وزارت خارجه آمریکا نام سرکرده جدید گروه تروریستی القاعده را اعلام کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با شنیدن نام هواگرد بال‌دیس پنهان‌کار ناخودآگاه یاد بی-۲ اسپریت می‌افتیم، اما سال‌ها پیش از آن آلمان نازی طرح ساخت بمب افکن بال دیس جت را در سر می‌پروراند.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
براساس همان معاهده دوحه، قرار شد نام این فعل و انفعالات «شکست آمریکا در افغانستان» گذاشته شود تا طالبان «قهرمان» جلوه کند و طرفه‌تر اینکه در ایران هم کسانی که از پشت پرده تبانی آمریکا و طالبان اطلاع داشتند از این فعل و انفعالات به «شکست آمریکا در افغانستان» یاد کردند
دولت آمریکا در نظر دارد که تسلیحات جدید نظامی را به نام کمک به اوکراین در اختیار ارتش آن قرار دهد.
به نام این سرکرده داعش اشاره نشده است، ولی «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا وی را «متفکر حمله هولناکی» خواند که در آخرین روز‌های خروج ایالات متحده از افغانستان انجام شد.
راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
رسانه‌های محلی نام فردی که با پرتاب اسکناس‌ها این ماجرای عجیب اما جالب را رقم زد دیویس مک کارتی اعلام کردند.
ند پراییس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با تکرار ادعاهای مطرح‌ شده در گزارش سازمان ملل، مدعی شد که شخصی به نام «سیف العدل» که سرکرده جدید سازمان تروریستی القاعده است، در ایران حضور دارد.
ند پراییس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با تکرار ادعاهای مطرح‌ شده در گزارش سازمان ملل، مدعی شد که شخصی به نام «سیف العدل» که سرکرده جدید سازمان تروریستی القاعده است، در ایران حضور دارد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا از اضافه شدن نام ۱۰ فرد ایرانی به فهرست تحریم‌های این وزارتخانه خبر داد.
وزیر امور خارجه آمریکا از چین به عنوان بزرگترین چالش مشترک این کشور و ژاپن نام برد.
نام بردلی به افتخار ژنرال عمر بردلی که در جنگ جهانی دوم حضور داشت، انتخاب شده است. این خودرو زرهی در سال ۱۹۸۱ خدمت در ارتش آمریکا را آغاز کرده و تا به امروز در خط تولید قرار داشته است.
رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان به ۵۱ کرسی و دموکرات‌ها به ۵۰ کرسی دیگر نیاز دارند، زیرا کاخ سفید اکنون در کنترل دموکرات‌هاست و در صورت تساوی ۵۰-۵۰ سنا - با در نظر گرفتن معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس مجلس سنا - در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد.
وزارت دفاع آمریکا از اقدام روسیه در اطلاع به واشنگتن پیرامون آغاز رزمایش هسته ای خود با نام «گروم» خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا با استقبال از انتخاب ریشی سوناک به عنوان نخست وزیر جدید انگلیس. نام او را اشتباه تلفظ کرد.
صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.
آمریکا به بهانه های واهی نام وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی را در فهرست تحریمی خود جای داد.
طرح اولیه فرماندهی مرکزی آمریکا شامل نامگذاری تاسیسات به نام مرکز آزمایش «Red Sands» (شن‌های سرخ) است که به موازات مرکز «White Sands» (شن‌های سفید) فعالیت می‌کند؛ این مرکز یک مرکز نظامی آزمایش موشک‌های دوربرد در نیو مکزیکو است.
وبگاه کمیسیون انتخابات فدرال آمریکا نام «جو بایدن» را در فهرست نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ در این کشور ثبت کرد.
وزارت امور خارجه آمریکا نام یک زندانی دیگر آمریکایی را به روسیه داده و از مسکو خواسته است تا این زندانی را هم آزاد کند.
علیرضا فیروزجا توانست یک پیروزی دیگر را در رقابت‌های آمریکا به نام خود کند.
معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل می گوید جهان نباید فراموش کند که آمریکا جنایت فجیع هیروشیما را مرتکب شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ