بررسی برگزاری مراسم تاج گذاری پادشاه انگلیس در سایه اعتراضات مردم این کشور و هم چنین سنگ اندازی آمریکا در مسیر صلح یمن از محورهایی است که روزنامه‌های جهان عرب به آنها پرداخته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این یک تصویر کمیاب از یک مسابقه عجیب در تاریخ فوتبال ایران است.
در فینال کافا ایران در مالکیت و تعداد پاس ها تیمی به مراتب بهتر از میزبان بود و در نهایت مزد برتری خود را با گل سردار آزمون گرفت و قهرمان شد.
علی کریمی، ملی‌پوش اسبق تیم ملی گفته بود آرزوی قلبی‌اش موفقیت تیم ملی فوتبال کشورمان است تا دل هواداران در ایران شاد شود.
وقتی مردم امید بیشتری داشته باشند، حمایت بیشتری از سیستم می‌کنند؛ بنابراین مشارکت بیشتری در انتخابات خواهند داشت و نسبت به تحولات سیاسی و اجتماعی و... حساس می‌شوند. حل این معادلات به نام هر جناحی که تمام شود به نفع مردم و کشور است. همان‌طورکه روابط منجمد با عربستان ذوب شد و هیچ خدشه‌ای به اقتدار ملی ایرانیان وارد نشد، حل مشکلات با کشور‌های غربی به خصوص امریکا هم اقتدار منطقه‌ای و بین‌المللی ایران را ارتقا می‌بخشد و زمینه پایان دادن به تحریم‌های اقتصادی را فراهم می‌سازد.
جریمه‌های کمیته انضباطی نسبت به چهار سال پیش 20برابر شده است.
رنکینگ‌های برتر کشتی جهان در آزاد و فرنگی برای ایرانیان است
تحلیلگران مسائل منطقه معتقدند توافق اخیر ایران و عربستان سعودی در زمینه ازسرگیری روابط دیپلماتیک ضربه ای مهلک به تلاش ها و اهداف نتانیاهو وارد کرده است.
پای ستاره برزیلی تراکتور بالاخره به گلزنی در فوتبال ایران باز شد.
در روزگاری نه چندان دور تیم ملی فوتبال ایران حامیان قدرتمندی داشت که این روزها اثری از آنها دیده نمی‌شود.
مدیر روستا، عضو سابق کمیته فنی به انتقاد از عملکرد تیم ملی می‌پردازد و معتقد است ولز آن روز تیم منسجنی نبوده و به همین علت ایران یک بازی را برنده شده است.
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره پیروزی ارزشمند کرواسی برابر برزیل و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ صحبت کرد.
باوجود گذشت چند روز از حذف تیم ملی فوتبال بلژیک از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، جنجال‌ها و حواشی این اتفاق همچنان در رسانه‌های ورزشی بلژیک ادامه دارد.
این بازخوانی یک نمایش نامه دراماتیک از نویسنده‌ای به نام پیمان یوسفی است که به صورت بداهه لحظه‌ای حماسی را روایت می‌کند...
خبرگزاری رویترز در آستانه شروع جام جهانی، به بررسی شرایط دو تیم ولز و آمریکا پرداخت.
حسین عبدالغنی، مدافع سابق تیم ملی عربستان در مورد مقدماتی جام جهانی ۱۹۹۸ صحبت کرد.
شبکه‌های خبری فارسی‌زبان معاند مستقر در اروپا، آتش اغتشاشات در ایران را شعله‌ور می‌کنند و بر اساس تحقیقی تازه، این رسانه‌ها در ۲۵ روز اخیر هر دو دقیقه یک دروغ گفته‌اند!
نخستین تورنمنت بزرگ بین‌المللی که تیم ملی فوتبال ایران در آن شرکت کرده است، مسابقات المپیک 1964 توکیو است.
نخستین تورنمنت بزرگ بین‌المللی که تیم ملی فوتبال ایران در آن شرکت کرده است، مسابقات المپیک 1964 توکیو است.
سومين مرحله مسابقات سرعت همزمان با 60 سالگى اتومبيلرانى در ايران برگزار مى شود.
مسابقه عجیب و تلخ محسن نژاد، باعث ایجاد سوال بزرگی برای علاقه‌مندان به کشتی شده است؛ چرا زمانیکه او با هشت امتیاز پیش بود، مبارزه تمام نشد؟
مهاجم این روزهای سپاهان برای اولین بار بعنوان آقای گل لیگ دسته اول به تیم ب دعوت شده بود.
رباینده کودک ۲ ساله دستگیر شد
این مدیر وقت، ویلموتس را به عنوان معمار نسل طلایی فوتبال بلژیک به فدراسیون فوتبال تحمیل کرد تا شاید تلخ ترین قرارداد تاریخ فوتبال ایران به امضا برسد
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ