نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی نابرابر از لحاظ ارزش تقریبی بازیکنان به مصاف حریف قدرتمندش خواهد رفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه مولداوی، سفیر روسیه در این کشور را جهت ادای پاره‌ای توضیحات درباره ادعای فعالیت جاسوسی مسکو در مولداوی، احضار خواهد کرد.
نیویورک‌پست با استناد به این مطالعه گزارش می‌دهد رژیم غذایی یادشده که به اختصار پیور نامیده می‌شود، نشان می‌دهد که مصرف شش گروه غذایی میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات، مغزها، ماهی و لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. در رژیم غذایی سالم، برای غلات کامل و گوشت فراوری نشده (مانند گوشت گاو به جای بیکن یا سالامی) هم جایی درنظر گرفته شده است.
رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور گفت: در اصول پایه‌‎ای سازمان پزشکی قانونی کشور، مهم‌ترین مأموریت خود را خدمت به مردم و کارآمدکردن سازمان می‌دانیم.
«استیون ای. شوارتز»، وکیل طرف شاکی در این پرونده اذعان کرده که از چت‌بات شرکت OpenAI برای تحقیقات خود استفاده کرده است. او می‌گوید ChatGPT در پاسخ به این سؤال که آیا این پرونده‌ها واقعی هستند یا خیر، پاسخ مثبت داده، اما از ارائه منبع طفره رفته و صرفاً مدعی شده است که این پرونده‌ها در پایگاه Westlaw و LexisNexis در دسترس هستند.
به استناد ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل، آن ملاک محاسبه سن دانش‌آموز برای ثبت‌نام، روز اول مهرماه خواهد بود.
با استناد به گفته قدیمی‌ها؛ محله شکیب درسال‌های ۱۳۳۰ تا ۱۳۳۲ درمیان باغ‌های بزرگ پرورش گل و گیاه متولد شد. خانه‌های این محله در خیابانی که بعد‌ها به نام حاج «اصغر جبار» یکی از ملاکان بنام این محله نامگذاری شد، ساخته شدند‎؛ یعنی‌شهید صالحی امروزی.
باشگاه استقلال مدعی است که باید به مانند لیگ بیستم، دیدارهای سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود.
ممکن است که کریستیانو رونالدو به دلیل قانون عدم توجه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان به ویدیوهای هواداری، از محرومیت فرار کند.
نیوزویک با استناد به اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که به دست این نشریه رسیده است، با اعلام خبر «زمان آغاز ضدحمله کی‌یف» گزارش داد: توانایی کمک به اوکراین در ۱۰ کشور اروپایی کاهش یافته است.
با استناد به اطلاعات فرماندهی فضایی ایالات متحده، مرحله دوم یک موشک «Long March ۲ D» هنگام عبور از فراز آسمان تگزاس در روز هفتم مارس (۱۶ اسفند) وارد جو زمین شد. در زمان انتشار این گزارش هیچ زباله‌ای بر روی زمین یافت نشده بود، اما چنین سقوط‌هایی بی‌خطر نیستند.
می‌توان با استناد به یکی، دو فکت روی این موضوع تأکید کرد که برد پرسپولیس برابر سپاهان، نقطه عطفی برای یحیی گل‌محمدی بود.
استقلال شب گذشته قرارداد یزدانی را به صورت یک طرفه فسخ کرد اما اگر این کار غیر قانونی بوده باشد، باید منتظر محرومیت آبی ها باشیم.
رشت- نماینده مردم رشت و خمام در مجلس با اشاره به افزایش ۳۰۰ درصدی آب بهای کشاورزی در سال ۱۴۰۱ گفت: این اقدام آب منطقه‌ای غیرقانونی است و باید اصلاح شود.
مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: ۱۴ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا ۲۰۲۲ قرار گرفتند.
رئیس قوه قضاییه گفت: به مسئولان ذیربط قضایی در سراسر کشور از جمله دادستان تهران دستور داده‌ام که چنانچه فردی حرف دروغی یا ادعای بدون سندی را منتشر کرد، در کوتاه‌ترین زمان ممکن او را احضار کنید و مستندات ادعایش را از او بخواهید؛ چنانچه فرد مزبور بدون سند و مدرک این حرف دروغ را نشر داده باشد و سوء‌نیت او نیز احراز شود، اما ابراز تنبّه کند و اعلام دارد که درصدد جبران برمی‌آیم، طبیعتاً مواجهه مقتضی به عمل خواهد آمد. اما چنانچه فرد منتشرکننده دروغ، نه تنها مستنداتی ارائه نکرد که حتی سوء‌نیت او نیز محرز گشت و ابراز تنبّه و جبران خطا نیز در رفتار او مشاهده نشد، مشخص است که در راستای اهداف دشمن اقدام می‌کند لذا برای او به سرعت کیفرخواست صادر خواهد شد و پرونده‌اش به دادگاه ارسال می‌شود.
به استناد مصوبه مجلس در بودجه سال ۱۴۰۱، وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شده نسبت به مستندسازی و واگذاری مجوز‌های بهره‌برداری از معادن از طریق مزایده عمومی و با احراز صلاحیت فنی و مالی متقاضیان اقدام کند. در این مصوبه آمده: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است نسبت به واگذاری مجوز‌های معادن تعطیل در اختیار خود از طریق بازار سرمایه و بعد از اهلیت‌سنجی به اشخاص حقیقی و حقوقی اقدام یا در قالب شرکت‌های سهامی عام طرح (پروژه) از طریق بازار سرمایه واگذار کند.
دکتر حسین بهاروند، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان در لیست دو درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهان قرار گرفت.
هرتسوگ گفت که باید برای نجات جهانی که خداوند به عنوان نعمت به ما داده است، تلاش کنیم.
با استناد به بند ۳ ماده ۱۸ قانون گذرنامه در صورتی که شوهر موافقت خود را برای خروج از کشور زن به صورت کتبی اعلام نکند، زن اجازه خروج از کشور نخواهد داشت و از سوی دیگر بر اساس ماده ۱۹ همین قانون نیز حتی پس از اعلام موافقت کتبی، در صورتی که شوهر به اصطلاح پشیمان شود می‌تواند از این موافقت کتبی عدول کرده و مانع خروج از کشور زن شود.
رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از قرار گرفتن ۱۸۷۰ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد ۲ درصد برتر دنیا براساس «فهرست دانشگاه استنفورد» خبر داد.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی. تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت نامبرده ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
با استناد به مدارک پزشکی بیمارستانی، بررسی سی تی اسکن مغز و ریه، نتایج معاینه ظاهری جسد و کالبدگشایی، آزمایشات آسیب شناسی، فوت مرحومه مهسا امینی ناشی از اصابت ضربه به سر و اعضا و عناصر حیاتی بدن نبوده است.
به عقیده صاحب‌نظران روس، کمک ایران به رفع بحران حمل‌ونقل هوایی در روسیه می‌تواند موثر باشد اما صرفاً به‌طور موقت چراکه روسیه هم‌اکنون برقراری مسیرهای وارداتی با دور زدن تحریم‌های غرب و بدون کسب مجوز تولیدکننده اصلی را آغاز کرده است.
به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ