رییس فدراسیون کشتی نام خود را از لیست اعزامی تیم ملی کشتی آزاد به جام جهانی آمریکا با هدف هموار شدن ارائه ویزا به تیم ملی، خارج کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
در پی بارش باران‌های موسمی که باعث سیل و رانش زمین در منطقه هیمالیا شد، دست کم ۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و بسیاری دیگر نیز گرفتار شدند.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: از ابتدای پیش ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون ۲۲ هزار و ۱۶۵ نفر از متقاضیان داوطلبی انتخابات مجلس پیش ثبت نام کرده‌اند.
درگیری‌ها در مناطق مختلف شهر خارطوم پایتخت سودان میان ارتش سودان و نیروهای پشتیبانی سریع همچنان ادامه دارد.
سرپرست مدیریت روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اعلام کرد: شمار مسمومان الکلی حاجی آباد به ۲۲ نفر افزایش یافت.
ری- مدیرعامل هلال احمر استان تهران از تصادف اتوبوس در محور تهران- قم خبر داد و گفت: در این حادثه ۲۲ نفر مصدوم و دو نفر فوت شدند.
نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار داشت با وجود انصراف تعداد قابل توجهی از نمایندگان، هیات رییسه مجلس بدون توجه به آن، استیضاح وزیر صنعت معدن و تجارت را با ۴۰ امضا اعلام وصول کرد حال آنکه باید استیضاح با ۱۸ امضا اعلام وصول می‌شد.
نفرات اصلی تیم‌های صنعت نفت و نساجی مشخص شدند.
سمنان- رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه نوروز سال جاری ۵۹۱ تصادف در محورهای استان رخ داده است، گفت: در مجموع این تصادفات ۲۲ نفر جان باختند.
رئیس پلیس بین‌الملل فراجا از انتقال ۲۲ نفر از محکومان ایرانی که در حال گذراندن دوره محکومیت بودند، به کشور خبر داد.
مهم‌ترین و خبرسازترین رخداد سال ۱۴۰۱ با عاملیت شخصی کلید خورد که نه یک سلبریتی بود و نه شخصیتی نام آشنا. او یکی بود، از میان بیش از ۸۵ میلیون نفر جمعیت ایران. دختری ۲۲ ساله به نام مهسا (ژینا امینی) در ۲۲ شهریور، حوالی ساعت ۶ عصر توسط نیرو‌های گشت ارشاد در نزدیکی ایستگاه متروی شهید حقانی تهران بازداشت و برای گذراندن «کلاس توجیهی» عازم ساختمان خیابان وزرا شد...
ماجرا‌های اخیر برخی مدارس، متاسفانه یک اضطراب و دلهره را برای جمعیت زیادی از مردم بخصوص برای خانواده دانش‌آموزان پدید آورد؛ همه مسئولان و بخش‌های ذیربط از همان روز‌های نخست تا این لحظه، تلاش کردند عوامل این مسئله را شناسایی کنند.
تربت حیدریه ـ رئیس بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه گفت: از مجموع ۳۲ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری در محور تربت‌حیدریه به سمت مشهد، ۲۲ نفرشان مرخص شدند.
آبادان- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: در نوروز آینده، ۲۲ هزار نفر از نیروهای این سازمان در حالت آماده‌باش خواهند بود.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری ۲۲ نفر اراذل و اوباش معروف استان توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی خبر داد.
رئیس مرکز اورژانس تهران گفت: در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال در تهران، ۸۶ نفر به نیروهای اورژانس مستقر در مسیرهای راهپیمایی مراجعه
۲۲ نفر در آتش‌سوزی‌های شیلی کشته شدند
بر اساس گزارش مؤسسه آمار ترکیه، بیش از ۶۴۰ هزار گردشگر پزشکی در سال ۲۰۲۱ به این کشور سفر کردند که تقریبا یک میلیارد یورو برای بخش درمانی این کشور درآمد به همراه داشته است.
انفجار معددن زغال سنگ در شمال ترکیه ۲۲ کشته برجای گذاشت و ده‌ها نفر دیگر نیز پس از این انفجار به شدت مجروح شدند.
جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از عاملان اغتشاش، تحریک، تعرض به شهروندان، تخریب اموال عمومی و ایراد خسارت به واحد‌های صنفی در شهر رشت خبر داد و گفت: این افراد با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.
رشت- جانشین فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری ۲۲ نفر از تخریب کنندگان اموال عمومی در رشت خبر داد.
در پی تصادف یک اتوبوس با ماشین آتش‌نشانی و آمبولانسی در مسیر جاده‌ای جنوب‌شرقی ترکیه، شماری کشته و زخمی شدند.
سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه درصد باسوادی در استان از میانگین کشوری بالاتر است، گفت: سهم استان از رتبه‌های زیر ١٠٠ کنکور ۲۲ نفر است.
سخنگوی اورژانس کشور از افزایش تعداد مصدومان حادثه برخورد خودروی ۲۰۶ به یک دسته عزاداری در اصفهان به ۲۲ نفر خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ