به استناد ماده ۳۶ آیین‌نامه اجرایی مدارس و تبصره ذیل، آن ملاک محاسبه سن دانش‌آموز برای ثبت‌نام، روز اول مهرماه خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت صمت در بخشنامه ای ضوابط واردات ماشین‌آلات معدنی را ابلاغ کرد که طبق آن واردات ماشین‌آلات مشابه ساخت داخل به‌شرط خرید دستگاه‌های رده معدنی از سازندگان داخلی مجاز است.
براساس ضوابط و مقررات سازمان شیلات ایران که به طور رسمی اعلام شده، حضور تمام شناورهای خارجی در آب‌های کشور همچنان ممنوع است.
ویدیویی به نام بلوار اندرزگو منتشر می‌شود که سعی دارد القاء کند نیرو‌های یک ضابط قضایی ناشناس در کشور به بی حجاب‌ها تذکر می‌دهند. نوع ویدیو از ترکیب تصویر، موسیقی و افزوده‌های گرافیکی، چون شناسایی افراد به کمک هوش مصنوعی و البته اعلام معرفی افراد به مراجع قضایی قصد دارد فضایی از ارعاب را برای مخاطب ایجاد کند.
گمرک ایران در فراخوانی ضوابط و شرایط جدید را برای شرکت های متقاضی تسهیلات فعالان اقتصادی برگزیده گمرکی (AEO) اعلام کرد.
"هر گونه، دلالی واسطه گری و تبلیغ خرید و فروش ارز اعم از اعلام خرید و فروش غیر قانونی آن در فضای رسانه‌ای و مجازی و همچنین جارچیگری خرید و فروش ارز خارج از مقررات و ضوابط اعلامی بانک مرکزی ممنوع است و مرتکب این اعمال و نیز سایر کسانی که مطابق ماده (۲) مکرر این قانون مرتکب قاچاق ارز میشوند به مجازات مذکور در بند (ب) و تبصره (۲) ماده (۲۲) این قانون و ضبط ارز‌های مکشوفه در صورت کشف ارز محکوم می‌شوند. "
اتاق اصناف در اطلاعیه‌ای به اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها و اتحادیه‌های صنفی مرتبط با فروش سکه تاکید کرده که نصب پوستر یکپارچه «ضوابط جدید خرید و فروش سکه طلا» در واحدهای صنفی مرتبط الزامی است.
به موجب دستورالعمل ابلاغی ثبت‌نام مدارس از سوی رضامراد صحرایی، مقررات و ضوابط عمومی ثبت‌نام در کودکستان‌ها هم اعلام شد.
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ادامه مبازره قاطع دستگاه قضایی استان با سوء جریانات و فساد‌های مالی، با اعلام ضابط خاص مبنی بر وقوع تخلفات سازمان یافته فساد مالی ۵۰۰ میلیارد ریالی توسط یکی از اعضای شهرداری پیرانشهر به دادستانی این شهرستان، موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.
معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به اینکه شرایط و ضوابط و نحوه ثبت نام آزمون سراسری متعاقبا اعلام خواهد شد گفت: نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۲، دی ماه سال گذشته برگزار شد و آزمون نوبت دوم صبح و بعدازظهر ۱۴ و ۱۵ تیرماه سال ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.
در حالی که تغییر سن دارای ضوابط و مقررات خاص خود است، برخی اشخاص در قالب وکیل و یا موسسات حقوقی اعلام می‌کنند که به‌صورت تضمینی و با استفاده از روابط خاص خود این کار را انجام می‌دهند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: امروز (چهارشنبه) با رعایت ضوابط وزارت صمت دو خودروی شاهین و هایما s7 هر کدام به تعداد ۲ هزار دستگاه در بورس کالا عرضه شد که اولی ۱۴ درصد و دومی ۹ درصد بالاتر از قیمت کارخانه کشف قیمت شدند.
بانک مرکزی اعلام کرد: با تصویب ضوابط مربوطه امکان راه‌اندازی سه نوع صندوق‌ سرمایه‌گذاری برای بانکها فراهم شد.
بانک مرکزی در بخشنامه ای به بانک ملی ایران جزییات و ضوابط اجرایی انتشار «اوراق گواهی ارزی بانک مرکزی» را اعلام کرد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ضوابط شناسایی سکوهای مشمول طرح حمایت از سکوها و کسب و کارهای اقتصاد دیجیتال و شرایط بهره مندی از حمایت های آن را در فراخوانی منتشر کرد.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
درحالی که سالهاست نیروی انتظامی اعلام کرده مراکز اقامتی مسافران بدون مدرک شناسایی به خصوص بانوان را پذیرش کرده و بلافاصله اداره اماکن را مطلع کنند اما همچنان برخی، از این ضوابط آگاهی ندارند.
در پی انتشار کلیپی مبنی بر ضرب و شتم یکی از شهروندان پلیس طی اطلاعیه ای اعلام داشت؛ بلافاصله دستور ویژه ای برای بررسی دقیق زمان و مکان وقوع و شناسایی متخلفین در صحنه صادر شده است. در ادامه این اطلاعیه آمده است: پلیس به هیچ عنوان رفتار خشن و غیرمتعارف را تأیید نمی‌کند و مطمئناً با عوامل متخلف برابر ضوابط برخورد قانونی خواهد شد./صداوسیما
عضو سندیکای شرکت های تولید کننده برق با تأکید بر اینکه وزارت نیرو وظیفه دارد ضوابط تعیین نرخ سقف بازار برق را اعلام کند، گفت: در حال حاضر نرخ هایی با منطق غیرمشخص و شرایط مبهم اعلام می‌شود.
معاون وزیر علوم، تحقیقات فناوری افزود: پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی بجز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از تاریخ ۱۲ شهریور به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.
بانک مرکزی پیرو انتشار گزارشی مبنی بر توقف پرداخت تسهیلات در برخی بانک‌ها اعلام کرد: روند اعطای تسهیلات به هموطنان گرامی در همه بانک‌ها، مطابق با ضوابط و مقررات جریان دارد.
تیم والیبال پیکان با غلبه بر تیم تاراز قزاقستان، برای دهمین بار به فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا رسید.
با فرض اینکه مسؤولان مترو و بانکهای دولتی و خصوصی از مقامات و اشخاص مذکور در ماده ٧٢ باشند، این مسؤولان یقیناً ضابط دادگستری نیستند و اعلام جرم اصولاً بر عهده آنها نیست. ماده ٧٢ مقامات مذکور را به طور استثنایی موظف به اعلام جرائم غیرقابل گذشتی نموده که از وقوع آنها «در حوزه کاری خود» مطلع می‌شوند.
فعال سیاسی اصلاح طلب به اطلاعیه پلیس درباره «برخورد انضباطی» با «سرتیم»خاطی یک واحد گشت ارشاد به علت «برخورد خارج از ضوابط» با یک مادر واکنش نشان داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ