اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران می‌گوید هیچگاه اندازه یک ماه اخیر اذیت نشده است.
یک موضوع عجیب در رابطه با اقدام جنجالی آمریکایی‌ها علیه تیم ملی والیبال ایران وجود دارد.
فرمانده سپاه سومین عنصر را مکتب بزرگ اسلام عنوان و گفت: مکتب اسلام مکتبی است که استقامت و امید تولید می‌کند. آنچه می‌گویم بر اساس تجربه بیش از ۴۰ سال است. عنصر چهارم هم وجود دشمن بزرگ است. هیچ ملتی بدون داشتن دشمن بزرگ قوی نمی‌شود.
اهواز- معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: هیچ ملتی در هیچ دوره ای از زمان با چنین هجوم رسانه ای که امروز ایران با آن روبرو است مواجه نبوده است.
شاهرود- نماینده شاهرود و میامی در مجلس با تاکید بر اینکه شاهوار ثبت ملی شده و لذا هیچ تعرضی در آن نمی‌توان انجام داد، گفت: دست اندازی و تخریب در شاهوار از این پس تخلف از نص صریح قانون است.
شاهرود- کشتی گیر وزن ۶۵ کیلوگرم و عضو سابق تیم ملی ضمن اشاره به مصدومیت‌های پی در پی در مسابقات انتخابی و کشوری، گفت: متاسفانه حمایتی از ما صورت نگرفته و با هزینه شخصی درمان شدم.
سیاست در عصر دیجیتال با سرعت فوق‌العاده‌ای حرکت می‌کند. ممکن است یک هفته، مدت‌زمان طولانی در سیاست باشد، اما روایت‌ها می‌توانند یک‌شبه تغییر کنند؛ برای بهتر یا بدتر شدن. حمزه یوسف به اندازه کافی عمر خود را در سیاست گذرانده است که بهتر از سایرین بداند. زمانی که او رهبر حزب ملی شد احساس می‌کرد «خوش‌شانس‌ترین مرد جهان است» و هنوز احساس می‌کند که شانس کافی برای پیشبرد اهدافش را دارد. اما او هیچ توهمی ندارد که ممکن است «روز‌های سخت» بیشتری در پیش داشته باشد.
وزیر دفاع گفت: مردم ما این نظام مقدس را از خودشان می‌دانند و پای کار نظام ایستاده اند و دولتمردان و مردم به صورت منسجم اهداف‌شان را دنبال می‌کنند و لطف و عنایت خداوند شامل حال مردم است.
باید توجه داشته باشیم که رهبر معظم انقلاب بار‌ها تأکید کردند که «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ جای جهان شناخته شده نیست». معنا ندارد که ما درباره وجود مقدس امام زمان (عج) بحث کنیم و ملتی زمینه را برای ظهور آخرین ذخیره الهی، منجی عالم بشریت و فریادرس محرومان و مظلومان جهان فراهم کنند، اما نامی از بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی برده نشود، در حالی که همه تلاش ایشان این بود تا زمینه‌ای برای فرج آقا امام زمان (عج) ایجاد کند. این یکی از اشکالات اساسی سرود سلام فرمانده ۲ است.
ترامپ روز سه‌شنبه گفت: «جنگ جهانی سوم هرگز هیچ وقت به این اندازه نزدیک نبوده است. ما باید خانه را از تمام جنگ‌افروزان و جهانی‌گرایان حامی ایده آمریکا آخر و پنتاگون، وزارت خارجه و امنیت ملی پاک کنیم.»
وزیر کشور دولت طالبان گفت: برخی هستند که خودشان را برحق می‌دانند و تصمیماتشان را درست می‌دانند؛ اما آن‌ها دولت و ملت را به سمت خطر می‌برند. کسانی هستند که بر قدرت سلطه دارند و سیاست‌هایش را تغییر نمی‌دهند و به هیچ کسی و هیچ ملتی گوش نمی‌دهند چراکه فکر می‌کنند تنها آن‌ها درست می‌گویند. این وضعیت غیرقابل تحمل است. ملت افغانستان حقی بر ما دارند.
رئیس کمیته داوران می گوید که رقابت های لیگ بیست و سوم با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی برگزار می شود.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال با دفاع از عملکرد داور بازی استقلال و تراکتور در جام حذفی گفت: بهترین قضاوت را از کوپال ناظمی دیدم.
یافته‌های مرکز پژوهش‌های مجلس در نسخه‌ای که برای تصویب یکسری سیاست ضدآلودگی ارائه کرده است از «بی قانونی برای ممنوعیت مصرف سوخت غیراستاندارد در صنایع و نیروگاه‌ها» خبر می‌دهد. در این نسخه آمده است: «با توجه به اینکه میزان آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها غالبا به کیفیت سوخت مصرفی آن‌ها مربوط می‌شود، باید چشم انداز مناسبی برای این مهم در برنامه‌های کاهش آلودگی هوا در نظر گرفته شود. به همین خاطر پیشنهاد می‌شود وزارت نفت مکلف شود برای تامین سوخت مصرفی کشور به گونه‌ای برنامه ریزی کند که تا سال ۱۴۰۵ تا شعاع ۲۰۰ کیلومتری کلان‌شهر‌ها هیچ نیروگاه یا صنایعی از سوخت مازوت یا سایر سوخت‌های غیراستاندارد استفاده نکند و تولید انواع سوخت‌های مصرفی کشور براساس استاندارد ملی مصوب، انجام شود.»
هیچ بازیکنی در تیم ملی فرانسه به اندازه آنتوان گریزمان پاس گل نداده و او از این حیث بالاتر از زیزو و تیری آنری قرار گرفت.
یک بازی دوستانه هم قبل از اعزام داریم که تیم‌های حاشیه خلیج فارس مدنظرمان بودند  که هنوز به جمع‌بندی با آن‌ها نرسیده‌ایم
دکتر حسین کچویان، استاد دانشگاه تهران گفت: اینکه برخی می‌گویند مردم ۴۰ سال قبل به یک قانون اساسی رأی دادند و حالا مورد قبول ما نیست، پس در غرب باید تاکنون ده‌ها بار رفراندوم برگزار می شد.
سرمربی تیم ملی بوکس گفت: برای اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا باید در انتخابی تیم ملی ببینیم، نفراتی که داریم در قد و قواره آسیا هستند یا خیر؟!
بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به تغییر سرمربی این تیم گفت: احساس کاملا دوگانه ای از این اتفاق وجود دارد که برای اسکوچیچ غم انگیز و بابت بازگشت کی روش امیدوارکننده است.
امیر حسینی، پاسور سابق تیم‌ ملی والیبال، معتقد است هیچ فدراسیونی به اندازه والیبال به تیم‌های ملی‌اش بها نمی‌دهد.
رئیس جمهور با تأکید بر اینکه با وجود تحریم‌ها و تهدید‌ها دولت کار را با جدیت ادامه خواهد داد، گفت: با اعتقاد و اطلاع دقیق از ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها می‌گویم که آینده برای کشور روشن است. امروز جنگ، جنگ اراده‌هاست و ملت ایران اراده کرده است بر دشمنان خود فائق آید.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه با رویکرد عزتمندانه دولت مردمی، بخش قابل توجهی از مطالبات خود از برخی کشورها را دریافت کرده‌ایم، گفت: در هیچ نشست و مذاکراتی از حقوق ملت کوتاه نخواهیم آمد.
چارچوب هماهنگی عراق طی بیانیه ای اعلام کرد که تنها راه حل مشکلات عراق گفتگو و تفاهم است و هیچ جناحی نمی تواند اراده ملت عراق را تحت هیچ شرایطی مصادره کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ