موندو دپورتیوو در گزارشی مدعی شد اگر طارمی در جام جهانی بدرخشد، حفظ او دیگر برای پورتو غیرممکن خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سعید عزت‌اللهی هم در نقل و انتقالات تابستانی از یکی دو تیم دانمارکی و البته استقلال، سپاهان، پرسپولیس و تراکتور پیشنهاد بازی دریافت کرد، اما رقم رضایتنامه او باعث شد تا توافق رسمی با هیچ یک از باشگاه‌های ایرانی حاصل نشود.
موضوع عدم تمایل سامان قدوس به پیوستن به جمع ملی‌‌پوشان و ادامه دورانش با تیم ملی فوتبال ایران از زمان تشکیل اردوی جدید تیم ایران در فیفادی فروردین آشکار شد.
پیش از شروع بازی هواداران فولاد علیه سرمربی خود شعار دادند و این موضوع تمام شدنی نیست.
آناهیتا توکلی با پیروزی در مرحله نیمه نهایی به عنوان اولین تکواندوکار زن و اولین بانوی کاروان علمداران در فینال در آستانه کسب مدال طلا قرار دارد.
عصبانیت بی‌دلیل از فرهاد مجیدی، آن هم وقتی شانسی برای بازگشت مهدی قایدی به استقلال وجود نداشت.
بعد از انتظار یک پیام خداحافظی از کایسری‌اسپور، مدیران این باشگاه ترکیه‌ای بلافاصله با مجید حسینی تماس گرفتند و با ارائه پیشنهادی جدید او را برای ادامه همکاری راضی کردند.
علی شجاعی با انتشار پیامی اینستاگرامی به جمع بازیکنان تراکتور پیوست.
دروازه‌بان شماره یک و تاثیرگذار پرسپوليس و تیم ملی با پیشنهاد وسوسه کننده‌ای از لیگ عربستان مواجه شده است.
بهروز عطایی با اعلام اسامی 15 بازیکن برای حضور در ادامه تمرینات، حساسیت رقابت برای قرارگیری در ترکیب تیم ملی والیبال ایران در هفته نخست لیگ ملت ها را به اوج رساند.
یک نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به وزرای پیشنهادی که ضعیف باشند رای نخواهد داد چرا که مردم مشکل دارند و انتظار دارند که این مشکلات حل شود.
مهم‌ترین اقدام استفاده از ظرفیت‌های مدنی و مردمی برای بررسی این پدیده و اظهارنظر مستقل نسبت به آن است. اولیای مدرسه، آموزگاران، دانش‌آموزان و اولیای آنان، پزشکان مستقل و روزنامه‌نگاران و رسانه‌ها، نقش اصلی را خواهند داشت و نیرو‌های انتظامی، امنیتی و قضایی و اداری باید همراه و در خدمت این مجموعه و نه در برابر آنان باشند. اگر گروه اول از فرآیند رسیدگی حذف شدند، پس از آن هیچ انتظاری نداشته باشید که مردم ادعا‌های رسمی را باور کنند.»
با اعلام رسمی باشگاه سپاهان تماشای بازی هفته بیست و ششم این تیم رایگان است.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید تاتنهام از علاقه منچستریونایتد به هری کین به شدت نگران است و قصد دارد او را به هر شکل ممکن و با ارائه پیشنهادی بالاتر از حد انتظار حفظ کند.
دو تیم استقلال و فولاد یکی از حساس ترین مسابقات این هفته را در اهواز برگزار می کنند.
سازمان لیگ فدراسیون والیبال در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مراحل پلی‌آف و پلی‌اوت لیگ برتر مردان با سیستم ویدئوچک برگزار می‌شود.
نقش جمهوری خواهان کنگره به طور کلی در سناریوی بهبودی کلیدی است. دولت بایدن می‌تواند به بازگشت‌های سیاسی موفق «بیل کلینتون» و «باراک اوباما» که به وضوح با میانجی‌گری حزب جمهوری خواه صورت گرفت نگاه کند. بر اساس شواهد به خصوص در مورد کوین مک کارتی ممکن است تاریخ تکرار شود.
فردا از ساعت 23.30 خوونتود تورمولینوس با مالکیت شهرام هوشفر در دور دوم جام حذفی فوتبال اسپانیا به مصاف سویا خواهد رفت.
نماینده مردم چابهار با اشاره به لزوم برخورد قاطع با مقامات پکن، استفاده از ادبیات دیپلماتیک متناسب با چنین اقدامی را ضروری دانست و تأکید کرد: «سفیر چین حتما باید احضار شود نه این‌که بگویند ما سفیر را خواسته‌ایم. چرا که ادبیات دیپلماتیک هم فوق‌العاده مهم است که متاسفانه آن انتظاری که از وزارت امور خارجه داشتیم برآورده نشد.»
یک کارشناس اقتصادی برای کاهش نرخ دلار و مدیریت بازار ارز سه پیشنهاد مطرح کرد و گفت: بانک مرکزی در شرایط این روزهای بازار ارز باید نرخ ارز در بازار متشکل ارزی را کاهش و سهمیه ارزی را افزایش دهد؛ تا زمانی که نرخ ارز در بازار متشکل ارزی بالا است، نمی‌توان انتظار کاهش نرخ دلار در بازار آزاد را داشت.
سرمربی پرتغالی تیم فوتبال سپاهان صحبت‌هایش پیش از مصاف با مس رفسنجان در چارچوب هفته یازدهم مسابقات را با تسلیت به مردم ایران شروع کرد.
شاگردان محمد ربیعی پس از پیروزی ارزشمند مقابل تراکتور در رفسنجان مانده‎‌اند و یک روز پیش از مصاف با پرسپولیس به تهران سفر خواهند کرد.
رشت- مراحل انجام ثبت جهانی شهر تاریخی ماسوله سالهای زیادی است که به طول انجامیده اما این روزها گیلان میزبان ارزیابان یونسکو برای بررسی آخرین وضعیت این شهر است.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: وقتی دولت ارز ۴۲۰۰ تومانی را حذف می‌کند نمی‌شود انتظار داشت که تنها ۴ قلم کالا گران شود، هرکسی که این حرف را گفته اشتباه کرده است.
کوین دورانت، فوق ستاره بسکتبال آمریکا، خواهان جدایی از بروکلین نتس شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ