بازیکنان زیر ۲۱ سال تیم ملی والیبال ایران می‌توانند مستحق دریافت جوایز درخور مقامی که کسب کردند باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
موضوع حمایت از جوانان و کسب و کارهای نوپا یکی از مباحث پر اهمیت در کشور است. حضور جوانان در بازارهای مالی و رقابتی و همچنین تقویت تولیدات در جامعه، می تواند گامی موثر در ترقی و پیشرفت نیروی جوان و اقتصاد کشور باشد. بانک ایران زمین در سال های اخیر توانست با طراحی سرویس های مختلف بانکی در بخش تولید داخلی و حمایت از کسب و کارهای خرد تمام توان خود را به کار گیرد، تا خدماتی متمایز به مشتریان خود ارائه کند.
وزیر ورزش و جوانان در آستانه پایان کار در سمت خود قرار دارد.
مربی تیم هندبال جوانان دختر گفت: هندبال در بین رشته‌های توپی بانوان حرف‌های زیادی برای گفتن در آسیا دارد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان به ۱۶کشتی گیر جوان سهمیه حضور در جام تختی را داد.
کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی به منظور پشتوانه سازی برای تیم بزرگسالان به ۱۶کشتی گیر جوان سهمیه حضور در جام تختی را داد.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
نشست علنی مجلس شورای اسلامی صبح امروز (دوشنبه 15 اسفند ماه) به ریاست قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی، با حضور اکثریت نمایندگان آغاز شد. امروز هم نمایندگان در سه شیفت صبح و عصر و شب به بررسی لایحه بودجه می پردازند.
دو هافبک استقلالی و پرسپولیس تیم ملی جوانان نوید ظهور هافبک‌های دفاعی کاملی را به فوتبال ایران می‌دهند.
عفو اخیر از آن جهت که شامل محکومان و متهمان می‌شود بی‌بدیل است. افراد و جوانانی که در حوادث اخیر پرونده قضایی برایشان تشکیل شده بود بدون ثبت و سوپیشینه شدن عفو شدند، و این بدان معناست که به آینده جوانان نگاه ویژه‌ای شده است.باید خاطرنشان کرد که اغلب بازداشتی‌های اغتشاشات اخیر اتهاماتی غیر از موارد استثنا شده داشتند.
عزت پورقاز که زننده تک گل ارزشمند تیمش درمصاف با ذوب آهن بود، در میکسدزون خبری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: سربازان دارای هویت ملی و جزیی از توان رزم و اقتدار نیروهای مسلح هستند و ما به تک تک آنها افتخار می کنیم و من آنها را مثل فرزندانم دوست می دارم.
اردوی تیم فوتبال جوانان ایران در تهران به اتمام رسید.
اینکه چقدر جوانان ایرانی در لیگ برتر فوتبال ایران فرصت بازی پیدا می‌کنند موضوع بسیار مهمی است که حتی می‌تواند جدول مسابقات را وارونه کند.
مربی تیم ملی جودو گفت: در طول مدتی که تعلیق بودیم، قطار جودو متوقف نشد و مزد زحماتمان را در بازی‌های آسیایی سال آینده به دست خواهیم آورد.
سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو آذربایجان گفت: داوران سطح پائین به مسابقات قهرمانی جهان دعوت شده بودند و خیلی از کشورها از جمله آذربایجان از این موضوع لطمه دیدند.
مربی تیم ملی جوانان معتقد است که اگر قانون دست کی‌روش را نمی بست او حداقل دو بازیکن از این تیم را با تیم ملی بزرگسالان به قطر می برد.
سرپرست فدراسیون شمشیربازی گفت: بازیکنان جوان ما جسارت حمله کردن نداشتند  و باید از لحاظ تاکتیک با آنها کار شود.
مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان تیروکمان برگزار شد و نفرات برتر مشخص شدند تا زیر نظر سرمربی کره‌ای تیم‌ملی بزرگسالان شاهد ریل‌گذاری برای تشکیل اولین تیم‌ملی جوانان باشیم.
مربی پیشین تیم ملی تکواندو گفت: در اولین حضور خود در رقابتهای لیگ برتر با نگاه به جوانان با آتیه تیمی منسجم و در اندازه یکی از مدعیان وارد مسابقات می شویم.
پیکان در دو هفته آینده لیگ برتر دو بازی سخت با قهرمان های فصل گذشته جام حذفی و لیگ برتر پیش رو خواهد داشت.
رقابت‌های کشتی قهرمانی جوانان جهان ۲۰۲۲ بلغارستان با نتایج بسیار درخشانی برای کاروان کشتی ایران همراه بود و تا حدی خیال متولیان این رشته المپیکی را برای آینده طلایی این پشتوانه‌ها آسوده کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران دیروز موفق به شکست پاکستان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ