معاون نمایندگی دائم روسیه در سازمان ملل می گوید جهان نباید فراموش کند که آمریکا جنایت فجیع هیروشیما را مرتکب شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند که دولت این کشور در نظر دارد که زمینه همکاری راهبردی با دولت ویتنام را گسترش دهد.
سرلشکر باقری در دیدار با وزیر دفاع بلاروس اظهار داشت: کشورهای مستقل و همسو که با تحریم‌های ظالمانه آمریکا و دنیای غرب مواجه هستند باید روابط و تعاملات مناسبی داشته باشند.
یک خبرنگار صهیونیست، به نگرانی دولت آمریکا نسبت به گسترش اعتراضات در اراضی اشغالی به ویژه ترک خدمت نظامیان صهیونیست در اعتراض به لایحه جنجالی کابینه نتانیاهو، اشاره کرد.
گوترش تاکید کرد، باید با پدیده اسلام هراسی مقابله شود و افزود: پیام سید علی سیستانی، مرجع عالی شیعه را دریافت کردم، از تلاش‌های ایشان سپاسگزارم و پاسخ پیامش را خواهم داد.
جوبایدن تصمیم دارد ۴۰ میلیارد دلار بودجه برای پشتیبانی از گسترش پهنای باند اینترنت در سراسر آمریکا هزینه کند.
رهبر جنبش انصارالله یمن تاکید کرد که آمریکا طلایه دار گسترش فساد در جهان است و رئیس جمهور این کشور از همجنس بازی حمایت سیاسی و قانونی به عمل می‌آورد.
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل از پیشنهاد برخی مدیران ارشد اجرایی شرکت های هوش مصنوعی برای ایجاد یک سازمان ناظر بر این فناوری مانند آژانس بین المللی انرژی اتمی پشتیبانی کرد.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند و شخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دو کشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دست کم گرفت.
رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به وجود صد‌ها دانشمند وشخصیت نام‌آور در حدفاصل رودخانه‌های اترک و جیحون در دوکشور و همچنین وجود مقبره «مختومقلی فراغی» شاعر پرآوازه ترکمن در ایران افزودند: این زمینه‌های فرهنگی را نباید دستکم گرفت.
رئیس اتاق ایران گفت: تجارت ترجیحی می‌تواند قفل مناسبات اقتصادی درون‌گروهی را شکسته و حجم مناسبات «دی ۸» را متحول کند، بنابراین فهرست اقلام تجارت ترجیحی بین کشورهای عضو باید گسترش یابد.
دبیر کل سازمان ملل می گوید به رغم کمک های ارسالی به مناطق زلزله زده سوریه، رفع نیازهای زلزله زدگان نیازمند تداوم این روند است.
شاید برای ما این واژگان خوشایند نباشد، اما باید بپذیریم که عراق جدید، مسیر «استقلال» را در سیاست خارجی و داخلی در پیش گرفته است. این مسیر نه قابل توقف است و نه قابل برگشت. در چنین میدانی، کسی برای ایران فرش قرمز پهن نخواهد کرد که نفوذ سیاسی یا حضور اقتصادی‌اش در عراق را گسترش دهد. دیگر بازیگران، اعم از ترکیه، آمریکا و اعراب حاشیه خلیج فارس، بازیگری خاص خود را دارند... به نظر می‌رسد، ایران نیز با پذیرش واقعیات عراق جدید، با استراتژی‌ها نوین وارد این رقابت تنگاتنگ شود. صرف متهم کردن السودانی به بدعهدی، تنها برآینداش از دست دادن فرصت‌ها و گسترش نفوذ رقبا خواهد بود.
یک فوق تخصص گوارش و کبد و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص کبد چرب، توضیحاتی ارائه داد.
«درست است که این اواخر نزدیکی آذربایجان با اسرائیل بیشتر شده، اما موضوع جدیدی نیست و حدود ۳۰ سال است که این دو رابطه‌شان را حفظ و گسترش داده‌اند. در خصوص حضور شناور‌ها هم درست است که برای نخستین بار رخ داده، اما این صرفا به معنی مانور سیاسی است. به طور کلی باید این اقدامات آمریکا و اسرائیل را در راستای طرح «صلح ابراهیم» تحلیل کنیم نه حمله نظامی به ایران.»
تبریز- امام جمعه تبریز گفت: مراقب تنفس مصنوعی آمریکا باشید چراکه اکنون دایره اغتشاشات محدود شده است اما باید مراقب تنفس مصنوعی نظام سلطه برای گسترش این ناآرامی‌ها بود.
ایران در زمان ابراهیم رئیسی برای ایجاد بلوک در برابر آمریکا و گسترش عمق استراتژیک خود با پیگیری روابط با روسیه، چین و آمریکای لاتین قصد دارد «نگاه به شرق» داشته باشد.
رئیس قوه قضاییه گفت: باید باب گفت‌‍وگو را در کشور گسترش دهیم و گفت‌وگومحوری را به یک فرهنگ عمومی تبدیل کنیم.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: افزایش پارکینگ‌های عمومی و خصوصی در دستور کار است و در دهه آخر صفر نیز ظرفیت افزایش قابل ملاحظه‌ای در حوزه پارکینگ‌ها در هسته مرکزی صورت می‌گیرد که البته موقت است.
مشهد ـ شهردار مشهد گفت: افزایش پارکینگ‌های عمومی و خصوصی در دستور کار است و در دهه آخر صفر نیز ظرفیت افزایش قابل ملاحظه‌ای در حوزه پارکینگ‌ها در هسته مرکزی صورت می‌گیرد که البته موقت است.
دبیرکل سازمان ملل متحد می‌گوید که سلاح‌های اتمی باید برای همیشه به تاریخ بپیوندند، زیرا این ابزار مرگبار نه تنها امنیت را تضمین نمی‌کند بلکه تنها ویرانی به بار می‌آورد.
دبیر کل سازمان ملل تأکید کرد خطر اتمی در بالاترین سطح خود در دهه‌های اخیر قرار دارد و کشورهای دارای سلاح اتمی باید متعهد به کاهش تنش‌ها از طریق مذاکره و گفت‌وگو باشند.
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: خیانت خواندن مجاهدت‌های مدافعین حرم در سرکوب جریانات تکفیری تروریستی و زیرسؤال بردن بیداری اسلامی نمی‌تواند با تلاش شوم آمریکا در تقویت و گسترش سلطه رژیم صهیونیستی در منطقه غیرمرتبط باشد.
سوارز که به ناسیونال اروگوئه برگشته است، در حضور پرشور هواداران ناسیونال که به استقبال او آمده بودند معارفه شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ