سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی پرتغالی تیم ملی گفت: این پیروزی جوابی بود به بازی قبل.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با ابراز رضایت از شرایط روحی و جسمی ملی پوشان کشورمان در آستانه دیدار برابر ولز گفت: با آمادگی بالا به میدان می‌رویم و برای تیم ملی ولز سورپرایز خواهیم داشت.
کارشناس فوتبال با انتقاد از سرمربی تیم ملی به خاطر انتخاب ترکیب عجیب در دیدار برابر انگلیس گفت: نفراتی در این دیدار به میدان رفتند که در دیدارهای گذشته کنار هم بازی نکرده بودند.
کارشناس فوتبال بریتانیا عملکرد تیم ملی ایران مقابل انگلیس را دارای اشتباهات آماتور و غیر حرفه‌ای دانست و گفت: به نظرم ایران در دیدار با ولز نتیجه می‌گیرد.
سه تعویض همزمان گرت ساوت‌گیت در دقیقه 71 بازی جان دوباره‌ای به سه‌شیرها داد تا نتیجه را برای خودشان دلچسب‌تر و برای ایران دردناک‌تر کنند.
فرشاد کرمی در گفت‌وگویی به بررسی عملکرد تیم ملی برابر انگلیس پرداخت.
دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران در دقایق ابتدایی بازی با انگلیس دچار آسیب دیدگی شد.
کی‌روش امروز با یک انتخاب در میانه زمین قصد دارد راه‌های حمله انگلیس را قبل از رسیدن به دفاع ببندد.
پنج مدافع، سه هافبک دفاعی و زوج جدید خط حمله؛ ایران با عجیب‌ترین ترکیب ممکن برای جدال با انگلیس.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از دیدار با انگلیس گفت، تلاش ما این است که به اندازه‌ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله دوم رقابت‌های جام جهانی صعود کنیم. او تاکید کرد که باید با این احساس وارد زمین شویم
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه تیم انگلیس یکی از گزینه های قهرمانی در جام جهانی است، گفت: امیدوارم به اندازه ای امتیاز جمع کنیم که به مرحله بعد برسیم.
آخرین تمرین تیم ملی فوتبال ایران قبل از بازی با انگلیس با سختگیری عجیب مسئولان اجرایی فیفا در فیلمبرداری همراه بود.
استراتژی تیم ملی فوتبال ایران برای نخستین بازی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر همچنان مبهم است و مشخص نیست سرمربی این تیم کدام بازیکنان را در ترکیب ابتدایی‌اش برای دیدار با انگلیس قرار خواهد داد.
زمان نشست خبری سرمربی تیم‌های ملی فوتبال ایران پیش از دیدار مقابل انگلیس در بازی‌های جام جهانی قطر مشخص شد.
کارشناس فوتبال ایران می‌گوید باتوجه به حریفان سختی که در گروه تیم ملی در جام جهانی حضور دارند، نباید خیلی به صعود ایران امیدوار بود.
برای خود من بازی کردن مقابل انگلیس اتفاق خیلی مهمی است اما تفاوت زیادی برای من نسبت به بازی‌های دیگر ندارد. برای من به شخصه نسبت به شناختی که از آنها دارم، می‌تواند متفاوت‌تر باشد
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم‌ملی می‌گوید نمی‌خواهند رقبا را بزرگتر از چیزی که هستند تصور کنند.
تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی مقابل تونس شکست خورد تا با انجام آخرین بازی دوستانه آماده دیدار با انگلیس و شرکت در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بشود.
کارلوس کی‌روش در تمرین امروز تیم ملی برنامه ویژه‌ای برای پرتاب اوت در نظر گرفته بود.
روی کاغذ و با توجه به اختلاف سطحی که بین تیم ملی ایران و انگلیس وجود دارد بدیهی است که انگلیس از پیش برنده باشد، ولی مسئله اینجاست که ایران فاکتور مهمی در اختیار دارد که می‌تواند با بهره‌بردن از آن، امیدوار باشد معادلات را به هم بزند: کارلوس کی‌روش
جیمی کاراگر معتقد است که انتظارات از انگلیس بالاست، با این حال، ساوت‌گیت باید بعد از جام جهانی از سمتش کنار برود.
این صحبتی که انجام دادند همان احساسی است که من نسبت به آنها دارم. خدا را شکر که قرار است با انگلیس بازی کنیم. ما دوست داریم مقابل بهترین تیم‌های جهان بازی کنیم.
کارلوس کی‌روش با ابراز امیدواری نسبت به مسیر تیم ملی صحبت‌هایی همراه با امیدواری مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ