برای علاقمندان به فوتبال یکی از مهم‌ترین نکات حین تماشای یک مسابقه این است که چه کسی آن را گزارش می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حضور یا عدم حضور «جریان اصلاحات» در انتخابات در هفته‌های اخیر به سوژه‌های اصلی رسانه‌های اصولگرا تبدیل شده است. توجه داشته باشید که حضور قدرتمند این جریان باعث کنار رفتن بسیاری از جبهه‌ها و احزاب اصولگرا خواهد شد ولی به‌دلیل اینکه منتقدان اصلاحات اشرافی به وضعیت درون اردوگاهی ندارند معتقدند که اصلاح‌طلبان ناز می‌کنند و یا اینکه دلشان برای قدرت تنگ شده است و یا اینکه قرار است تحت هرشرایطی در این دوره وارد میدان شود. در این مورد با یکی از چهره‌های شناخته شده اصلاحات گفت‌وگویی انجام داده‌ایم. عضو کابینه دولت اصلاحات معتقدند است که این جریان همواره در انتظار رقابت‌های انتخاباتی است و برای ورود برنامه‌هایی دارد ولی موانعی وجود دارد که باعث عدم حضور مردم و چهره‌های این طیف سیاسی خواهد شد.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت نوشت: وزیر سابق ورزش در دولت به عنوان شخصیتی اخلاقمدار و متخصص در حوزه مسئولیت شناخته می‌شوند.
تجربه دولت‌های محمود احمدی‌نژاد که با یکدستی در حاکمیت همراه بود؛ این انتظار را ایجاد می‌کرد که تحرکات گروه‌های خودسر که تا آن زمان با عنوان «گروه‌های فشار» شناخته می‌شدند؛ کاهش می‌یابد و دیگر مانند دوران ریاست‌جمهوری سیدمحمد خاتمی «هر ۹ روز یک بحران» را رقم نمی‌زنند؛ اما طی این دو سالی که ابراهیم رئیسی روی کار است؛ هرازچندگاهی از درگیری این گروه‌ها و بر هم خوردن برنامه‌ای از سوی همین‌ها خبری منتشر می‌شود.
یکی از دلایل گرانتر بودن تور‌های آنتالیا به نسبت استانبول، غیرمستقیم بودن پرواز‌های تهران به آنتالیاست. آنتالیا به‌عنوان مقصدی ناخوشایند برای مسئولان ایرانی شناخته می‌شود و همین است که چند سال پیش بر پایه انتشار شماری عکس از گردشگران در سواحل این شهر و البته بدون بررسی و ارزیابی پیامد‌هایی که دارد، دستور داده شد که دیگر پرواز مستقیمی از تهران به آنتالیا انجام نشود.
شناخت موزه‌ها به عنوان نهادهای ضروری برای حفظ و انتشار دانش و تنوع فرهنگی یک ضرورت است که با گذشت زمان باید بیشتر از قبل به آن بها داده شود.
تولید، انتشار و بازنشر هرگونه محتوا یا اخبار جعلی یا خلاف واقع، یا تخریب و توهین توسط هریک از نامزد‌ها و یا ستاد‌های ایشان در هریک از درگاه‌های نشر داخلی یا خارجی در فضای مجازی، ممنوع بوده و جرم محسوب می‌شود. در صورت نقض این حکم، مرتکب مجرم شناخته شده و محکوم می‌شود.
مغز انسان محدودیت دارد. ما با خطا‌های شناختی، توهم‌های دیداری و کوریِ بی‌توجهی نسبت به چیز‌هایی که انتظار دیدن‌شان را نداریم، منحرف می‌شویم. یک پرسش اساسی در زمینه تحقیق درباره وجود حیات در کرات دیگر، آن است که آیا ما می‌توانیم در صورت مواجه شدن با نوعی از حیات که شباهتی به حیات روی کره زمین ندارد، آن را تشخیص بدهیم؟ ما باید بیاموزیم تا «از چیز‌های بدیهی، آشنازدایی کنیم.» به‌این‌ترتیب، ما یاد می‌گیریم که حیات در مکان‌های دیگر را با شرایط خودمان ننگریم بلکه با شرایطِ آن مخلوقات بنگریم.
محمدحسین کنعانی‌زادگان در پی انتشار کامنتی پای پست اینستاگرامی کارلوس کی‌روش از سوی کمیته اخلاق مقصر شناخته شد.
پایگاه ششم شکاری بوشهر که با نام پایگاه هوایی شهید یاسینی نیز شناخته می‌شود، یکی از پایگاه‌های نیروی هوایی ارتش ایران است.
سازمان بسیج رسانه در طلیعه چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با انتشار بیانیه‌ای بر ضرورت تقویت مرجعیت رسانه‌های داخلی تاکید کرد و آن را راهکار خنثی‌سازی جنگ شناختی دشمن برشمرد.
باشگاه لاتزیو با انتشار ویدیویی به تصویری از کیم کارداشیان، چهره شناخته شده آمریکایی، با پیراهن قدیمی رم واکنش نشان داد.
مربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان گفت: با شناختی که از رنگرز داریم این انتظار می رفت که عدالت را را رعایت کند و چرخه انتخابی تیم ملی را به بهترین نحو ممکن برگزار کند و برای تیم ملی کشتی فرنگی آینده نگری کند.
زیرسویه‌های جدید اُمیکرون که با نام‌های ۱ BQ و XBB شناخته می‌شوند، زودتراز آنچه انتظارش را داشتیم، وارد ایران شده و تاکنون سه مورد از آن در ایران شناسایی شده است. احتمال داده می‌شود تعداد مبتلایان بیشتر از این است. با شناسایی موارد تازه، می‌توان گفت در آستانه ورود به موج هشتم کرونا هستیم. سرعت انتقال این سویه بالاتر است؛ اما به سختی سویه‌های قبلی نیست. برخی متخصصان می‌گویند ممکن است در این سویه شاهد جهش‌های خطرناکی باشیم.
طوفان‌های ژئومغناطیسی بزرگ‌تر - مانند G۵ - شناخته شده‌اند که باعث آسیب‌های اضافی مانند از بین بردن شبکه‌های برق یا ایجاد خاموشی رادیو می‌شوند. انتظار می‌رود طوفان خورشیدی پیش‌بینی‌شده روز سه‌شنبه (امروز) نیز باعث تقویت شفق قطبی شود.
برخی از کسبه درباره سرنوشتی که در انتظار مخروبه ساختمان کفش ملی است، حدس می‌زنند رستوران شناخته شده‌ای که کنار این ساختمان قدیمی است، آن را از مالک ساختمان خریده تا به وسعت رستوران خود بیفزاید.
در بیانیه دانشگاه صنعتی شریف آمده است: باید حق پرسش، مطالبه‌گری، انتقاد و اعتراض دانشجویان با رعایت شئون اخلاقی، قوانین کشور و مقررات دانشگاه و بدون هراس از ابراز اندیشه، به رسمیت شناخته شود
در صورت انتقال به النصر، رونالدو به عنوان پردرآمدترین ورزشکار جهان شناخته خواهد شد.
پس از سال‌ها شکست پژوهشی پژوهشگرانی که بر روی زوال عقل کار می‌کنند در مورد یک داروی آنتی بادی تازه به نام «لکانماب» هیجان زده شده اند. هیچ کس انتظار ندارد که این دارو روند زوال شناختی را متوقف سازد. با این وجود، حتی در صورت کمک به کُند کردن روند بیماری نیز ساخت این دارو یک پیشرفت خواهد بود.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه کی‌روش به ترکیب اصلی خود برای دیدار برابر انگلیس دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به شناختی که از سرمربی تیم ملی وجود دارد، ترکیب تیم برای بازی اول مشخص است.
مورگان استنلی، یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین ارائه دهندگان خدمات سرمایه گذاری و مدیریت ثروت در جهان، انتظار دارد بازارهای سهام ایالات متحده در چند ماه آینده بیشتر سقوط کند.
دانشمندان به وجود یک شبکه عصبی گسترده در مغز پی برده اند که مختص پردازش نگاه افراد است. برای اثبات این موضوع گونه‌ای از میمون‌ها که با نام ماکاک شناخته می‌شوند مورد آزمایش قرار گرفتند که در طی آن، زمانی که یکی از میمون‌ها دیگری را زیر چشمی می‌پایید، در سیستم عصبی میمون دیگر، دسته‌ای از نورون‌های عصبی درحال انتشار بود.
امشب قرعه کشی لیگ قهرمانان در استانبول برگزار می شود و تیم‌های حاضر در مرحله گروهی حریفان‌شان را خواهند شناخت.
دستگاه قضایی فنلاند ۳ روزنامه‌نگار این کشور را به اتهام «انتشار اسناد محرمانه» محاکمه می‌کند و اگر مجرم شناخته شوند به تحمل ۴ ماه تا ۴ سال زندان محکوم خواهند شد.
این رویکرد و ادبیات نخستین نشست نشان می‌دهد این مجریان قرار نیست درباره وضعیت غیرمنصفانه‌شان در صداوسیما سکوت کنند و این قطعاً باب میل تصمیم گیران رسانه ملی نیست. در مقابل با توجه به آنکه مجریان تلویزیون، جزو محافظه کارترین اقشار شناخته می‌شوند، بسیار دور از انتظار است که بدون هماهنگی کامل با مدیران بالادستی‌شان در صداوسیما، چنین صنفی تشکیل دهند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ