آمریکا به بهانه های واهی نام وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی را در فهرست تحریمی خود جای داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اطلاعات با اشاره به نقش آمریکا در شکل گیری داعش و ارتباط عوامل آن‌ها با رژیم صهیونیستی گفت: حدود ۲۰۰ نفر از آن‌ها که وارد کشور شده، به دنبال تحرکات ایذایی و بی‌ثبات‌سازی در سطح کشور، منطقه و در ایام اربعین در عراق بودند، اما با برخورد‌ها و دستگیری‌های اخیر، شاهد خنثی‌سازی اکثریت آن‌ها هستیم.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
«سیمور هرش» روزنامه‌نگار مشهور آمریکایی گفت که سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا به وزیر امور خارجه این کشور هشدار داده است که احتمالاً ضدحمله اوکراین منجر به شکست مسکو نخواهد شد.
با غیبت چند هفته‌ای وزیر خارجه چین از انظار عمومی، رسانه‌ها گمانه‌زنی‌ها و شایعات مختلفی درباره سرنوشت او مطرح کردند.
ودانت پاتل، معاون سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به این سوال که چه اطلاعات تازه‌ای درباره آخرین وضعیت مذاکرات احیای توافق هسته‌ای (برجام) وجود دارد، گفت: رییس جمهور بایدن و وزیر امور خارجه بلینکن کاملا نسبت به این که ایران هیچ گاه اجازه دست‌یابی به یک سلاح اتمی را پیدا نکند، متعهد هستند. ما همیشه بر این باور بوده‌ایم که دیپلماسی بهترین مسیر رو به جلو برای رسیدن راهکاری است که به طور قابل راستی‌آزمایی و پایداری اطمینان حاصل کنیم ایران هیچ گاه به یک سلاح اتمی دست پیدا نمی‌کند. فعلا چیزی برای اعلام کردن وجود ندارد و هیچ گزینه‌ای از روی میز کنار نرفته است.
وزیر دفاع آمریکا در اظهارنظری عجیب مدعی شد که «تازه همین چند روز پیش» از ماجرای درز اطلاعات طبقه‌بندی‌شده پنتاگون به فضای مجازی مطلع شده است!
بنا به اعلام وزیر خارجه آمریکا، دولت واشنگتن باز هم با پیش کشیدن بهانه های حقوق بشری یک مقام اطلاعاتی سوریه را هدف تحریم قرار داد.
وزیر اطلاعات رژیم پهلوی می‌نویسد: ساده‌ترین راه برای توضیح انقلاب ۵۷ این است که قدرت‌های خارجی را سبب‌ساز اصلی آن بدانیم و با استناد به گفته‌های این و آن، از جمله خود شاه، بگوییم که قدرت‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا و انگلیس نمی‌خواستند ایران به کشوری پیشرفته با اقتصادی توسعه یافته تبدیل شود!
بلینکن در پاسخ به سوالی درباره ادعای آژانس بین‌المللی انرژی اتمی مبنی بر کشف اورانیوم غنی‌شده تا ۸۴ درصد در ایران، اظهار داشت: «ما با آژانس تماس می‌گیریم تا اطلاعات تکمیلی در مورد آنچه درباره غنی‌سازی اورانیوم در ایران گزارش شده را به دست آوریم».
وزیر اطلاعات گفت: در شرایطی مهیای برگزاری یوم‌الله ۹ دی می‌شویم که توطئه و جنگ ترکیبی دیگری با محوریت آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی با شکستی مفتضحانه مواجه شده است.
اخیرا محمد حسن جعفر (برادر شهید ابومهدی المهندس) و ۷۶ نفر دیگر از دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا و مایک پمپئو، وزیر خارجه این کشور و مصطفی الکاظمی، نخست وزیر پیشین عراق و ضیاء الموسوی، سرپرست اطلاعات نظامی عراق و همچنین سفیر آمریکا در بغداد به خاطر جنایت ترور فرماندهان مقاومت (ابومهدی المهندس و سپهبد شهید سلیمانی) در فرودگاه بین المللی بغداد در دادگاه سوم الکرخ شکایت کردند.
وزیر اسبق اطلاعات با بیان اینکه آمریکا در حال فروپاشی است گفت: ما با انقلابمان کاری کردیم که دنیای غرب، تفکرات و اندیشه‌های غربی را به هم ریخت.
ناصر کنعانی گفت: اعلام حمایت فوری آمریکا از اتهام واهی دولت آلبانی به جمهوری اسلامی ایران و اقدام سریع بعدی واشنگتن در تحریم مجدد و مکرر وزارت و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران با توسل به همان اتهام واهی و اثبات نشده، بخوبی گویای آن است که طراح این سناریو نه دولت آلبانی، بلکه دولت آمریکاست.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام وزارت خزانه داری آمریکا در تحریم چند باره وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران و وزیر این وزارتخانه را شدیدا محکوم کرد.
وزارت خزانه‌داری آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که وزارت اطلاعات و وزیر اطلاعات جمهوری اسلامی ایران را تحریم کرده است.
دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کرد که که برنیاع با مسؤولان آمریکایی از جمله ویلیام برنز رییس «سیا»، کریستوفر ری رییس «اف‌بی‌آی»، جیک سالیوان مشاور امنیت ملی کاخ سفید، لوید آستن وزیر دفاع آمریکا و دیگر مقامات بلندپایه وزارت امورخارجه ایالات متحده دیدار کرده است.
وزیر خارجه سابق و رئیس پیشین آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سی‌آی‌ای) مدعی شد که به علت نحوه خروج آمریکا از افغاستان، احتمال حمله به این کشور از خاک افغانستان افزایش یافته است.
وزیر اطلاعات درباره وضعیت امنیت کشور گفت: با درایت و دستور مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، وحدت و انسجام کامل اطلاعاتی در بین نهاد‌های امنیتی، نیرو‌های نظامی و انتظامی ایجاد شده که نتیجه آن امنیت پایدار در کشور و اشراف اطلاعاتی و اقتدار نظامی ایران در منطقه است.
شهرکرد- وزیر اطلاعات گفت: امید آمریکا به برخی فتنه گران و بیانیه نویسان داخلی، راه به جایی نخواهد برد و محکوم به شکست است.
«مایک پامپئو» وزیر امور خارجه دولت ترامپ و رئیس پیشین «سازمان اطلاعات مرکزی» آمریکا نیز در واکنشی گفت: «هنگامی که در فرماندهی بنغازی (در لیبی) کار می‌کردم اثبات کردیم که هیلاری [کلینتون] اسنادی محرمانه را در اختیار دارد. ما به خانه او هجوم نبردیم».
سیّد اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی: عاشورا مکتب انسان‌ساز و یگانه طریقی است که بشریت را به سوی صلاح و جاودانگی رهنمون می‌سازد. صبر، اطاعت و بصیرت، درس بزرگ عاشورای حسینی است و ملّت بزرگ ایران اسلامی نشان دادند که بهترین پیروان این مکتب عظیم هستند.
عرضه خودرو در بورس قیمت ها را متعادل می کند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ