در مجلس سنا، جمهوری‌خواهان به ۵۱ کرسی و دموکرات‌ها به ۵۰ کرسی دیگر نیاز دارند، زیرا کاخ سفید اکنون در کنترل دموکرات‌هاست و در صورت تساوی ۵۰-۵۰ سنا - با در نظر گرفتن معاون رئیس جمهوری آمریکا به عنوان رئیس مجلس سنا - در اختیار دموکرات‌ها قرار می‌گیرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از کارخانه‌های آلمانی پیشتاز در حوزه صنایع دفاعی، برای اوکراین پهپادهای جاسوسی پیشرفته تولید و فراهم خواهد کرد.
یک روزنامه آمریکایی نوشت که تلاش‌های غرب برای آموزش خلبانان اوکراینی جهت پرواز با جنگنده‌های اف-۱۶ با مانعی غیرمنتظره مواجه شده است!
براساس تازه‌ترین نظرسنجی، رئیس جمهور سابق آمریکا همچنان در انتخابات درون‌حزبی جمهوری‌خواهان پیشتاز بوده و در انتخابات عمومی نیز رقیب دمکراتش را شکست خواهد داد.
روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان اعلام کرد ادعای تقدیم استعفای وزیر ورزش و جوانان به رییس‌جمهور کذب محض است.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: هوادار متمول به ساختار باشگاه کمک می کند اما در مسائل فنی دخالتی ندارد.
جدیدترین نظرسنجی در اراضی اشغالی حاکی از آن است که در صورت برگزاری انتخابات کنست در شرایط فعلی، نتانیاهو رئیس حزب لیکود در این انتخابات شکست خواهد خورد.
وبسایت معتبر tasteatlas در یکی از تازه‌ترین رده‌بندی‌های خود، جوجه کباب ایرانی را به عنوان بهترین غذای مرغی دنیا انتخاب کرد.
در نشست سرپرست حجاج ایرانی با مدیران اجرایی و فرهنگی عملیات حج، آخرین وضعیت برگزاری حج ۱۴۰۲ بررسی و اعلام شد که تاکنون بیش از ۲۵ هزار زائر وارد عربستان شده است.
تازه‌ترین نظرسنجی در مورد انتخابات آینده رژیم صهیونیستی حاکی از کاهش تعداد کرسی‌های ائتلاف نتانیاهو و تقویت جایگاه اپوزیسیون است.
مردم ترکیه برای بار دوم به پای صندوق‌های رای رفتند تا میان رجب طیب اردوغان اسلام‌گرا و کمال قلیچداراوغلو با مواضع چپ‌میانه و سکولار، یکی را برای ریاست جمهوری انتخاب کنند.
ایلان ماسک میلیاردر و بنیانگذار شرکت تسلا در تازه‌ترین توئیت خود با «کودتا» خواندن تغییر حکومت اوکراین در سال ۲۰۱۴ در اظهاراتی که ظاهرا به انتخابات سال ۲۰۱۰ و روی کار آمدن ویکتور یانکوویچ رئیس جمهوری پیشین اوکراین اشاره داشت، گفت این انتخابات «مبهم» بود و آنچه متعاقب آن رخ داد در واقع یک کودتا بود.
یک هفته پس از برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین شمارش آراء نشان می‌دهد که جمهوری‌خواهان در یک قدمی کسب اکثریت مجلس نمایندگان قرار دارند.
هر حزب برای کسب اکثریت مجلس نمایندگان به ۲۱۸ کرسی نیاز دارد. بدین ترتیب، جمهوری‌خواهان به ۷ کرسی و دموکرات‌ها به ۱۹ کرسی دیگر نیاز دارند. تاکنون تکلیف ۴۱۰ کرسی از ۴۳۵ کرسی مشخص شده است.
تازه‌ ترین نتایج شمارش آرای انتخابات میان‌ دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌ دهد که جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا پیشتاز هستند.
تازه‌ترین نتایج شمارش آرای انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان و سنا همچنان پیشتاز هستند.
تازه‌ترین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان پیشتاز هستند، اما در سنا تا این لحظه دموکرات‌ها بیشترین صندلی را به دست آورده‌اند
تازه‌ترین نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا نشان می‌دهد جمهوری‌خواهان در کسب صندلی‌های مجلس نمایندگان پیشتاز هستند، اما در سنا رقابت‌ها همچنان نزدیک است.
بر اساس نتایج اعلام شده تاکنون، جمهوریخواهان با ۱۷۱ کرسی در مجلس نمایندگان پیشتازند. دموکرات‌ها تاکنون ۱۱۷ کرسی در این مجلس را به دست آورده اند.
در بحبوحه برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، تازه‌ترین نظرسنجی‌ها نشان می‌دهد محبوبیت رئیس‌جمهور دموکرات این کشور تا ۳۹ درصد سقوط کرده است.
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
تازه‌ترین نظرسنجی شبکه خبری سی‌بی‌اس نیوز حاکی از آن است که در آستانه انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره آمریکا، جمهوری‌خواهان با شکست دموکرات‌ها، اکثریت مجلس نمایندگان را به دست خواهند گرفت.
نتایج تازه‌ترین نظرسنجی نیویورک‌تایمز نشان می‌دهد در صورت برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا در شرایط کنونی، رئیس‌جمهور پیشین این کشور، فرد پیروز خواهد بود.
رئیس دپارتمان مسئولیت اجتماعی و بازی جوانمردانه فدراسیون فوتبال از برون سپاری فعالیت‌های هنری تیم ملی فوتبال در جام‌جهانی به ویژه در زمینه انتخاب قطعه تیم ملی، به بخش‌های تخصصی خبر داد.
تازه‌ترین نظرسنجی‌ها در برزیل نشان می‌دهد رئیس‌جمهور چپ‌گرا و ضدآمریکایی این کشور همچنان پیشتاز است و می‌تواند در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور در دهم مهر، پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ