رئیس مؤسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC) از قرار گرفتن ۱۸۷۰ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پراستناد ۲ درصد برتر دنیا براساس «فهرست دانشگاه استنفورد» خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی صنعت برق با اشاره به آمادگی کامل صنعت برق برای تامین حداکثری برق مشترکان افزود: با هر درجه افزایش دما در فصل تابستان شاهد افزایش ۱۸۰۰ مگاواتی مصرف برق کشور هستیم.
وزارت بهداشت فلسطین از شهادت دهها فلسطینی از ابتدای سال جاری میلاد به دست نظامیان صهیونیست خبر داد.
بعد از اخبار واگذاری‌های خانوادگی و انتقاد به عملکرد اداره اوقاف، بالاخره نمایندگان مجلس شورای اسلامی با درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف و امور خیریه موافقت کردند. اوایل تیرماه هادی بیگی‌نژاد، نماینده ملایر، در گفتگو با اعتماد گفته بود: «به‌رغم گذشت یک سال از طرح درخواست تحقیق و تفحص از سازمان اوقاف، رئیس مجلس اجازه طرح موضوع را نمی‌دهد».
معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تاکنون ۱۴۷۰ نوع مواد مخدر در جهان معرفی شده است و بر اساس گزارش‌های بین المللی مصرف مواد مخدر ۳۰ درصد افزایش داشته است.
منابع رسمی آمار شهدای فلسطینی از ابتدای سال جاری میلادی که در ششمین ماه آن (ژوئن) قرار داریم را اعلام کردند.
جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر ۱۸۰ کیلو تریاک در بازرسی از یک دستگاه کامیون بار گندم کشف کردند.
نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای سال جاری تاکنون نزدیک به ۱۷۰ فلسطینی ساکن اریحا را بازداشت کرده‌اند.
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی اعلام‌کرد:از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون حدود ۱۸۰ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه دریا و حمل و نقل دریایی انجام و به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم ایران شد.
فرمانده انتظامی بم از کشف یک هزار و ۸۰۰ قطعه مرغ قاچاق که به سمت مرزهای شرقی کشور حمل می‌شد، از یک دستگاه کامیون توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد.
نوراللهی پیشنهاد‌های گران‌قیمتی از کشور‌های عربی دارد، اما شباب‌الاهلی هم برای حفظ او سر کیسه را شل کرده است
رسانه‌ها از بازداشت ۱۸۰ نفر شامل ۵۳ تَن در پاریس در اعتراضات امروز فرانسه خبر می‌دهند.
۱۸۰  فقره سرقت در پرونده باند دزدان لوازم  داخل خودرو
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: در یک سال گذشته ۱۷۰ درخواست از سوی سرمایه گذاران به دبیرخانه دادگستری اصفهان ارسال شد و ۹۷ واحد صنعتی به چرخه تولید بازگشتند.
دامغان- معاون وزیر ورزش بابیان اینکه یک هزار و ۸۰۰ طرح ورزشی دهه فجر سال جاری به بهره برداری می رسد، گفت: برای افتتاح این طرح ها بالغ بر یک هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.
اهواز- رئیس کل دادگستری خوزستان از ترخیص ۱۸۷ هزار تن نهاده دامی امور پشتیبانی در بندر امام خمینی خبر داد.
معاون خدمات شهری منطقه ۵ عنوان کرد: حدود ۱۸۰ خودرو مکانیزه تخصصی و غیر تخصصی در حال شن‌پاشی و نمک‌پاشی هستند. ۱۶۰۰ نیروی خدمات شهری در منطقه ۵ در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.
بازار اجاره بها در شهرک راه اهن از ماهی ۳ میلیون آغاز می شود و تا ماهی ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان هم ادامه دارد.
مشهد ـ معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی گفت: با برداشت ۱۸۰ تن محصول راهبردی زعفران در استان به طور رسمی برداشت این محصول در استان پایان یافت.
رئیس دبیرخانه شورای عالی سلامت و امنیت غذایی گفت: در ۱۰ سال گذشته ۱۷۰ هزار نفر در کشور بر اثر حوادث ترافیکی فوت شده اند.
فرآیندهای مختلف کشاورزی در حوزه‌های تولید، کاشت، داشت، برداشت و فروش با تولید سامانه‌ای ایران‌ساخت بهبود یافت و مدیریت شد.
فرآینده‌های مختلف کشاورزی در حوزه‌های تولید، کاشت، داشت، برداشت و فروش با تولید سامانه‌ای ایران‌ساخت بهبود یافت و مدیریت شد.
صبح امروز زمین‌لرزه ۵.۴ ریشتری با مرکزیت شهرستان خوی در آذربایجان‌غربی روی داد که در تبریز و تعدادی دیگر از شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی احساس شد.
دادستان تهران گفت: پنج کانتینر «سرم» ، به تعداد ۱۸۰ هزار واحد، که در انبارهای گمرک فرودگاه امام خمینی(ره) رسوب شده بود، تحویل سازمان غذا و دارو شده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد در نتیجه حملات هوایی بسیار دقیق ارتش این کشور، صدها نیروی نظامی ارتش اوکراین کشته و زخمی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ