باشگاه استقلال مدعی است که باید به مانند لیگ بیستم، دیدارهای سه هفته پایانی به صورت همزمان برگزار شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاگردان سید سیروس پورموسوی به پیروزی مقابل پیکان دست پیدا کردند.
سازمان لیگ در نامه ای به باشگاه استقلال اعلام کرد که سقف بودجه این باشگاه بالاتر از استاندارد تعیین شده است.
باشگاه استقلال قصد دارد یکی از پیشکسوتان مطرح را به عنوان سرپرست این تیم در لیگ بیست و سوم انتخاب کند.
پرسپولیس برای صد و یکمین دربی پایتخت باید هوادار را شکست دهد تا شاید بتواند همچون آبی‌ها هفتمین قهرمانی را کسب کند. هر چند که می‌توان منتظر یک شگفتی هم بود چرا که هوادار در لیگ بیست و دوم یکی از چهار شکست سرخپوشان را به شاگردان گل محمدی تحمیل کرده و این احتمال وجود دارد که امروز هم برنده از زمین خارج شود.
مهاجم پیشین استقلال در مورد دلایل عدم قهرمانی این توضیحاتی ارائه داد.
تیم فوتبال استقلال در هفته بیست و هشتم لیگ برتر برابر صنعت نفت آبادان با کسب نتیجه تساوی متوقف شد و فرصت خوبی را برای باقی ماندن در کورس قهرمانی در رقابت با پرسپولیس و سپاهان از دست داد.
سرمربی چادرملو در شرایطی موفق به کسب امتیازی طلایی از حریف مدعی خود شد که پیش از این نیز کامبک‌های جالبی را ثبت کرده بود.
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در شرایطی برای صدمین بار برابر هم قرار گرفتند که موقعیت دو تیم در جدول بیست و دومین دوره لیگ، اهمیت سه امتیاز این بازی را از بیشتر ۶ امتیاز کرده است!
چلسی در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را ۳-۱ شکست دهد.
تیم فوتبال استقلال برای رسیدن به رده دوم جدول لیگ بیست و دوم باید از سد تیمی بگذرند که یک آبی‌پوش سابق هدایت این تیم را برعهده دارد. فولاد اما می‌تواند مرهمی بر زخم عمیق پرسپولیس باشد.
چلسی امشب در هفته بیست و هفتم لیگ برتر در یک بازی خارج از خانه به مصاف لستر رفت و موفق شد حریفش را 3-1 شکست دهد.
استقلال خوزستان موفق شد در ثانیه پایانی با پنالتی حریف را شکست داده و به رده دوم جدول صعود کند.
نیمه اول دیدار تیم های فوتبال نساجی و استقلال در هفته بیست و یکم لیگ برتر در شرایطی با تساوی به پایان رسید که شاگردان ساپینتو تیم برتر میدان بودند اما توپ هایشان به تور نرسید.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است، در هفته بیستم برابر پیکان به پیروزی رسید تا همچنان سایه به سایه صدرنشینان کارش را ادامه دهد.
هزینه نقل و انتقالات زمستانی باشگاه چلسی از مجموع سه لیگ معتبر اروپایی بیشتر بوده است.
دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با جدال حساس و انتقامی سپاهان و استقلال آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت امیدوارند ماجرای بازی رفت در تهران برایشان تکرار نشود.
ترکیب مهاجمان استقلال در لیگ بیست و دوم دست ریکاردو ساپینتو را برای هر نوعی از بازی و چیدمان باز می‌گذارد.
تیم فوتبال استقلال که یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر است در دیدار هفته سیزدهم برابر صنعت نفت به پیروزی رسید و به رقیب سنتی در صدر جدول چسبید!
یک اولتیماتوم شدید از سوی سیروس پورموسوی بعد از اولین شکست فصل استقلال خوزستان، این هفته با جشنواره گل شاگردانش همراه بود.
استقلال در بهترین نمایش خود در لیگ بیست و دوم، توانست با یک بازی تماشایی و دیدنی، از سد نساجی عبور کند.
تیم فوتبال استقلال که با سرمربی جدید خود در دو دیدار ابتدایی لیگ بیست و دوم سه گل خورده بود، با تصمیم «ساپینتو» به روش دفاعی این مرد پرتغالی برگشت و موفق به ثبت اولین کلین شیت شد.
نخستین بازی استقلال در لیگ بیست و دوم برای تعدادی از بازیکنان آبی‌ها اهمیتی دوچندان خواهد داشت.
ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال تا شروع فصل بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر از بازیکنان و کادر فنی تیمش درخواست کرده است مصاحبه‌ای انجام ندهند تا فضا برای آبی‌های پایتخت به آرامی پیش برود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ