دکتر حسین بهاروند، عضو هیأت علمی پژوهشگاه رویان در لیست دو درصد برتر پژوهشگران پر استناد جهان قرار گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طائب با اشاره به افزایش واگرایی درغرب گفت: در حالیکه شاهد افزایش واگرایی در غرب هستیم همگرایی بین چین، روسیه و ایران روند افزایشی دارد. همچنین با خارج شدن خاورمیانه از اولویت اول آمریکا و تضعیف لابی صهیونیست در آمریکا، واگرایی اسرائیل و آمریکا افزایشی است.
حسین پورامینی به طور رسمی قرارداد خود را با پارس جنوبی امضا کرد و به عضویت این تیم در آمد.
ملی پوش تکواندو گفت: شناخت خوبی از حریف خود در دیدار فینال داشتم و خدا را شکر که صاحب مدال طلا شدم.
کاروان ورزشی دانشجویان ایران با مدال طلای علیرضا حسین پور، در وزن دوم تکواندو تا رتبه ششم جدول توزیع مدالها بالا آمد.
شیخ ​حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!
شیخ ​حسین انصاریان گفت که به دروغ بگویم که می‌توانم همه مشکلات مردم را حل کنم، اما چنین اقدامی انجام ندهم! خب چرا این دروغ را می‌گوییم؟! به عشق حضرت صندلی!
استاد حسین انصاریان گفت: راه دین را باید برای همه مردم باز گذاشت و نباید در این مسیر مانعی ایجاد کرد، مردم را نباید عصبانی کرد و به آن‌ها فشار آورد چرا که با فشار، کسی دین‌دار نمی‌شود. در دهه عاشورا به خانم‌های بی‌حجاب و بدحجاب فشار نیاورید تا آن‌ها بتوانند در این مجالس شرکت کنند؛ در این جلسات کلماتی از خدا به گوش آن‌ها می‌خورد و برمی‌گردند. این افراد خوب هستند و خوب‌تر هم می‌شوند.
تنها ایرانی حاضر در انجمن اسنوکربازان حرفه ای جهان گفت: حضور من در مجمع انتخابات بیشتر برای رشد بیلیارد است و اگر از اسکندری حمایت نکنم از چه کسی حمایت کنم.
اسامی موردنظر حسین عبدی برای حضوردر اردوی مردادماه تیم فوتبال نوجوانان مشخص شد.
بادامکی، بازیکنان سرشناس سابق فوتبال مشهد هدایت تیم شهرش را بر عهده گرفت.
وظایفی از جمله مسوولیت هماهنگی معاونان و روسای سازمان های تابعه وزارت اقتصاد به قربان‌زاده سپرده شده است
سخنگوی قوه قضائیه درباره حسن فریدون گفت: دی در سال ۱۳۹۸ وارد زندان اوین شد و محکوم به تحمل ۵ سال حبس شد و ۱۵۵ میلیارد ریال و جریمه و انفصال از خدمت دارد، اما وی به بیماری مبتلا شده و در اردیبشهت ۱۴۰۲ با تشخیص پزشک با مرکز درمانی خارج از زندان اعزام شد و بستری و در حال درمان است.
سخنگوی قوه قضائیه گفت: پیرامون امر به معروف و نهی از منکر، باید گفت این واجب شرعی هم در حاکمیت و هم از سوی مردم باید به بهترین نحو ممکن اجرایی شود.
دروازه‌بان اصلی استقلال در این تیم ماندنی شد.
شبهاتی که امروز در بین جوانان مطرح است که می‌توان با قاطعیت گفت برخی از آن‌ها از خلقت حضرت آدم تا به حال در بین جامعه مطرح نبوده است که در بین آن‌ها شبهات تعدد قرائت‌ها، هرمنوتیک و ... مطرح است. اینقدر سرعت شبهات زیاد است، حوزه‌ها و روحانیت هم از شناسایی آن‌ها و پاسخ دادن به آن‌ها عقب افتاده‌اند. البته ممکن است برخی تعبیر کنند و بگویند که، چون روحانیت در مسیر اجرایی و در حاکمیت قرار گرفته، دیدگاه مردم و جوانان به آن‌ها منفی شده است، اما این نگاهی سطحی‌نگر و عوامانه است.
محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور در پیامی درگذشت خواهر مدیرمسئول روزنامه کیهان را تسلیت گفت.
حسین انصاریان با انتقاد از عملکرد رسانه‌ها در حوزه دین و معارف، اظهار داشت: متاسفانه رسانه‌های کشور در دعوت از کارشناسان دینی و روحانیون، خوب و شایسته عمل نمی‌کنند و برخی افراد که به عنوان کارشناس مذهبی در رسانه‌ها حاضر می‌شوند از بنیه علمی و دینی بالایی برخوردار نیستند.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران پس از باخت تیمش به ژاپن گفـت: تمرکز نداشتیم و گل‌های غیر منتظره خوردیم.
شریعتمداری با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب از انقلاب اسلامی به عنوان بعثت نام برده اند، گفت: همه تلاش دشمن در اقلیت نشان دادن نیرو‌های انقلاب است.
این چهره اصلاح‌طلب در پاسخ به اینکه حزب کارگزاران سازندگی همراه با جبهه اصلاحات ایران وارد انتخابات می‌شود و یا به تنهایی در این مورد تصمیم‌گیری می‌کند، گفت: همه گروه‌ها و احزاب اصلاح‌طلب در قالب جبهه اصلاحات ایران برای ورود به انتخابات مجلس دوازدهم تصمیم می‌گیرند. در حال حاضر با توجه به اینکه دوره جدید جبهه به تازگی فعالیت خود را شروع کرده ابتدا ارکان و اعضا باید انتخاب شوند و سپس در مورد انتخابات تصمیم‌گیری شود. فعلا در جبهه اصلاحات خبری در مورد انتخابات مجلس دوازدهم نیست.
سرمربی تیم فوتبال زیر ۱۷ سال ایران گفت: بازی اول در هر تورنمنت سخت است اما باید بگویم تمام بازیکنانم در یک سطح هستند.
مرعشی گفت: در حال حاضر شاهد یک تورم بالای ۵۰ درصد هستیم که برای ۵ سال متوالی کمر مردم را شکسته و تعادل زندگی را بهم زده و منشا فشار‌ها و نابسامانی‌های بسیاری است، لذا کارد به استخوان مردم رسیده است.
با همه ی چالش ها در مسیر آماده سازی تیم نوجوانان ایران، این تیم آماده ی صعود به جام جهانی است.
شریعتمداری نوشت: در این زمینه پرسشی از تهیه‌کنندگان محترم لایحه در میان است که آیا تصور می‌کنند این جرایم نقدی می‌تواند مانع کشف حجاب باشد؟! آنهم از سوی کسانی که کشف حجاب را به عنوان یک ماموریت انجام می‌دهند؟! و آیا تامین این مبالغ ناچیز و حتی صد‌ها و هزاران برابر آن برای سرویس‌های اطلاعاتی و امنیتی دشمن که از کشف حجاب و گسترش آن به عنوان بخشی از یک جنگ ترکیبی علیه مبانی اسلام و نظام و مردم این مرز و بوم استفاده می‌کند، کمترین زحمتی دارد؟!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ