نیوزویک با استناد به اسناد طبقه‌بندی شده‌ای که به دست این نشریه رسیده است، با اعلام خبر «زمان آغاز ضدحمله کی‌یف» گزارش داد: توانایی کمک به اوکراین در ۱۰ کشور اروپایی کاهش یافته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت خارجه چین امروز در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر قصد آمریکا برای افزایش کمک تسلیحاتی به جزیره تایوان تصریح کرد: توانایی پکن در حفاظت از تمامیت ارضی خود را دست‌کم نگیرید.
«تفاوت بین هزینه‌های واقعی زندگی و درآمد‌ها نه تنها منجر به کوچک شدن سفره مردم می‌شود، بلکه به افزایش نارضایتی‌های عمومی و اجتماعی نیز دامن می‌زند. شهروندان، در تلاشند با کمک شغل دوم از پس وضعیت تورم بر آمده و هزینه‌های زندگی را تامین کنند. اما کارمندی که روزی ۱۰ تا ۱۵ ساعت کار می‌کند، به سرعت فرسوده و بیمار می‌شود و توانایی کار کردن خود را از دست می‌دهد.»
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در آینده‌ای نزدیک شاهد نیروی زمینی چابک‌تر و برخوردار از قدرت تهاجمی بالاتر خواهیم بود که قادر است حضوری قاطع و تعیین‌کننده در عرصه هر نبردی داشته باشد.
به همان اندازه که آمریکا ترجیح می‌دهد شاهد تغییر رژیم در افغانستان باشد، برای آینده قابل پیش‌بینی به یک دولت باثبات معقول و با توانایی کافی برای کمک به تسهیل برنامه‌های بشردوستانه، خنثی کردن داعش خراسان و جلوگیری از فروپاشی دولت و جنگ داخلی در افغانستان نیاز دارد. اصلاح مسیری که با از بین بردن بسیاری از تفکرات تثبیت‌شده در مورد تعامل با طالبان، زمینه جدیدی را در روابط ایالات متحده و افغانستان ایجاد می‌کند.
نامه‌ای که مهندس گلن دیویس خطاب به انیشتین نوشته، گم شده، اما از پاسخ انیشتین پیدا است که سوال دیویس در رابطه با ادراک حیوانات بوده است. انیشتین در پاسخ خود نوشت: «می‌توان تصور کرد که بررسی رفتار پرندگان مهاجر و کبوتر‌های حامل ممکن است روزی به درک فرآیند فیزیکی منجر شود که هنوز مشخص نیست.»
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه باربیکیویی ساخت که توانایی پخت مرغ بریان را داشته باشد.
یک نوجوان با استفاده از چند بطری و رودخانه، باربیکیویی ساخت که توانایی پخت یه مرغ بریان خوش پخت را داشته باشد.
با بالا رفتن سن علاوه بر بالا رفتن تجربه، علائم فیزیکی مثل چین و چروک پوست نیز نمایان می‌شود. آنتی‌اکسیدان موجود در سرکه سیب می‌تواند از پیری زودرس جلوگیری کند و حتی به کاهش سرعت پیری نیز کمک کند. توانایی سرکه سیب در حفظ تعادل بازی اسیدی در بدن نیز نقش مهمی در این خصوص ایفا می‌کند.
اگر مردم بدانند، کسانی که در رأس کار هستند می‌توانند از راه‌های معقول و تجربه شده استفاده کنند و زمینه‌های حل مشکلات را ایجاد کنند، اما مسئله اصلی و جدی‌شان نیست یا اینکه افرادی را بر سر کار گذاشته‌اند که توانایی حل مشکلات را از طرق عقلایی و تجربه شده ندارند، قهراً خشم و غضب مردم از حاکمان، حکومت و نظامی که این مسائل را از او می‌بینند بیشتر می‌شود. حال اگر مردم فقر و فلاکت ناشی از کسانی بدانند که مدعی دین و دین‌داری هم هستند، مسئله را خیلی بیشتر تشدید می‌کند و زمینه‌های گریز از دین بلکه ستیز با دین را فراهم می‌کند.
چند شهروند روس با یک گوزن مواجه شدند که روی دریاچه یخ زده گرفتار شده بود و توانایی راه رفتن نداشت. آنها با کمک هم این حیوان را نجات دادند.
به گفته محققان، عوامل غیرپزشکی، مانند سابقه ازدواج و زندگی مشترک، می‌توانند تأثیر قابل‌توجهی بر سیر نارسایی قلبی داشته باشند. ممکن است این عوامل در همگان تأثیر یکسانی نداشته باشند؛ همانطور که این مطالعه ثابت کرد سابقه ازدواج و تأثیر آن بر سلامتی در مردان بسیار مهم‌تر از زنان است. شناخت چنین عواملی به شناسایی استراتژی‌های جدید بین‌فردی کمک می‌کند و می‌تواند در بهبود توانایی بیماران برای کنار آمدن با نارسایی قلبی اثربخش باشد.
محققان امیدوارند که مورچه‌ها به لطف شاخک‌هایشان این توانایی را داشته باشند که به اندازه دستگاه‌های تشخیص زیستی سرطان، کارآمد عمل کنند؛ چرا که گزینه به مراتب ارزان قیمت‌تری هم هستند.»
محققان اخیراً بررسی کرده اند که چگونه افراد مسن از محرک‌های منفی بهبود می‌یابند.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، می‌گوید توانایی کمک به این تیم برای بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر انگلیس را دارد.
محققان آمریکایی ثابت کرده‌اند که لیکوپن موجود در گوجه فرنگی که خواص آنتی اکسیدانی دارد، توانایی سلول‌های سرطانی برای تهاجم به بافت‌های بدن را کاهش می‌دهد. همچنین لیکوپن به ترمیم سلول‌های آسیب دیده کمک می‌کند. لیکوپن در سایر مواد غذایی بخصوص هندوانه نیز وجود دارد.
مدافع پیکان مدعی است که بازیکنان جوان این تیم به خودباوری رسیدند و توانایی شکست هر حریفی را دارند.
در دنیایی که روز به روز به سوی جهانی شدن قدم بر‌می دارد، توانایی برقراری ارتباط موثر به زبان انگلیسی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. تجارت، سرگرمی، رسانه‌های اجتماعی، سیاست و... همه تسلیم قدرت ارتباطات به زبان انگلیسی شده اند و در بسیاری از سازمان‌ها برای موفقیت در کسب وکار آموزش زبان انگلیسی به کارمندان لازم و ضروری است. اگر هنوز در اینکه سازمان شما نیاز به ارائه آموزش زبان انگلیسی به کارمندان خود دارد تردید دارید، در اینجا دلایل محکمی وجود دارد که به شما در تصمیم‌گیری صحیح کمک می‌کند.
جلسه رئیس فدراسیون فوتبال با مدیران عامل باشگاه های لیگ برتر جهت اجرای فاز نخست تجهیز ورزشگاه ها به سیستم VAR برگزار شد.
دانشمندان دانشگاه درکسل در تازه‌ترین تحقیقات خود، به مطالعه توانایی هوش مصنوعی در تشخیص علائم بیماری آلزایمز پرداختند.
اعتماد به نفس از حس شایستگی حاصل می‌شود، یک کودک با اعتماد به نفس نیاز به درک مثبت و واقع گرایانه از توانایی هایش دارد و ناشی از دستاورد‌های بزرگ و کوچک است. کلمات دلگرم کننده شما می‌تواند به ایجاد اعتماد به نفس کمک کند.
اسطوخودوس یکی از محبوب‌ترین اسانس‌هاست که به دلیل توانایی آن در مقابله با شرایط بهداشتی متعدد ارزشمند است. اسانس اسطوخودوس می‌تواند به بهبود زخم، اضطراب، خواب، عفونت‌های قارچی حتی ریزش مو همچنین به کاهش استرس، فشار خون و سطح کورتیزول کمک کند.
توانایی روبات‌ها برای مدل‌سازی خود بدون کمک مهندسان به دلایل زیادی مهم است، زیرا نه تنها باعث صرفه‌جویی در نیروی کار می‌شود، بلکه به ربات اجازه می‌دهد تا با فرسودگی خود هماهنگی داشته باشد و حتی آسیب را شناسایی و جبران کند.
در شرایطی که تسهیلات کمک ودیعه مسکن تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از اوایل خردادماه امسال ابلاغ شده، بنا به گفته برخی متقاضیان در نقاط مختلف کشور، برخی بانک‌ها به بهانه نداشتن ابلاغیه و بخشنامه از پرداخت این وام خودداری می‌کنند. برخی مستاجران هم می‌گویند که بانک به آنها گفته کپی سند خانه یا خودرو متعلق به خود را بیاورید تا بدانیم توانایی پرداخت وام اجاره را دارید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ