ند پراییس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشستی خبری با تکرار ادعاهای مطرح‌ شده در گزارش سازمان ملل، مدعی شد که شخصی به نام «سیف العدل» که سرکرده جدید سازمان تروریستی القاعده است، در ایران حضور دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقیمی رئیس دانشگاه تهران گفت: اگر قرار باشد فرد یا گروهی خارج از این چارچوب بخواهد پیگیر ادعای خود باشد و آن را رسانه‌ای کند، جامعه فرهیخته دانشگاهی و مدیریت دانشگاه آن را بر نخواهد تافت و این اقدام را توهین به ساحت دانشگاه می‌داند.
دیپلمات آمریکایی: ما معتقدیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تلاش‌های گسترده‌ای برای تعامل با ایران درخصوص بسیاری از این مسائل مرتبط با پادمان‌ها و تعهدات تهران انجام داده است. ما خرسندیم که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و ایران توانستند برای افزایش دفعات و شدت بازرسی‌ها در تاسیسات غنی‌سازی ایران به توافق برسند.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: برخلاف اظهارات نسنجیده وزیر خارجه رژیم آمریکا، جمهوری اسلامی ایران در چارچوب سیاست همسایگی، همواره بر گفتگو، مشارکت و همکاری منطقه‌ای برای تأمین امنیت و منافع مشترک کشور‌های منطقه به دور از مداخله بیگانگان تاکید داشته و تحولات مثبت و رو به پیشرفت در منطقه نیز در همین راستا می‌باشد.
معاون سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در تداوم هراس واشنگتن از تعمیق روابط تهران - مسکو در واکنش به ادعای روزنامه وال استریت ژورنال، از تعمیق روابط این دو کشور باز هم ابراز نگرانی کرد.
ند پرایس در پاسخ به این که واکنش آمریکا به سفر الکساندر لوکاشنکو، رییس جمهور بلاروس به ایران و دیدار او با مقامات ارشد آن چیست، با ادعایی علیه مناسبات بلاروس و روسیه در زمینه جنگ اوکراین و گفتن این که لوکاشنکو «استقلال کشورش را به کرملین واکذار کرده است»، مدعی شد: ما این سفر را به نوعی، گسترش روابط ایران و روسیه می‌دانیم که بیش از پیش بر عمق آن افزوده می‌شود.
باشگاه مس کرمان نسبت به ادعای هوادار تهران واکنش نشان داد و مدعی شد در کمیته انضباطی و تعیین وضعیت منتظر آن خواهند ماند.
واکنش استاد دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران به ادعای فشار به مطبوعات و رسانه‌ها در کشور را در ادامه ببینید.
هماهنگ کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی کاخ سفید همزمان با فضاسازی مقامات و رسانه‌های کشورش علیه برنامه هسته‌ای ایران بر اساس یک گزارش ادعایی درباره افزایش سطح غنی سازی تهران، گفت در موقعیتی نیست که این گزارش‌ها را تایید کند.
در همین رابطه بهروز کمالوندی معاون و سخنگوی سازمان انرژی اتمی درباره این ادعای بلومبرگ اعلام کرد: مایه تأسف است که آژانس بین‌المللی انرژی اتمی همچنان به عنوان ابزار سیاسی برای فشار بر جمهوری اسلامی ایران مورد سوءاستفاده قرار می‌گیرد.
سفارت روسیه اعلام کرد که یک سوال طبیعی مطرح می شود: آیا چنین سیاست دو گانه ای در مسیر اوکراین تنها نمونه ای از معامله "شرم آور" نیست که جیمز کلورلی با نگرانی درباره آن بحث می کند؟
شهردار تهران در واکنش به اظهارات اخیر رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند شورای شهر تهران گفت: بخش زیادی از به‌روزرسانی سامانه شفافیت انجام شده است.
رئیس کمیته ایمنی و مدیریت بحران شورای شهر تهران به ادعاهای مطرح شده پیرامون نگهداری مواد غذایی فاسد در سوله‌های مدیریت بحران واکنش نشان داد.
شهردار تهران در واکنش به ابراز نگرانی یکی از اعضای شورای شهر پیرامون وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه‌ها گفت: پروژه‌ها به میزان اهمیت و ویژگی خود در بودجه قرار می‌گیرند.
میخائیل بوگدانف، معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت: ما همیشه آماده بوده‌ایم و تلاش کرده‌ایم که در صورت نیاز دوستانمان در تهران و ریاض، نقش میانجی داشته باشیم.
شهردار تهران در واکنش به گزارش ناسا پیرامون انتشار تصویر ۵ کیلومتری گاز متان در آسمان جنوب شهر تهران گفت: همه چیز ناسا دروغ است.
وزیر خارجه آمریکا در توییتی با اشاره به تحریم‌های اعمالی جدید علیه تهران ادعا کرد که ایالات متحده مخالف آن چه تلاش‌ ایران برای سرکوب آزادی بیان و تهدید اعضای مطبوعاتی می‌خواند، است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با تکذیب ادعای جا به جایی نیرو‌های امنیتی و انتظامی با استفاده از خودرو‌های آتش‌نشانی، گفت: تمامی خدمات سازمان آتش‌نشانی برای مردم است و این ادعا‌ها هیچ‌گونه پایه و اساسی ندارد.
کنعانی بیان کرد: ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر حمله به اماکن و پایگاه‌های متعلق به ایران پوچ، باطل و بی اساس و مبتنی بر بهانه‌جویی و فرار به جلو است. حضور ایران در سوریه مستشاری و به درخواست رسمی دولت سوریه صورت گرفته و این ادعا‌ها باطل است.
به تازگی نامه‌ای در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌دهد چند روز قبل از هک، این مسئله اطلاع داده شده بود، بگونه‌ای در این نامه که به تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ و به امضای محمدرضا زارع علی مدیرکل سابق امورمالی شهرداری تهران رسیده، به حراست شهرداری اطلاع داده شده که برخی از نیرو‌های شهرداری گفته‌اند که اخیرا بر روی سیستم هایشان پیامی مبنی بر اینکه «سیستم شما توسط فرد دیگری در دسترس می‌باشد. دستور فرمایید با توجه به اهمیت موضوع و به حداقل رساندن هرگونه تهدید، سوء استفاده احتمالی و آسیب پذیری خارجی و داخلی این موضوع بررسی شود» عنوان می‌شود.
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»
بولتون در واکنش به این ادعاها گفت: «این مسئله به من کمک می‌کند درک بیشتری به دست بیاورم که رژیم مستقر در تهران قادر به انجام چه کارهایی است.»
اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش شهر تهران در واکنش به خبر منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر انتصاب «سعید عسگر» به عنوان سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران اعلام کرد: «سعیدعسگر» سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه ١٨ تهران نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ