دفتر نماینده ویژه در امور ایران وزارت خارجه آمریکا در حال حاضر توسط آبرام پالی، معاون این دفتر اداره می‌شود و امروز درحساب کاربری این گروه در توییتر عکس و نام رابرت مالی حذف و عکس و عنوان پالی گذاشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
نام و عکس رابرت مالی از صحه رسمی توئیتری دفتر نماینده آمریکا در امور مربوط به ایران حذف شده است.
پایگاه خبری فوتی رنکینگ با اعلام برنامه مسابقات مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا؛ به قرار گرفتن نام باشگاه تراکتور به جای استقلال اشاره کرده است.
باشگاه آرسنال پست مربوط به تبریک تولد ستاره پیشین روس خود را حذف کرد.
پپ گواردیولا در شبی که شاید حذف باواریایی‌ها برای هواداران بایرن نیز دور از انتظار نبود با شور و حرارت همیشگی کارش را دنبال کرد.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
«تسنیم» در انتشار خبر این دیدار عکس آقای عراقچی را سانسور کرده است و «فارس» نام او را از خبر حذف کرده است.
حضور کیم کارداشیان در میان هوادارن آرسنال و تصاویر منتشر شده از بهت در پی حذف این تیم تبدیل به سوژه رسانه‌ها شده است.
یکی از این تنه‌های خشک در باغ فردوس، چنار ۳۵۰ ساله به گفته اهالی است که با قطر ۳ متر پس از گذراندن دوران سرسبزی و شادابی خشک و تا یک ارتفاعی باقی مانده و حذف نشده که توسط هنرمند چوب تراش به نام استاد عالی، با استفاده از ابزار لازم در همانجا بدون جابه جایی به شکل مولانا طراحی و تراشیده شده است تا به صورت جلوه‌ای بصری برای شهر درآید.
مدافع میانی تراکتور با یک پنالتی و اخراج شب تلخی برای تیمش مقابل استقلال رقم زد.
این گزارش شهرداری پایتخت است: ایرانِ بدون شهروند. درحالی‌که ایران با حضور ایرانیان است که جان می‌گیرد و زیباست.
یک شرکت هواپیمایی ایرلندی به نام رایان ایر، پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی، توییت تمسخرآمیزی علیه این تیم منتشر کرد که ۹۱ هزار لایک خورد و به سرعت در فضای مجازی دست به‌دست شد. این شرکت با انتشار عکسی فتوشاپ شده از تابلوی گیت خروج فرودگاه، در توییتر خود نوشت: از درب جنوبی خارج شوید؛ آنها_به_خانه_می‌آیند علاوه براین، آن‌ها پنالتی‌ای که هری کین در جریان بازی از دست داده بود را دستمایه طنز و شوخی خود قرار دادند و در این باره نوشتند: توپ هری کین به یکی از هواپیما‌های ما برخورد کرده است.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
پس از حذف تیم ملی انگلیس از جام جهانی توسط فرانسه، سایت مشهور گاردین تصویری کنایه‌آمیز از بازیکنان اصلی تیم‌ها منتشر کرده است.
تیم ملی اسپانیا در ضربات پنالتی افتضاح عمل کرده و وداع زودهنگامی با رقابت های جام جهانی داشت.
هاجیمه موریاسو پس از شکست مقابل کرواسی به شکلی ویژه از هواداران تیمش عذرخواهی کرد.
حساب کاربری توییتر تیم ملی فوتبال مردان آمریکا در آستانه دیدار حساس با تیم جمهوری اسلامی ایران، نام «الله» را از پرچم ایران حذف کرد!
صفحه «عالم موندیال» با انتشار این خبر فدراسیون اوکراین را سوژه خنده و تمسخر خود قرار داد.
حذف بارسلونا و اتلتیکو مادرید از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت.
ادا و اطوارهای عجیب رونالدو در شب ناکامی مقابل اسپانیا به خشم عمومی علیه وی بدل شده‌است.
دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی که به پایان کارش نزدیک شده، نام ایران را از پروفایل اینستاگرامش حذف کرد.
مدتی است که پرچم اسپانیا روی عکس پپ گواردیولا در وبسایت باشگاه منچسترسیتی دیده نمی شود و همین مساله حساسیت‌هایی را در اسپانیا به همراه داشته است.
لیورپول خیلی زود نشان داد نمی توان نام این تیم از بین مدعیان قهرمانی در این فصل لیگ برتر حذف کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ