پژوهشگر حوزه بین‌الملل گفت: سیاست خارجی هر کشور، ادامه سیاست‌های داخلی آن کشور است. یعنی اگر سیاست‌های داخلی با منطق، مدارا و دید مشارکت و همکاری عموم مردم شکل گیرد، به استحکام وحدت ملی و انسجام داخلی می‌انجامد و این اجماع ملی باعث می‌شود فشارهای خارجی بی‌تاثیر، کاسته یا متوقف شوند. از این رو معتقدم شیوه رفتار و برخورد دولت با معترضان نیازمند بازنگری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با روسیه و چین حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما هستند.
وزیر امور خارجه گفت: ضمن اینکه مناسبات دوجانبه و چند جانبه خودمان را با این کشورها حفظ می‌کنیم، اما هیچگاه اجازه نمی‌دهیم که روس و یا چین تصور کنند که تنها انتخاب ما چین یا روسیه هستند.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران موضوع تمامیت ارضی و حاکمیت خودش را در رابطه با جزایر سه گانه هیچگاه قابل گفتگو ندانسته است.
باشگاه استقلال با انتشار یک پست در اینستاگرام از پژمان منتظری قدردانی کرد.
سرانه فضای فرهنگ در کشور مطابق با آمارهایی که سه سال پیش اعلام شد، حدود 20 سانتیمتر است. در حدود هزار شهر کشور، از جمله در 75 شهر با جمعیت بالای 50 هزار نفر، هیچ سالن سینمایی وجود ندارد و در بیش از یکصد شهر کشور کتابخانه عمومی وجود ندارد... مردم شهرستان‌های کوچک باید از این حق برخوردار باشند که بتوانند آخر هفته به سالن سینمای شهرشان بروند و همچون مردم تهران، به تماشای آخرین فیلم‌های روی پرده بنشینند.
پایان رافت می‌گوید تیمی که در هفت سال اخیر، ۶ بار قهرمان شده نمی‌تواند ظرفیت مالی یکسانی در نقل و انتقالات با دیگر تیم‌ها داشته باشد.
کوثری: خداوند روح شهدای مرزبان را شاد کند. از این اتفاقات برای بچه‌هایی که در یک خانه باهم هستند می‌افتد که اختلافی بوجود می‌آید و دعوا می‌شود.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
شهردار تهران با بیان اینکه ثمره اعتماد به جمهور رهایی از استبداد ۲۵۰۰ ساله و آزادی و استقلال ایران عزیز بود گفت: هیچ گاه مانند امروز ایران در اوج اقتدار و سربلندی نبوده است.
سفیر ایران در عراق تاکید کرد که این کشور هیچگاه به فکر ورود به خاک اقلیم کردستان عراق نبوده است.
رئیس دستگاه دیپلماسی گفت: ما هیچگاه میز مذاکره را ترک نخواهیم کرد. ضمن اینکه نشان دادیم در سخت‌ترین شرایط اغتشاشاتی که طرف‌های خارجی تلاش کردند بر آن دامن بزنند از خطوط قرمز خود عقب ننشستیم و امروز دیپلماسی و مذاکره در مقابل ما قرار دارد و ما در این وظیفه ذاتی خود هیچ کوتاهی نخواهیم کرد.
دستیار یحیی گل‌محمدی می‌گوید اظهارات پاکو خمس برای او تعجب آور بوده است.
هیچگاه نوزاد را با شیشه شیر در بستر نگذارید یا شیشه پر از نوشیدنی‌های شیرین به او ندهد. پستانک کودک را در چیز شیرینی مانند شکر یا عسل فرو نبرید.
سرپرست فدراسیون وزنه برداری گفت: به جرات می توانم ادعا کنم ویرانه ای را تحویل گرفتیم که از کمترین امکانات برخوردار است.
وزیر امور خارجه با اشاره به روند مذاکرات رفع تحریم‌ها گفت: طرف آمریکایی همچنان پیگیر مذاکره و گفتگو با ایران است از جمله این که اصرار فراوانی برای مذاکره مستقیم با ایران دارد.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکار‌های تعیین هزینه‌های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد، موافقت کردند.
نمایندگان مردم در خانه ملت در نشست علنی امروز خود با ماده ۸ گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح مالیات بر سوداگری و سفته بازی که به سازوکارهای تعیین هزینه های قابل قبول مالیاتی اختصاص دارد موافقت کردند.
سخنگوی قوه قضاییه با بیان اینکه دولت انگلیس هیچ گاه حتی در ظاهر نخواسته سابقه تلخ و شوم به جامانده از عملکرد خود در کشور را ترمیم کند، گفت: دست پلید این دولت علیه ملت ایران کاملاً مبرهن است.
رئیس جمهور بلاروس ضمن تاکید بر روابط قوی این کشور با روسیه، موضوع دخالت روسیه در امور داخلی کشورش را رد کرد.
وزیر اول اسکاتلند اعلام کرد رهبر جدید حزب محافظه کار باید هر چه زودتر انتخابات زودهنگام را در انگلیس اعلام کند.
«یحیی الراعی» با بیان اینکه رژه های نظامی اخیر در یمن دشمنان را شوکه کرد، گفت: عربستان هیچگاه دوست ملت یمن نبوده است.
رئیس جمهور ترکیه در اظهاراتی انتقادی اعلام کرد: یونان نمی تواند موجب تضعیف روابط این کشور و ناتو شود.
همه مردم و افراد جامعه در هر لحظه از روز ناچار به گرفتن تصمیماتی برای رتق و فتق امور خود هستند که این تصمیمات می تواند در سطوح مختلف و با آثار گوناگون باشد؛ گاهی ممکن است اثر این تصمیم فقط بر خود شخص وارد آید و گاهی یک اجتماع چند ده نفره یا بیشتر و یا حتی یک شهر یا کشور را تحت تاثیر قرار دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ