شرایط و درگیری‌های به وجود آمده در تیم ملی ایران در ماه‌های اخیر توجه رسانه‌های خارجی را به خود جلب کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درباره افزایش حضور نظامیان آمریکایی در تنگه هرمز، می‌توان حدس زد این اقدام با ۲ هدف مهار ایران و تهدید ایران در مورد زندانیان دو تابعیتی، انجام شده است. اگر در انتخابات بعدی ایالات متحده مجددا جو بایدن ابقا شود، می‌توان حدس زد ریسک پذیری دولت وی بالاتر باشد، چرا که وقتی هراس از انتخابات بعدی وجود نداشته باشد، رئیس جمهور‌ها جسورتر عمل می‌کنند. دولت بایدن یک دولت کاملا سازمان یافته است. درواقع بر خلاف دولت ترامپ که نقش خانواده و نزدیکانش بیشتر از دستگاه حکومتی، وزارت خارجه، CIA ارتش و نهاد‌های امنیتی بود، دولت بایدن بر اساس رفتار کارشناسی شده پیش می‌رود. بایدن از همان ابتدا اعلام کرده بود به دنبال یک توافق کارشناسی شده است و بازگشت به برجام را مقدمه‌ای برای رسیدن به توافق جامع می‌داند.
برخی از سهام به دلیل اندازه بازار آن‌ها همواره مورد استقبال سهامداران قرار می‌گیرند و اصطلاحا از آن‌ها به عنوان سهام شاخص ساز یاد می‌شود. در این مطلب قصد داریم شما را با غول‌های بورسی ایران آشنا کنیم. غول‌هایی که ارزش بازار آن‌ها بیش از ۱۱۰ هزار میلیارد تومان می‌باشد.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
بازیکنان زیر ۲۱ سال تیم ملی والیبال ایران می‌توانند مستحق دریافت جوایز درخور مقامی که کسب کردند باشند.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
احتمالا در نقل و انتقالات تابستانی ارقام نجومی برای جذب برخی بازیکنان توسط باشگاه‌های متمول هزینه خواهد شد.
هیچکس به اندازه یحیی بابت داشتن چنین بازیکنی و همچنین سایرستاره های تاثیرگذارمثل بیرو، گولسیانی، پورعلی گنجی، وحید وعیسی در لیگ بیست و دوم خوشبخت نیست
بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست، گفت: امروز به اندازه شکست دادن قدرت‌های بزرگ، قدرتمند هستیم.
وزیر دفاع گفت: مردم ما این نظام مقدس را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده اند و دولتمردان و مردم به صورت منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم است.
سرمربی تیم ملی فوتبال کنیا گفت: یک بازیکن ایران به اندازه کل تیم کنیا ارزش مالی دارد.
۱۸ درصد کاربران ایرانی از فیلترشکن‌های پولی استفاده می‌کنند؛ اگر ۶۰ میلیون کاربر مفروض باشند و به صورت میانگین ماهیانه ۱۲۰ هزار تومان هزینه کنند؛ به عدد تقریبی ۱۶ هزار میلیارد تومان در سال می‌رسیم!
اینطور به نظر می‌رسد که هروه رنار بعد از یک دوره موفق در تیم ملی عربستان دیگر سرمربی این تیم نخواهد بود.
خبرنگار انگلیسی که اخبار و رویدادهای فوتبال آسیا را پوشش می‌دهد، با تاکید بر نیاز تیم ملی ایران به پوست اندازی، گفت: قطر با انتخاب کی‌روش به دنبال خارج شدن از گودالی است که در آن قرار دارد.
پژوهشگر حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خارجی هر کشور، ادامه سیاست‌های داخلی آن کشور است. یعنی اگر سیاست‌های داخلی با منطق، مدارا و دید مشارکت و همکاری عموم مردم شکل گیرد، به استحکام وحدت ملی و انسجام داخلی می‌انجامد و این اجماع ملی باعث می‌شود فشارهای خارجی بی‌تاثیر، کاسته یا متوقف شوند. از این رو معتقدم شیوه رفتار و برخورد دولت با معترضان نیازمند بازنگری است.
ایران به اندازه مجموع گل‌های خورده دو دوره قبلی، در بازی اول این دوره از جام جهانی گل خورد.
تیم‌ملی ایران با دریافت شش گل مقابل انگلیس، ضعیفترین شروع خود در جام جهانی را رقم زد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد: از مجموع یک میلیون و ۵۷ هزار تن برنج که در نیمه نخست سال جاری برای تنظیم بازار کشور وارد شده، بیش از ۲۰ درصد آن از سوی این شرکت تامین شد.
تیم ملی فوتسال ایران در حالی سه بر دو مغلوب ژاپن در فینال جام ملت‌های آسیا شد که پیش از فینال تنها دو گل خورده بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین(ع) افزود: با وجود دخالت برخی از سلبریتی‌ها در آشوب ایجاد شده، آنان مانند گذشته به راحتی کنار کشیده و بسیاری از اتفاقات را گردن نگرفتند که در مجموع به کشور و انقلاب اسلامی آسیب وارد شد.
لوئیز سوارز ستاره اسبق بارسلونا و لیورپول می گوید که آنها از تغییر و تحولات روی نیمکت ایران خبر دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ