به نام این سرکرده داعش اشاره نشده است، ولی «جان کربی» هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا وی را «متفکر حمله هولناکی» خواند که در آخرین روز‌های خروج ایالات متحده از افغانستان انجام شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق تاکید کرد که آمریکا تمام تلاش خود را برای از خنثی کردن دستاوردهای دولت عراق به وسیله استفاده از اهرم وضع تحریم‌ها، به کار گرفته است.
عبدالملکی در خصوص پاسخ مقامات عالی کشور برای عدم دستیابی به این هدف گفت: در این دوره ۲۰ ساله دولت‌ها و مقامات زیادی جابجا شده‌اند و تمامی آن‌ها دلیل عدم دستیابی به این هدف را نوسانات قیمت نفت، تحریم‌های آمریکا و اروپا، خشکسالی و بحران‎‌های آب و هوایی دانسته‌اند. باید گفت که ما به اقتصاد اول منطقه تبدیل نشدیم، چون اقتصاد ایران مقاومتی نبوده است. اقتصادی که از اهدافش کوتاه می‌آید یعنی یک اقتصاد غیرمقاومتی است.
در گرند کنیون‌ای تی ۴اکس‌ای ئی وی ادیشن تنظیمات حداکثری روی ئی سی یو انجام شده تا میزان خروجی به ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور به ۵۸۳ نیوتن متر برسد.
پیتس در جریان جلسات دادگاه ادعا کرد که پرکینز به دستور مدیران آلاباما پاور دستور نظارت بر مدیران ساترن را به منظور کسب اطلاعات برای تاثیرگذاری بر تصمیم گیری شرکت صادر کرده است. ظرف مدت چند روز وکلای شرکت‌های ساترن و آلاباما پاور با ارسال نامه‌ای به پیتس از وی خواستند از طرح هرگونه درخواست یا افشاگری که آن شرکت‌ها را در این پرونده دخیل خواهد کرد خودداری نماید. در نهایت، پیتس و پرکینز خیلی زود اختلافات شان را حل کردند.
یکی از اعضای دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن از نقشه آمریکا برای اشغال جزایر و مناطق راهبردی یمن خبر داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق به تعیین فرمانده جدید هیأت ناتو در این کشور واکنش نشان داد.
یکی از نمایندگان پارلمان عراق با اشاره به گسترش فساد مالی در این کشور به نقش مهم اشغالگران آمریکایی در این روند اشاره کرد.
کاخ سفید اعلام کرد که طالبان یکی از سرکرده‌های گروه تروریستی داعش را که طراح اصلی حمله مرگبار به فرودگاه کابل در سال ۲۰۲۱ بود، کشته است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
سلسله انفجارهای شدیدی داخل یکی از بزرگترین پایگاه‌های آمریکا در سوریه رخ داد و به دنبال آن زبانه های آتش و ستون غلیظی از دود به هوا برخاسته است.
منابع خبری از حمله راکتی به پایگاه آمریکایی در سوریه و آماده باش نظامیان آمریکایی خبر دادند.
همزمان با تشدید مشاجره لفظی بین مقامات آمریکا و رژیم صهیونیستی، وزیر امنیت داخلی این رژیم گفت: اسرائیل، مستقل است و یکی از ستاره های پرچم آمریکا نیست.
یکی از مسئولان حزب الله لبنان از تضعیف شدن نقش آمریکا در منطقه غرب آسیا و ظهور قدرت‌های جدید در این منطقه خبر داد.
یکی از رهبران ائتلاف الفتح عراق از تلاش آمریکا برای باقی ماندن عناصر داعش در عراق و عدم نابودی کامل این تشکیلات تروریستی خبر داد.
«جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا نیز بامداد دوشنبه در واکنش به ورشکستگی و تعطیلی پی‌درپی دو بانک بزرگ در این کشور، گفت: «مردم و شرکت‌های آمریکایی باید مطمئن باشند که سپرده‌های آنهازمانی که نیازشان دارند، در دسترس هستند».
یکی از سران طالبان در نطقی عجیب گفت: روزی خواهد رسید که آمریکا دست جلوی افغانستان دراز خواهد کرد و خواهد گفت آیا این ده آمریکایی را به کارگری می‌گیرید یا نمی‌گیرید؟
بنا به گزارش‌ها دلیل بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا و سپس دریاچه میشیگان در روز‌های شنبه و یکشنبه پرواز همین «شیء ناشناس» بود. علت بسته شدن حریم هوایی ایالت مونتانا «اختلال در رادار» ذکر شده بود.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
با تشدید حملاتِ دموکرات‌ها و حتی جمهوری‌خواهان علیه رئیس‌جمهور پیشین، موضع‌گیری‌های او هم تندوتیزتر شده و حالا باید منتظر کنش و واکنش‌های آتی این جدال در میدان سیاست آمریکا بود.
یکی از نمایندگان ائتلاف فتح در پارلمان عراق تأکید کرد که سیاست های استعماری آمریکا منافع عراق را با خطر مواجه کرده و مانع اجرای طرح های راهبردی در این کشور شده است.
وزارت خارجه آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه الیگارش‌های روس از جمله یکی از ثروتمندترین اشخاص این کشور خبر داد.
تقابل ایران و آمریکا، ناخودآگاه ذهن ها را به سمت یکی از حساس‌ترین دیدارهای تاریخ جام جهانی در سال 98 می برد.
صدای آمریکا رسانه سازمان سیا و برخی رسانه‌های دیگر معاند امروز در مطلبی با اعلام هویت و نام یکی از کشته‌شدگان آتش‌سوزی در زندان اوین (حسین -ج) اعلام کرد او از بازداشت‌شدگان اخیر است.
سفیر روسیه در آمریکا در واکنش به تازه‌ترین وعده بایدن برای ارسال تجهیزات جدید به کی‌یف گفت پمپاژ سلاح‌های مرگبار به اوکراین ثابت کرد آمریکا یکی از طرف‌های درگیری است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ