نیویورک‌پست با استناد به این مطالعه گزارش می‌دهد رژیم غذایی یادشده که به اختصار پیور نامیده می‌شود، نشان می‌دهد که مصرف شش گروه غذایی میوه‌ها، سبزیجات، حبوبات، مغزها، ماهی و لبنیات پرچرب خطر ابتلا به بیماری قلبی را کاهش می‌دهد. در رژیم غذایی سالم، برای غلات کامل و گوشت فراوری نشده (مانند گوشت گاو به جای بیکن یا سالامی) هم جایی درنظر گرفته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در تاریخ ۲۰ فروردین ۱۳۹۹‬ بود که شعبه ۶ بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۲۸ تهران، قرار جلب به دادرسی پرونده محمد رستمی صفا را صادر کرد.
شهردار منطقه ۶ شهر تهران پیش از ظهر امروز با حضور در خبرگزاری مهر ضمن بازدید از این رسانه با مدیرعامل این خبرگزاری دیدار و گفت و گو کرد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان امروز بیستم مردادماه با میانگین ۱۱۴ در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس ثبت شد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان در ۶ ایستگاه وضعیت ناسالم برای گروه های حساس را نشان می‌دهد.
وزارت کشور جمهوری آذربایجان از بازداشت ۶ نفر در این کشور به اتهام ارتباط با گروه «گولن» خبر داد.
شش سال پیش در چنین روزی حسن روحانی رییس جمهور وقت جمهوری اسلامی ایران در اجلاس مشترک سازمان همکاری شانگ‌های و گروه بریکس در روسیه شرکت کرد و دیدار‌هایی با رؤسای‌جمهور روسیه، افغانستان و بلاروس و نخست‌وزیر هند داشت.
یکی از اعضای ارشد «چارچوب هماهنگی» عراق از حمایت آمریکا از شش گروه تروریستی در نزدیکی مرزهای ایران خبر داد.
نماینده آفریقای جنوبی در بریکس می‌گوید ۱۳ کشور به صورت رسمی و ۶ کشور نیز به صورت غیررسمی تمایل خود برای پیوستن به این گروه را اعلام کرده‌اند.
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست برای ۶ دلال ارزی و گرداننده کانال و گروه مجازی فعال در زمینه ارز خبر داد.
گروه علی بابا تصمیم دارد به ۶ واحد تقسیم شود که برای هرکدام از آنها تامین سرمایه و عرضه‌های عمومی اولیه به طور جداگانه انجام می شود.
گروه تروریستی داعش حمله روز گذشته در ورودی ساختمان وزارت خارجه افغانستان که منجر به جان باختن ۶ تن شد را برعهده گرفت.
والی طالبان در هرات از کشته شدن ۶ تروریست داعشی توسط نیروهای این گروه در این شهر در افغانستان خبر داد.
گروه بین الملل خبرگزاری مهر روز شنبه ۶ اسفندماه ساعت ۱۵ نشستی با عنوان «در یک سال جنگ اوکراین چه گذشت؟» برگزار خواهد کرد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان از تشکیل ۶ کار گروه تخصصی قرارگاه آینده ساز در استان خبر داد و گفت: هدایت و حمایت ائمه جمعه برای آموزش و پرورش یک نقش راهبردی است.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
تیم ملی برزیل با شکست سوئیس و ۶ امتیازی شدن در گروه G جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر، به مرحله حذفی راه پیدا کرد.
امروز مطالبی همچون سهامداران خساپا، پرداخت، ثمسکن و اُپرداز بخوانند!، یورو توافقی در کانال ۳۵ هزار تومان گران شد، خبری مهم برای سهامداران فغدیر، هشدار برای خریداران سکه نقدی و اوراق سکه در بورس، پیش بینی بورس فردا ۶ آذر ۱۴۰۱ | این گروه بورسی در مرکز توجه است، افزایش سرمایه ۴۱ درصدی نماد بانکی، مجمع غزر ۱۴۰۱ | چه میزان افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره شرکت گروه پتروشیمی تابان فردا (سهامی عام) به مبلغ ۶ همت از طریق فرابورس ایران از روز سه‌شنبه سوم آبان ۱۴۰۱ به مدت سه روز کاری در نمادهای "تابان۰۸"، "تابان۰۹" و "تابان۱۰" عرضه عمومی خواهد شد.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
اولین مورد «خون طلایی» در سال ۱۹۶۱ میلادی در یک زن متولد استرالیا شناسایی شد. از آن زمان ده‌ها مورد عجیب دیگر پیدا شده است و دانشمندان تخمین می‌زنند که از هر ۶ میلیون نفر در سراسر جهان یک نفر این گروه خونی را دارند.
گروه بهمن از ثبت‌نام نقدی کامیون شیلر ۶ تن خبر داد.
فرمانده مرزبانی فراجا از شناسایی و دستگیری گروه تروریستی که قصد عملیات انتحاری در آذربایجان شرقی را داشتند، خبر داد.
رییس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تعداد زیادی از مبتلایان تب کریمه کنگو، بدون علائم هستند، تصریح کرد: افرادی که دچار علائم می‌شوند در فاز اولیه دچار تب ناگهانی، لرز، سردرد، درد عضلانی، درد عضلات شکم و کمر، گیجی، حالت تهوع، استفراغ و پرخونی مخاط می‌شوند. اگر بیماری وارد فاز حاد شود، خونریزی زیر پوستی، کبودی بدن، خونریزی داخل ملتحمه چشم، خونریزی مخاط، خونریزی از مجاری بدن و در نهایت درگیری چندین ارگان بدن مثل سیستم گوارشی، ادراری و تنفسی بروز می‌کند که اگر درمان مناسب انجام نشود، ممکن است منجر به مرگ بیمار شود.
منابع خبری از اقدام گروه تروریستی الشباب در اعدام ۶ نفر به اتهام جاسوسی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ