راکتور‌های پرورش‌دهنده به لطف فرآیندی به نام جذب نوترون (که یک اتم بارور است که می‌تواند از شکافت، نوترون دیگری را به خود جذب کرده و سپس به سوخت تجزیه شود)، می‌توانند سوخت بیشتری را نسبت به آنچه از طریق شکافت می‌سوزانند، تولید کنند. در ادامه می‌توان این سوخت را برای تولید سوخت بیشتری شکافت کرد و همین روش را ادامه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در یکی از پست‌های وبلاگ مالکان سایبرتراک توسط کاربر Greggertruck، چندین عکس ظاهر شده که یک سایبرتراک را در یک پوشش تا حدی غیر متعارف نشان می‌داد. پیکاپ‌های سایبرتراک تسلا در جاده‌های عمومی با پوشش‌های مختلف، عمدتاً در استتار‌های مختلفی دیده شده‌اند.
درحال‌حاضر افزون بر لوگوی X که روی تصویر پروفایل صفحه توییتر دیده می‌شود، نام این اکانت هم به X تغییر کرده و اکانت‌های زیرمجموعه سازمان توییتر هم به‌جای لوگوی پرنده آبی، با لوگوی X دیده می‌شوند. البته هندل یا نام کاربری این اکانت همچنان Twitter باقی مانده است.
دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
هر یک از دست‌های جراح (کاربر) یک کنترل کننده جداگانه را در اختیار می‌گیرد که به نوعی شبیه به دسته‌های قیچی به نظر می‌رسد و با استفاده از آن‌ها می‌تواند همزمان هر دو بازوی رباتیک اصلی را که هر یک می‌توانند ابزار جراحی اولیه متفاوتی را در دست بگیرند، کنترل کند.
تلگرام به محدودیت‌های اخیر توییتر با کنایه واکنش نشان داد. این کنایه را تلگرام در حساب کاربری خود در توییتر منتشر کرده است.
پوسته پوزه‌عقابی منبع اصلی ماده تورتویزشل است که برای تزیین استفاده می‌شود. علاوه بر کاربرد‌های تزیینی، کاربرد خوراکی هم برای گوشت پوزه‌عقابی وجود دارد که از زمان پیش از میلاد در چین به‌عنوان نوعی غذای لذیذ استفاده می‌شده. سایتس صید و تجارت لاک‌پشت دریایی پوزه‌عقابی و محصولات نشأت‌گرفته از آن را غیرقانونی اعلام کرده‌است.
کاربری از هوش مصنوعی درخواست کرده تا ابرقهرمان‌های دی‌سی کامیکز، چون سوپرمن و بتمن را تصویر کند، اما با یک تغییر کوچک، ابرقهرمان‌ها باید هندی باشند.
بدر العساکر، از مشاوران ولیعهد عربستان سعودی و از اعضای هیئت مدیره بنیاد شاهزاده محمد بن‌سلمان، با انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر از دیدار ولیعهد عربستان سعودی و عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهوری مصر، خبر داد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، این دو مقام ارشد کشور‌های عربستان سعودی و مصر روز جمعه، ۲۳ ژوئن ۲۰۲۳، در اجلاس زیست‌محیطی پاریس با یکدیگر دیدار داشتند، هرچند تا این لحظه جزئیاتی از محتوای گفتگوی آن‌ها منتشر نشده است.
برخلاف سر و صدایی که چت‌بات‌های هوش مصنوعی مانند ChatGPT بپا کرده‌اند، هوش مصنوعی تنها در این صنعت کاربرد ندارد، بلکه قابل‌توجه‌ترین دستاورد‌های هوش‌مصنوعی در صنایع نظامی اتفاق می‌افتد.
همکاری فراز کمالوند و رضا مهاجری در خیبر خرم آباد خاطرات جالبی را برای این دو چهره فوتبالی تجدید می کند.
تکنیک‌های اشعه ایکس می‌تواند برای بررسی بقایای فسیلی به خوبی حفظ شده بسیار موثر باشد، اما کاربرد این تکنیک‌ها اغلب به نحوه نگهداری فسیل‌ها بستگی دارد که مکان به مکان متفاوت است. در این مطالعه، Engelschiøn و همکارانش نشان دادند که فسیل‌های سازند به‌ویژه برای تصویربرداری رادیوگرافی مناسب هستند.
مهم‌ترین مساله در ریکاوری اطلاعات، زمان است، در واقع هرچه سریع‎تر اقدام به بازیابی کنید، احتمال اینکه اطلاعات بیشتری را بازیابی کنید بیشتر است. به زبان ساده روش‌های بازیابی عکس و اسناد هنگامی می‌تواند کاربردی باشد که شما پس از پاک شدن اطلاعاتتان هیچ چیز جدیدی وارد گوشی‌تان نکنید. چرا که وقتی عکس می‌گیرید و یا فایلی را ذخیره می‌کنید، این اطلاعات جدید با اطلاعات قبلی جایگزین شده و دیگر ریکاوری مفید نخواهد بود.
فناوری به کاررفته در این کفش‌ها به واکنش‌های آنی منجر می‌شود و در نتیجه حرکت کردن با آن‌ها میان جمعیت ساده‌تر است. همچنین هوش مصنوعی کفش را با شیوه راه رفتن کاربر هماهنگ می‌کند و در نتیجه ریسک ایجاد ناراحتی هنگام راه رفتن کاهش می‌یابد.
وجود سوراخ در درپوش برخی خودکار‌ها از جمله خودکار بیک نه تنها با محافظت از جوهر، بلکه با نجات جان کاربر پیوند خورده است.
پرتو‌های تابوت که به عنوان پرتو‌های بی حس کننده نیز شناخته می‌شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می‌رسد.
در حالی که هنوز بلیت‌فروشی بازی شهرآورد آغاز نشده، اما سیل عظیم مشتاقان تماشای این بازی در سامانه حضور دارند.
در تصاویر منتشر شده از این دیدار، میز کار شلوغ هیگینز توجه بسیاری را به خود جلب کرد و کاربری در توییتر نوشت: من احترام زیادی قائلم برای تعهد مایکل به اتاق نامرتبش!
این تفنگ هوشمند برای کاربران مجاز مانند هر سلاح گرم دیگری عمل می‌کند. موتور بیومتریک اختصاصی Biofire از سیستم‌های یکپارچه اثر انگشت و تشخیص چهره سه بعدی برای تأیید هویت کاربر مجاز در هر شرایطی استفاده می‌کند و به محض به دست گرفته شدن توسط صاحبش، فورا قفل آن بدون نیاز به وارد کردن هر گونه کد یا فشردن دکمه یا استفاده از هر ابزار دیگری باز می‌شود.
هر نسخه از این اسکوتر‌ها دارای یک قاب لودر مانند آلومیونیومی شبیه فرغون در جلوی خود است جلو آلومینیومی ساخته شده است، طول آن ۱.۹ متر و عرض آن ۴۰ سانتی‌متر) است، اگرچه دسته فرمان از هر دو طرف، ۱۰ سانتی‌متر از آن بیشتر است.
در این به‌روزرسانی با قابلیت‌هایی مانند نمایش زمان خواندن پیام‌ها و همچنین ارسال لینک دعوت به گروه از طریق پیامک روبه‌رو هستیم.
حساب کاربری توییتر تیم ملی فوتبال مردان آمریکا در آستانه دیدار حساس با تیم جمهوری اسلامی ایران، نام «الله» را از پرچم ایران حذف کرد!
یک کاربر قطری هدا داد که فیلیکس سانچر سرمربی تیم ملی این کشور ممکن است پیش از سومین بازی مرحله گروهی نیمکت خود را به فرد دیگری واگذار کند.
حساب کاربری باشگاه پورتو دقایقی پیش به قیچی برگردان مهدی طارمی در بازی مقابل پاکوش‌دی‌فریرا واکنش نشان داد و با انتشار عکسی دیدنی از ستاره ایرانی نوشت: این کار را با استایل خاص خودش انجام دهید.
او کلمات تندی را علیه سرمربی تیمش به کار برد و از ساپینتو با لفظ "تولد ندیده" یاد کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ