نشریه نیویورک‌تایمز در گزارشی مدعی شد که رئیس جمهور روسیه در راستای اقدام تلافی‌جویانه علیه آمریکا، قصد داشته تا در خاک واشنگتن، از یکی از خطوط قرمز دو کشور رد شود!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
صنعت نفت در دیدار با فولاد توانست در یک نیمه پرحاشیه، با یک گل برتری، به رختکن برود.
فدراسیون فوتبال ایتالیا برای جانشینی روبرتو مانچینی روی لوچانو اسپالتی نظر مثبت دارد، ولی اینجا با یک مانع مواجه است.
اسناد جالب و قابل توجهی از دلایل عدم صدور مجوز حرفه ای باشگاه استقلال و حذف این تیم از آسیا منتشر شده است.
فلورنتینو پرز تا بازی های پیش فصل رئال در تور آمریکا صبر خواهد کرد و اگر عملکرد مهاجمان ناامیدکننده باشد، برای جذب یک شماره 9 جدید اقدام خواهد کرد.
ایران در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف قرقیزستان خواهد رفت.
این‌گونه به نظر می‌رسد که پیش‌بینی‌ها درمورد روزگاری که در نهایت کامپیوتر‌ها تصمیم می‌گیرند تا امور را به دست بگیرند، پایانی ندارد با این حال پژوهشی تازه از دانشگاه استنفورد توانایی‌های غیرقابل پیش‌بینی هوش مصنوعی را سراب می‌داند.
فرشاد عباسی، عکاس باتجربه ورزشی، تصاویر خود از دربی را در اختیار ورزش سه قرار داده است.
یک خبرنگار انگلیسی در حین تهیه گزارش از یکی از شهرهای تحت کنترل کی‌یف، تصاویری منتشر کرد که نشان می‌دهد ارتش اوکراین در ساختمان‌های مسکونی تسلیحات نظامی مخفی می‌کند.
چند روز پس از رسوایی داوری در بازی کادیز-الچه، این بار داور بازی خیخون-والنسیا مرتکب اشتباهی عجیب شد.
پاک فطرت خطاب به دولت گفت: هر روز اجناس گران‌تر می‌شود. اقتصاد بی سر و سامان است و بازار رها شده است. قدرت پول ملی روز به روز کاهش می‌یابد و چنین شرایطی قابل قبول نیست.
روزنامه مارکا در گزارشی از پنج بازیکن تیم ملی اسپانیا به عنوان ستاره‌هایی یاد کرد که با وجود انتظار بالا از آنها در قطر عملکردی به مراتب پایین‌تر از آنچه تصور می‌شد داشتند.
اصغر فرزین از اعضای جدای شده سازمان مجاهدین خلق با اشاره به خاطره‌ای از بازی ایران آمریکا در جام جهانی ۹۸بیان کرد: یکی از خاطرات من به جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه باز می‌گرد. در اشرف بودیم آن روز‌ها مسابقات گرم بود و من قاچاقی از رادیوی ماشین نتایج مسابقات را دنبال می‌کردم قرار بر این بود که فقط فینال و نیمه نهایی را نشان دهند. توی آسایشگاه جدولی را درست کردم و نمونه آن را نیز در اتاق کار زدم. آقا بد نبینید پس از چند روز دیدم جدول نتایج من برداشته شده و گفتند: «چرا کار غیر تشکیلاتی انجام می‌دهی؟» گفتم: «چی شده؟» گفتند: «نتایج فوتبال. تا به حال رسم نبوده، از کی تا حالا.
گزارشی از فعالیت‌های گروهک های کومله؛ از اعتراض های عادی تا تغییر فاز و تشویق مردم به اغتشاشات و آسیب به اموال دولتی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
ملی‌پوشان ایران در نیمه دوم امیدوار به جبران گل خورده مقابل آمریکا هستند.
یک رسانه انگلیسی ترور شهروند آمریکایی در عراق را بخشی از جنگ گسترده میان سرویس های اطلاعاتی خارجی در این کشور ارزیابی کرد.
نیمه اول دیدار سوپرجام با وجود موقعیت های فراوان برای استقلال و یک فرصت برای نساجی، بدون گل تمام شد.
الجزیره در گزارشی با اشاره به استفاده از پهپادهای کوچک در چندین حادثه مختلف در اقصی نقاط جهان به ویژه در زمینه ترور شخصیت‌ها، در ارتباط با خطرناک بودن آنها هشدار داد.
تیم فوتبال فولاد با ارائه یک بازی برتر، موفق شد در نیمه اول با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده به رختکن برود.
تیم فوتبال فولاد با ارائه یک بازی برتر، موفق شد در نیمه اول با دو گلی که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، برنده به رختکن برود.
نیمه اول دیدار استقلال و مس کرمان با تساوی بدون گل به پایان رسید. شاگردان ساپینتو در 45 دقیقه ابتدایی چند فرصت نصف و نیمه را از دست دادند.
نیمه نخست دیدار صنعت نفت و آلومینیوم بدون خلق موقعیت خاصی به روی دروازه ها به پایان رسید.
آکسیوس در گزارشی مدعی شد: وزارت دادگستری آمریکا به مایک پمپئو وزیر امورخارجه دولت ترامپ اعلام کرده بود که او هدف دوم طرح ایران برای ترور مقامات پیشین آمریکا پس از جان بولتون مشاور امنیت ملی اسبق کاخ سفید بوده است.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.
روزنامه نیویورک ‌تایمز در گزارشی به‌ قلم رونن برگمن خبرنگار صهیونیست و فرناز فصیحی روزنامه‌نگار فارسی‌زبان خود با ارائه داستان جدیدی از ماجرای درگذشت ایوب انتظاری از افراد نخبه ایرانی اهل یزد سعی کرد آن را یک اتفاق امنیتی و در قالب ترور نشان دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ