به واقع عجیب است که در مواجهه حقوقی با موضوعی همچون صندوق امانات بانک، اینقدر در وضع مقررات کارآمد و روزآمد، ضعیف بوده ایم که حالا باید به قانون مدنی رجوع کنیم، حال آنکه اگر حقوق بانکی و تنظیم گری بانکی به خوبی توسعه پیدا کرده بود، نیاز به توسل به عمومات و احکام کهنه قانون مدنی، برای حل این مسائل نداشتیم آنهم با اینهمه تعدد و تفاوت در نظرات.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی استان البرز جزئیات دستگیری ۶ تن از متهمان توزیع مشروبات الکلی مرگبار در این استان را تشریح کرد.
قرار داشتن محل کسب و کار محمدامین هماوند در نزدیکی یک نزاع دسته جمعی به طرز عجیبی منجر به مرگ او شده است.
مسابقات دوچرخه‌سواری پیست در کشور قزاقستان با درخشش دختران رکابزن کشورمان به پایان رسید.
سردار هداوند گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس این استان شخصی که به عنوان والدین یکی از دانش آموزان وارد مدرسه‌ای در کرج شده و اقدام به تهدید با قمه کرده بود دستگیر شد.
گفتنی است سردار هداوند پیش از این جانشین فرمانده انتظامی پایتخت بود که جایگزین سردار محمدیان شده است که چندی پیش به سمت فرماندهی انتظامی پایتخت منصوب شد.
سردار هداوند با اشاره به رشادت های شهدای انقلاب اسلامی گفت: شهدا از جان خود در راه دفاع از حریم و مرز و بوم کشورمان گذشتند.
معاون اول رئیس جمهور در پیامی درگذشت ابوالشهیدان مرحوم حاج رجب هداوند از رزمندگان سلحشور دوران دفاع مقدس را تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
رئیس جمهور در پیامی درگذشت رزمنده دلاور دوران دفاع مقدس، مرحوم حاج رجب هداوند و پدر شهیدان گرانقدر سعید، رضا و علی هداوند را به خانواده محترم وی و مردم شهیدپرور استان البرز تسلیت گفت.
میگ-۳۱ رهگیر طراحی شده توسط شوروی علیرغم قدمت خود نقش جدیدی را به عنوان عرصه‌ای جهت استفاده از برخی از موشک‌های کروز ابرفرا صوت «کینژال» روسیه ایفا می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ