مسئول کمیته امداد و نجات فدراسیون کوهنوردی می‌گوید در هفته‌ی اخیر در مسیرهایی شاهد ریزش بهمن بودیم که اصلا سابقه ریزش بهمن در آن مسیرها وجود نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه در اجرای قانون همه یکسان هستند، گفت: رفع تصرف از حریم و بستر زاینده رود باید با سرعت انجام شود و هیچ بهانه‌ای در اجرای آن پذیرفتنی نیست.
مهمات بحث‌برانگیز خوشه‌ای بیش از آنکه در تغییر معادلات جنگ اوکراین و توازن‌بخشی به جبهه‌ها اثرگذار باشد، اهداف پنهانی چون «اتمام آبرومندانه جنگ» یا «اجرای عملیات فریب مسکو» را دنبال می‌کند.
مشاور امنیت ملی آمریکا با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که واشنگتن با وجود آگاهی از خطرات زیانبار بمب‌های خوشه‌ای علیه غیرنظامیان، قصد دارد هزاران بمب خوشه‌ای را در اختیار اوکراین قرار دهد.
تصمیم جنگ طلبانه آمریکا در ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین و استفاده واشنگتن از نیروهای کرد سوریه دموکرات در جنگ اوکراین، از محورهای مورد توجه روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
رئیس کمیته دفاع و امنیت شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد: ارسال بمب‌های خوشه‌ای به اوکراین از روش‌های جنگ تروریستی است؛ روسیه به این موضوع واکنش نشان می‌دهد.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه تاکید کرد که تکرار مفاهیم مربوط به دموکراسی و حقوق بشر از سوی کشورهای غربی با هدف توجیه جنگ افروزی‌های این کشورها در سراسر جهان صورت می‌گیرد.
بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که موج صعود قیمت‌ها از بهمن‌ها تا به امروز بی‌سابقه بوده است. در چند ماه گذشته کالا‌های اساسی تحت تاثیر قیمت دلار افزایش قیمت داشتند و همین موضوع اقتصاد ایران را وارد بحران تازه‌ای کرده است. انگار لوکوموتیو پیشرفت آقای رئیس‌جمهور در سرازیری افزایش قیمت‌ها ترمز بریده و از دست هیچ‌کس کمکی ساخته نیست.
مدیر بیمه‌های اجتماعی وزارت کار که اخیرا صحبت‌های او درباره بازنشستگان با حواشی روبرو شد برکنار شد.
اشیای دودزا در جریان بازی پاری سن ژرمن مقابل تیم برست، باعث توقف چند دقیقه‌ای مسابقه شد.
وزیر حمل و نقل انگلیس می‌گوید که چین یک کشور متخاصم است و مدعی شد ممکن است بالن‌های جاسوسی چین از آسمان انگلیس هم عبور کرده باشد.
مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی بانوان در رده سنی نوجوانان و جوانان و رقابت‌های لیگ برتر بزرگسالان طی روزهای 12 تا 15 بهمن ماه سال 1401 به میزبانی استان لرستان برگزار خواهد شد.
زبان اصلی مردم تهران، فارسی است. اما در بعضی نقاط زبان‌های محلی نیز دیده می‌شود که در مجموع از لهجه‌های فارسی محسوب می‌شوند. به طور کلی زبان و گویش‌های دیگری مانند آذری، گیلکی، لری، مازندرانی نیز به دلیل مهاجرت‌ها به آن افزوده شده است.
۵ بازیکن سابق و فعلی استقلال به نظر می‌رسد چهره‌های اصلی بازار نقل‌وانتقالات زمستانی خواهند بود.
به نظر می‌رسد که قطعی اینترنت در ساعات برگزاری کنکور تنها راه‌حل وزارت علوم برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های برگزاری آزمون است. اما این قطعی اینترنت شاید در زمینه تقلب مفید باشد، اما زندگی و معیشت دیگر افراد جامعه را برای دو روز مختل خواهد کرد.
در فاصله کوتاه باقی‌مانده تا جدال با آمریکا مرور خاطرات آخرین دیدار با این حریف به یک بازیکن خوش قلب و فقید منتهی شد؛ زنده یاد مهرداد میناوند.
سرپرست دبیری فدراسیون ژیمناستیک از اقدامی رونمایی کرد که باید در دوره قبلی حضورش در فدراسیون انجام می‌داد، اما این کار را نکرده بود.
احتمال استفاده از «بمب‌های کثیف» در جنگ اوکراین هم‌اکنون در صدر اخبار رسانه‌ها قرار گرفته، اما با توجه به ویژگی‌ها و قدرت تخریبی این نوع تسلیحات، چقدر وقوع چنین حملاتی محتمل است.
در ادبیات و گفتار «جنگ هسته‌ای» غرب علیه روسیه، این پرسش مطرح می‌شود که سلاح‌های هسته‌ای تاکتیکی چه نوع سلاح‌هایی هستند که احتمالا آغازگر جنگی ویرانگر خواهند بود.
عضو شورای شهر تهران گفت: در شهر آفتاب امکان پذیرش نمایشگاه‌های بزرگ بیش از پیش وجود داشته و بهانه‌ای برای ادامه این به‌هم ریختگی شهری که به واسطه برگزاری نمایشگاه‌ها ایجاد شده وجود ندارد.
رئیس سازمان توسعه تجارت ایران از امضای قرارداد میان صندوق ضمانت صادرات ایران و صندوق بیمه‌های بزرگ صادرات روسیه، با هدف تسهیل فعالیت‌های تجار ایرانی و روسی خبر داد.
رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی ادوار مجلس شورای اسلامی گفت: برجام به این دلیل بر عهده شورای عالی امنیت ملی گذاشته شد که نه مربوط به دولت، نه مربوط به وزارت خارجه و نه مربوط به مدح خاصی از نظام است. شورای عالی امنیت ملی یعنی کل حاکمیت، سران سه قوه و عناصر تصمیم‌گیر در آن حضور دارند و یک امر کاملا ملی تلقی می‌شود. معمولا هم در مسائل ملی یک هم راستایی بین طیف‌های سیاسی مختلف وجود دارد.
حادثه پالومارس تنها باری نبود که یک سلاح هسته‌ای در جریان آن به درستی جابجا نشده است. از سال ۱۹۵۰ میلادی دست کم ۳۲ حادثه به اصطلاح «پیکان شکسته» رخ داده است حوادثی که شامل وسایل فاجعه‌آمیز مخرب و مسطح کننده زمین بودند. با این وجود، سه بمب ایالات متحده به طور کلی ناپدید شده‌اند این بمب‌ها هنوز تا به امروز وجود دارند.
فرجام خونین دستبرد مسلحانه به گیم نت
فتح‌الله‌زاده: بمب‌های الان فشفشه هم نیستند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ