فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه قدرت ایران اسلامی قابل قیاس با گذشته نیست، گفت: امروز به اندازه شکست دادن قدرت‌های بزرگ، قدرتمند هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ناوشکن زاموالت با طراحی پنهان‌کار قرار بود به نقطه عطفی در نیروی دریایی آمریکا تبدیل شود. این ناوشکن با اینکه ۴۰ درصد بزرگتر از ناوشکن آرلی‌برک است، سطح مقطع راداری به اندازه یک قایق کوچک ماهیگیری دارد.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران با شکست اردن راهی فینال کاپ آسیا دویژن b شد.
پی اس جی دومین شکست متوالی خود در تور ژاپن را برابر اینتر تجربه کرد تا مشخص شود غیبت کیلیان امباپه تا چه اندازه تاثیرگذار است.
کمالگرایی فقط با القای اینکه تو چقدر باهوشی در کودک به وجود نمی‌آید. بچه‌ای کمالگرا می‌شود که والدین کمالگرا داشته باشد. ریشه کمالگرایی هم اضطراب و وسواس است. کمالگرا‌ها همیشه ترس از شکست دارند و همیشه ترس از این دارند که کاری را درست و کامل انجام ندهند.
منچسترسیتی در هفته سی و پنجم لیگ برتر موفق شد لیدز را با مربی جدیدش سم آلاردایس با پیروزی 2-1 شکست دهد.
از آنجا که در دنیای حرفه‌ای فوتبال، فعالیت در تیم‌های پایه، طرفدارانی در بین سرمربیان حرفه‌ای در دنیا ندارد، انتقال از نیمکت تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم‌های آسیا که همواره بخت حضور در تورنمنت‌های مهم را دارد به تیم زیر ۲۱ ساله‌ها، از لحاظ فنی، شکستی برای دراگان اسکوچیچ محسوب می‌شود. اینکه چنین شکستی برگرفته از خوش‌بینی بیش از اندازه او و اطرافیانش است یا اینکه بیانگر واقعی سطح فنی دراگان، موضوعی است که می‌تواند محل بحث باشد
مارتین اودگارد، ستاره آرسنال، معتقد است که تیمش در دیدار برابر اسپورتینگ به اندازه کافی خوب بازی نکرده و به همین دلیل شکست خورده است.
شکست 7-0 تیم اریک تن‌هاگ، به همان اندازه که امیدهای یورگن کلوپ و شاگردانش را برای صعود به جمع چهار تیم برتر و کسب سهمیه تقویت کرده، ادامه فصل را برای منچستریونایتد بسیار سخت خواهد کرد.
مارتین اودگارد اعتراف کرد که عملکرد هجومی آرسنال در شکست 3-1 مقابل منچسترسیتی "به اندازه کافی خوب نبود"، در حالی که آنها در خط دفاعی نیز شلخته بودند.
ایوان راکیتیچ، هافبک کروات سویا معتقد است که آن ها در تقابل با بارسا به اندازه کافی شجاعت به خرج نداده‌اند.
گری نویل بعد از شکست یک بر صفر سیتی مقابل تاتنهام تاکید کرد که شاگردان پپ دیگر به اندازه گذشته قدرتمند نیستند.
اندازه وزغ‌های نیشکر به‌طور معمول به حدود ۱۵ سانتی‌متر می‌رسد. رکورد جهانی گینس برای بزرگ‌ترین وزغ تاریخ ۲.۶۵ کیلوگرم است که در سال ۱۹۹۱ کشف شد.
سرمربی مس شهربابک که تیمش در ثانیه پایانی برابر گل گهر شکست خورد و از جام حذفی کنار رفت، انتقاداتی نسبت به شرایط این بازی دارد.
استقلال در هفتۀ پایانی نیم‌فصل نخست لیگ برتر درحالی مقابل تراکتور شکست خورد که نتوانست نمایش قابل قبولی ارائه دهد.
شیرهای اطلس تا این مرحله به اندازه کافی شگفتی خلق کرده‌اند اما آنها در رویای شکست ستارگان پرتغال و کسب عنوان اولین نماینده آفریقا در نیمه‌نهایی ادوار جام جهانی هستند.
رهبران هر دو کشور در مواجهه با چشم انداز بازنگری در سیاست ها، از نو طراحی و برنامه ریزی کردن یا عقب نشینی از تصمیمات خود با یک معضل مواجه هستند که چالش تمام خودکامگان است: چگونه از نشان دادن هرگونه نشانه‌ای از ضعف یا آسیب پذیری اجتناب کنند.
شاید هیچ کس به اندازه کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن در شکست امشب برزیل مقابل کرواسی مقصر نبود.
کاپیتان سابق سه شیرها در مصاحبه با خبرنگاران آمریکایی با صراحت اعلام کرد که تیم ملی آمریکا در حد و اندازه های انگلستان نمی باشد.
این باخت بحث برانگیز مقابل حریفی که در حکومت طالبان امکانات گذشته را ندارد، بسیار تاسفبار است و نشان می‌دهد فوتبال پر ادعای ایران تا چه اندازه در رده پایه با ضعف مواجه شده است.
ژوزه مورینیو، سرمربی رم، معتقد است که عملکرد بازیکنان تیمش هنوز به اندازه کافی خوب نیست.
تیم مهاجری همین حالا تیم پنجم جدول است و فقط سه امتیاز کمتر از پرسپولیس دارد و به اندازه استقلال پوئن جمع کرده. آن‌ها یک باخت عجیب خانگی به پیکان داده‌اند، اما استقلال و گل‌گهر پرستاره را متوقف کردند و مس کرمان و صنعت نفت را شکست دادند.
توماس توخل، سرمربی چلسی، پس از شکست برابر ساوتهمپتون از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد.
چلسی در روزی که اصلا در اندازه نام خودش ظاهر نشد، 0-3 در خانه لیدزیونایتد شکست خورد.
بهادری جهرمی گفت: پیرو گزارشی که وزیر ورزش در خصوص وضعیت وجود نجات غریق و عملیات امدادی برای سواحل شمالی دادند مبلغ ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در جهت تقویت این تجهیزات در نظر گرفته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ