با استناد به اطلاعات فرماندهی فضایی ایالات متحده، مرحله دوم یک موشک «Long March ۲ D» هنگام عبور از فراز آسمان تگزاس در روز هفتم مارس (۱۶ اسفند) وارد جو زمین شد. در زمان انتشار این گزارش هیچ زباله‌ای بر روی زمین یافت نشده بود، اما چنین سقوط‌هایی بی‌خطر نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم اسپانیایی شارجه ۹ دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی تیمش مقابل اتحاد کلباء را به ثمر رساند و یک پاس گل داد.
کلینیک‌های سرکش که درمان‌های سلول‌های بنیادی را می‌فروشند در همه جا ظاهر می‌شوند. هزاران کلینیک از این دست در سراسر جهان وجود دارند و مدعی هستند که می‌توانند تمام بیماری‌ها از اوتیسم گرفته تا فلج مغزی را درمان کنند.
آن‌ها برای ورود به حوادث از تجهیزات شخصی استفاده می‌کنند، اما به گفته قدمی، این تجهیزات هم تاریخ مصرف دارد و از جایی به بعد نمی‌تواند کارایی خوبی داشته باشد و برای خودشان هم خطرناک می‌شود: «قرار بود هلال احمر با ما همکاری کند، اما این‌کار را نکرد. آن‌ها تجهیزات زیادی دارند، اما به ما نمی‌دهند. به هر حال وقتی حادثه‌ای مثل سیل اخیر رخ می‌دهد، باید کار تیمی انجام شود. اما آنچه دیدیم این است که هر ارگان، کار را به گردن ارگان دیگر می‌اندازد.»
دیپلمات ارشد کره شمالی، با اشاره به هشت بار ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به منطقه اقتصادی انحصاری پیونگ‌یانگ، به واشنگتن هشدار جدی داد.
با توجه به ایجاد تقاطع غیرهمسطح روبه‌روی ورودی‌های دانشگاه شهید چمران اهواز، عملا مسیر ورود دانشجویان به دانشگاه سخت و خطرناک شده است و هیچ پل عابر پیاده‌ای نیز برای عبور دانشجویان احداث نشده است، در حالی که پیش از این پل عابر پیاده وجود داشت که تخریب شد. تقاطعی که اخیرا ساخته شده، دقیقا مقابل در‌های شمالی و غربی دانشگاه است؛ این تقاطع، مسیر عبور دانشجویان را قطع کرده و اکنون مسیری برای ورود دانشجویان به دانشگاه وجود ندارد و با توجه به اینکه خودرو‌ها با سرعت عبور می‌کنند جان دانشجویان در خطر است و شرایط بسیار ناامنی رقم خورده است.
این احتمال وجود دارد که خوردن مقادیر زیاد تخم مرغ خطر ابتلا به بیماری‌های مزمنی مانند دیابت را افزایش دهد. مطالعه‌ای که در سال ۲۰۰۹ در مجله Diabetes Care منتشر شد، نشان داد افرادی که بیش از هفت تخم مرغ در هفته می‌خوردند (نسبت به کسانی که تخم مرغ کمتری مصرف می‌کردند)، بیشتر در معرض ابتلا به دیابت نوع ۲ بودند.
دریادار ایرانی ادامه داد: زیردریایی آمریکایی در حال ورود به آب‌های سرزمینی ایران بود که پس از هشدار زیردریایی فاتح، تغییر مسیر داد. این کار خطرناک زیردریایی آمریکایی را به مراجع بین‌المللی منعکس خواهیم کرد و آن‌ها باید جواب‌گوی این کار خطرناک خود باشند.
حیدرپور با بیان اینکه برخی از خانواده‌ها نمی‌دانند که خرید و نگهداری این ماهیان امکان دارد به سلامتی خانواده آسیب بزند، افزود: لمس این ماهیان به دلیل احتمال وجود میکروب ها، قارچ‌ها و برخی عوامل بیماری زا برای کودکان خطرناک است.
سرمربی آلومینیوم اشاره کوچکی به مشکلات به وجود آمده برای تیمش داشت.
وزارت کشور در بیانیه‎‌ای تاکید کرد: بر اساس بررسی نمونه‌های مشکوک در معتبرترین آزمایشگاه‌ها، تا این لحظه وجود مواد سمی و خطرناک در دانش‌آموزان مراجعه‌کننده به مراکز درمانی یافت نشده است.
فرمانده انتظامی پایتخت، نسبت به ورود برخی از مواد محترقه پرخطر و دست ساز به صورت قاچاق به داخل کشور هشدار داد.
فرض محال اینکه یحیی اخراج شود؛ آیا گزینه مناسبی برای جانشینی او وجود دارد؟ در ایران که نه. با این حال، همکاری با یک مربی خارجی از میانه‌های فصل هم ریسک خاص خودش را دارد و او می‌تواند هر بهانه‌ای برای نتیجه‌نگرفتن احتمالی‌اش بیاورد.
وقتی مردم هر ساله باید زمان بیشتری را برای افزایش درآمد، در حال کار کردن باشند و باز هم درآمد آن‌ها کفاف یک زندگی مناسب را ندهد، وقتی امنیت شغلی برایشان وجود ندارد، مشخص است که ترجیح می‌دهند به کشور‌های دیگر مهاجرت کنند. با اینحال بدون شک هنوز مسئولان متوجه اصل ماجرا نشده اند. هنوز نمی‌دانند کشور با چه خطر بزرگی مواجه است و چه تهدید خطرناکی سایه بر ایران انداخته است
وقتی که صحبت از سلامت دهان می شود، علائمی هستند که نشان می دهند مشکلی جدی در کار است. در حقیقت سازمان جهانی سلامت گفته است که وجود بعضی از بیماری ها در دهان منجر به سرطان می شود.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: به دلیل توانایی این پشه در تخم‌گذاری در کمترین سطوح آبی نظیر بشقاب‌های زیر گلدان‌ها، آب تجمع یافته در ظروف رهاشده و... و احتمال ورود آن به استان را تشدید می‌کند.
وزیر خارجه عربستان همچنین به مسئله همکاری با چین اشاره کرده و گفت: گفتگو با چین به عنوان دومین اقتصاد بزرگ جهان مسئله بسیار مهمی است.
جامعه ایران، امروز با مجموعه بی‌سابقه‌ای از مشکلات روبه‌رو است و به‌هیچ‌وجه ظرفیتی برای اضافه‌شدن مشکل جدید به آنها وجود ندارد. متحیر می‌شویم که چگونه نظام حکمرانی، بی‌محابا، جبهه‌های بسیار پرریسک جدیدی مانند ورود به حوزه‌های فرهنگیِ شخصیِ مردم را به‌روی خود می‌گشاید و خود، داوطلبانه به ابعاد بحران‌ها می‌افزاید.
چهار بازیکن هجومی تیم ملی ایران به‌عنوان یار جانشین مقابل اروگوئه به میدان رفتند.
معاون سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران گفت: برای کنترل و جمع‌آوری موش‌ها طرح‌های مختلفی را در مناطق برای اجرا گذاشته‌ایم و اکیپ‌های پشتیبان توسط اداره پسماند هم برای اجرا و هم برای بحث آموزش به مناطق اعزام می‌شوند. همچنین اکیپ‌های ثابتی هم در همه مناطق برای کنترل جوندگان و مبارزه با موش وجود دارد که در قرارداد‌های پیمانکاران خدمات شهری دیده شده است.
خطرناک شدن هر چه بیشتر تحولات عراق در مسیر وقوع بحران‌های ناخواسته همانند جنگ داخلی، همانند تمامی سال‌های بعد از ۲۰۰۳ ورود مرجعیت بالای شیعیان عراق یعنی آیت‌الله سید علی سیستانی به منازعات کنونی را در مقام سناریویی دیگر محتمل کرده است. آیت‌الله سیستانی با وجود عدم رغبت برای ورود به منازعات سیاسی، طی تمامی سال‌های بعد از فروپاشی حکومت بعث در ۲۰۰۳ نقشی بی‌بدیل را در پیشبرد امور عراق داشته است
با اضافه شدن قایدی و محبی و آمادگی کاوه، ترکیب خط حمله استقلال به شکل باورنکردنی جذاب و خطرناک خواهد بود.
بسیاری از غذا‌های ناسالم محبوب حاوی مواد شیمیایی و رنگ‌های مضری هستند که می‌توانند خطرناک باشند. برخی از این مواد شیمیایی که دوست داریم شامل طعم دهنده‌ها و رنگ‌های مصنوعی، نگهدارنده‌ها و شیرین‌کننده‌های مصنوعی هستند.
زدودن این توهم خطرناک از ذهن سینماگرانی که نگران سرنوشت آثارشان هستند و از این پس احساس ناامنی خواهند کرد، امری ضروری است و در این زمینه صاحب اثر ابزاری برای پیگیری عاجل و موثر ماجرا در دست ندارد و به نظر می‌رسد سازمان سینمایی همانطور که در اطلاعیه جشنواره هم به درستی ذکر شده بود وظیفه دارد در مقام مدعی العموم به ماجرا ورود کند و از حقوق سینماگران دفاع کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ