مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) اعلام کرد: ۱۴ پژوهشگر ایرانی در زمره پژوهشگران پر استناد یک دهم درصد برتر دنیا ۲۰۲۲ قرار گرفتند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
رئیس جمهور با حضور در بخش خبری ساعت ۱۴ شبکه یک رسانه ملی با تبریک روز خبرنگار گفت: اصحاب رسانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولین هستند.
مسئول کمیته فنی و اجرایی سی‌وششمین دوره تور دوچرخه‌سواری ایران-آذربایجان، از حضور ۱۶ تیم شامل ۱۴ تیم خارجی و دو تیم داخلی در این دوره از تور خبر داد.
آخرین اردوی تدارکاتی تیم فوتسال امید با حضور ۱۴ بازیکن برای شرکت در تورنمنت فوتسال کافا برگزار می‌شود.
روزنامه‌های ورزشی امروز چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ معرفی شدند.
کریم بنزما مهاجم فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید بعد از ۱۴ سال حضور در این تیم از جمع «کهکشانی‌ها» جدا شد.
بهروز عطایی ۱۴ بازیکن تیم ملی والیبال ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ در ناگویا را اعلام کرد.
بهروز عطایی 14 بازیکن تیم ملی ایران برای حضور در هفته اول لیگ ملت‌ها 2023 در ناگویا را اعلام کرد.
مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی (س) در روز ۱۴ خرداد در حرم مطهر آن امام راحل، میعادگاه همه کسانی است که بیعتنامه سالانه خویش را با شرکت در این مراسم عظیم و معنوی در محضر روح خدا و در جوار آرامگاه شهیدان و در محضر رهبر بزرگوار انقلاب اسلامی تجدید امضا می‌کنند. طبعا و به رسم همه ساله صد‌ها هزار نفر از پیروان امام عظیم الشأن در اقصی نقاط ایران و بسیاری از کشور‌های دیگر نیز که امکان حضور در مراسم حرم مطهر را ندارند با شرکت گسترده خویش در برنامه‌هایی که از سوی ستاد‌های استانی و یا از سوی علاقمندان به حضرت امام در خارج کشور اعلام می‌گردد، بر شکوه این مراسم ملی و بلکه جهانی می‌افزایند.
طبق اعلام مدیر رسانه تیم ملی، اردوی تیم ملی ایران برای حضور در تورنمنت کافا از ۱۴ خرداد آغاز خواهد شد.
تیم ملی والیبال ایران در مجموع ۹ دوره حضور خود در لیگ جهانی و لیگ ملت‌ها بیش از ۱۴ هزار دقیقه با حریفان قدرتمند خود مبارزه کرده است.
روز یک‌شنبه (۱۴ می / ۲۴ اردیبهشت) بیست‌وهشتمین دوره انتخابات پارلمانی و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهور ترکیه در ۸۱ استان این کشور برگزار شد. کسی نمی‌داند ناظم جهان بە چه کسی رای می‌دهد، اما او امیدوار است کە طوطی زیبایش خوش اقبال باشد. بنابر آمار‌های اولیه ارائه شده از سوی خبرگزاری سی‌ان‌ان ترک، پس از شمارش ۸۲ درصد آرا نتایج انتخابات ریاست جمهوری رجب طیب اردوغان نامزد ائتلاف جمهور ۵۰.۳ درصد آرا و کمال قلیچدار اوغلو نامزد ائتلاف ملت: ۴۳.۹۱ درصد آرا را کسب کرده اند.
سمنان- مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان گفت: مدارس استان اعم از دولتی و غیر دولتی در روز چهاردهم با حضور دانش اموزان و دبیران دایر است.
نخستین سامانه بومی شبیه‌ساز هواپیمای اف ۱۴، روز دوشنبه با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، در پایگاه هشتم شکاری (شهید بابایی) اصفهان رونمایی شد.
دور پایانی لیگ اسنوکر کشور با حضور ۱۴ تیم از ۱۱ استان کشور آغاز شد.
در پایان دور دوم رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان، 14 تکواندوکار جواز حضور در ادامه اردوها را دریافت کردند.
ولیپور افزود: پرهیز از کوهنوردی و صعود به ارتفاعات، حضور در حاشیه رودها و مسیل‌ها نیز از جمله توصیه‌های همیشگی در شرایط بارش برف و باران است.
شهردار منطقه ۱۴ تهران از مناسب‌سازی ۵ بوستان این منطقه به منظور ایجاد شرایط مطلوب و ایمن برای حضور خانواده‌ها همچنین تسهیل حضور توانیابان در فضاهای عمومی خبر داد.
در حالی که اکثر مردم هر از گاهی با مشکل بوی بد پا مواجه می‌شوند، بعضی از افراد با ترس ناشی از در آوردن کفش‌های خود در حضور دیگران زندگی می‌کنند.
نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی بازرگانی، تجاری موسیاد در استانبول میزبان شرکت‌های دانش بنیان ایرانی است که از تاریخ ۱۱ تا ۱۴ آبان در ترکیه درحال برگزاری است.
وحید شمسایی می‌گوید دیدگاه او و دستیارانش حضور در فینال جام جهانی است.
وحید شمسایی می‌گوید دیدگاه او و دستیارانش حضور در فینال جام جهانی است.
مراسم قرعه کشی لیگ برتر اسنوکر روز جمعه ۱۸ شهریورماه در آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار می گردد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ