدیک‌‌‌تر می‌کند که کاهش چشمگیر آب در سد کرج گردشگران را غافلگیر کرد.
مشکل تیم ملی مینی فوتبال ایران برای حضور در رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۳ حل شد و این تیم با تمام قوا راهی ترکیه خواهد شد.
ناپولی در خانه اودینزه با نتیجه 1-0 روی یک ضربه استثنایی عقب افتاده است.
سمنان- جانشین انتظامی استان سمنان از شناسایی و دستگیری سارق زورگیر با اقدام سریع پلیس میامی خبر داد و گفت: این فرد با همکاری دو نفر از هم دستانش زورگیری می‌کرد.
تحلیلگر نظامی صهیونیست گفت که ارتش رژیم صهیونیستی از ادعای نتانیاهو درباره حمله به زیرساخت های حزب الله در تجاوز اخیر به جنوب لبنان بسیار شگفت‌زده شده است.
تیم ملی فوتبال ایران پس از تساوی برابر روسیه، در دومین دیدار تدارکاتی خود در سال جدید به مصاف تیم ملی کنیا به میدان رفت و هر چند با یک گل غافلگیر شد اما در نهایت توانست به پیروزی برسد.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران از چهارشنبه شب تا روز پنجشنبه (۲۵ اسفند) با تقویت سامانه بارشی در سطح استان در بعضی ساعات رگبارو رعدوبرق و تند باد موقتی مورد انتظار است.
منابع خبری اعلام کردند که لغو ناگهانی سفر رئیس امارات با پاکستان منجر به غافلگیری مسئولان اسلام آباد شده است.
مطرح‌شدن چنین واژگانی از سوی این دو چهره فوتبالی جای تعجب دارد. فارغ از مسائلی که مربوط به حوزه فنی می‌شود، هر دو مربی در زمره انسان‌های بااخلاقی نشان داده‌اند که الگویی برای بقیه بوده‌اند. البته جبهه‌گیری مشترک آن‌ها در قبال اتفاقات اخیر در ایران هم مردمی‌بودن هر دو را ثابت کرده است، ولی چه شده که این دو نفر که تا چند هفته قبل می‌گفتند در این شرایط فوتبال اهمیتی ندارد یکباره برای یک بازی مخاطبان را غافلگیر کرده و از واژگانی استفاده می‌کنند که چندان جایگاه، شأن و منزلتی ندارد؟
حمید مطهری در نشست خبری مورد غافلگیری قرار گرفت و بازیکن جوان تیمش که توانسته بود گلزنی کند، او را در آغوش گرفت.
مصری ها سال ۲۰۲۳ را در حالی آغاز کردند که وزارت بازرگانی این کشور تصمیم به افزایش قیمت کالاهای اساسی گرفت.
محمدرضا سلیمانی، مهاجم تیم ذوب آهن، در دقیقه ۵۵ اولین گل بازی تیمش مقابل فولاد را به ثمر رساند.
در دولت سیزدهم، همه انتظار داشتند که سیاست «نگاه به شرق» برای تعمیق روابط با چین و روسیه بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد، اما ایران، این موازنه را رعایت نکرد و بیشتر تخم‌مرغ‌های خود را در سبد روسیه و جین گذاشت و از غرب غافل شد. موضوعی که استادان دانشگاه، از آن به عنوان یک «توهم» در «رابطه راهبردی» ایران با چین و روسیه یاد می‌کنند که به تعبیر فعالان سیاسی دولت رئیسی با شوآف پیش برد و تاکنون نیز منافعی برای ایران نداشته است.
امیر قلعه‌نویی با یک استراتژی غافلگیر کننده برای نکونام توانست سه امتیاز مهم هفته را بگیرد.
امیر قلعه‌نویی با یک استراتژی غافلگیر کننده برای نکونام توانست سه امتیاز مهم هفته را بگیرد.
سرمربی با تجربه تیم فوتبال گل‌گهر در مصاف هفته یازدهم مقابل فولاد خوزستان شاگردانش را با رویکرد متفاوتی نسبت به بازی‌های قبلی راهی میدان کرده بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ