وزیر حمل و نقل انگلیس می‌گوید که چین یک کشور متخاصم است و مدعی شد ممکن است بالن‌های جاسوسی چین از آسمان انگلیس هم عبور کرده باشد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فاصله بال‌های پهپاد والکری که توسط هوش مصنوعی کنترل شده است، برابر 6.7 متر است و حداکثر سرعت آن به 1,050 کیلومتر بر ساعت می‌رسد. این پهپاد می‌تواند تا 8 جنگ‌افزار ازجمله بمب‌های کوچک با خود حمله کند و برد حرکتی بالاتر از پنج هزار کیلومتر دارد.
ارتش رژیم صهیونیستی در پی عملیات‌های اخیر مقاومت فلسطین در شمال کرانه باختری به استفاده از بالن‌های جاسوسی متوسل شده است.
قرارداد مربی دروازه بان‌های پرسپولیس برای یک فصل دیگر با این باشگاه تمدید شد.
این پهپاد با بال‌های جمع‌شونده از تیوب‌های مخصوص شلیک می‌شود و کاربر از راه دور با استفاده از مانیتور دستگاه کنترل پهپاد را به سمت هدف هدایت می‌کند.
طول این هواپیما ۳۵ متر، ارتفاع آن ۱۰ متر و طول بال‌های آن حدود ۳۰ متر است. سرعت EP-۳ E به ۴۱۱ نات (۱۸۵۲ کیلومتر در ساعت) و سقف پروازی آن به ۸ هزار و ۵۰۰ متر می‌رسد. EP-۳ E قادر است بیش از ۱۲ ساعت پرواز کند.
بالن اولی قرمز رنگ بود، هوا رفت، اما کم وافتاد در باغ سپهسالار مرحوم، مردم هم رفتند، ما بودیم در بالای شمس‌العماره، سیاچی، امین السلطنه، عضد الملک، ادیب الملک، فرخ خان، باشی، وجیه و ... بودند. بعد بالن سفید بزرگ برش فرنگی باد شد، باز همه مردم دوباره جمع شدند در بام‌ها و غیره، این دفعه بالن بسیار خوب هوا رفت، نیم ساعت درست روی آسمان شهر ایستاده بود، دو هزار ذرع هم بلکه بیشتر هوا رفت.
چرا ارتش ایالات متحده برای مقابله با اشیاء ناشناس پرنده شامل بالن‌های جاسوسی چینی، جنگنده اف ۲۲ رپتور را انتخاب کرده است؟
چین پیشتر اعلام کرده بود که بالون‌های آمریکایی بر فراز حریم هوایی این کشور بدون اجازه بیش از ۱۰ بار از مه ۲۰۲۲ به پرواز درآمدند.
کاخ سفید امروز در بیانیه ای به موضع گیری درباره بالون‌های متجاوز آمریکایی در چین پرداخت.
سخنگوی وزارت خارجه چین در واکنش به ادعاهای واشنگتن درباره پرواز اشیاء پرنده بدون سرنشین بر فراز حریم هوایی آمریکا، این کشور را به اعزام بالون جاسوسی به حریم هوایی چین متهم کرد.
مربی پیشین دروازه بان‌های پرسپولیس گفت: عملکرد دروازه بان‌های لیگ برتر نشان می دهد که آنها برای کسب عنوان قهرمانی جایگاه تعیین کننده‌ای پیدا کرده‌اند.
در حالی که در قالب یک گزارش به شکل مفصل به بررسی ماجرای پرواز این بالون جنجالی بر فراز آمریکا پرداخته‌ایم، اکنون در این گزارش درمی‌یابیم که چگونه برخی از بالون‌های جاسوسی چین توانسته‌اند از زیر نظر رادار‌های آمریکا بگریزند و به حریم هوایی ایالات متحده دست پیدا کنند.
فرمانده واحد دفاع هوافضای آمریکای شمالی تایید کرد که بالون‌های چین در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ، دست کم سه بار بر فراز آمریکا به پرواز درآمده بودند.
بالن‌ها مزیت‌هایی نسبت به ماهواره‌های نظامی از جمله هزینه بسیار کمتر ساخت و پرتاب دارند. آن‌ها در ارتفاع پایین‌تری نسبت به ماهواره قرار دارند و می‌توانند مدت زمان طولانی‌تری روی یک هدف باقی بمانند. پایین‌تر بودن به بالن امکان می‌دهد که منطقه وسیع‌تری را اسکن کند.
سخنگوی وزارت خارجه چین امروز (جمعه) ضمن خواستار "آرامش" گفت که در حال بررسی گزارش‌هایی مبنی بر پرواز یک "بالون نظارتی چینی" در حریم هوایی آمریکا است.
این قایق تفریحی دارای یک آشیانه بالگرد و گاراژ‌های مختلفی می‌باشد. هم چنین، فضای لازم برای قرار دادن اسباب بازی‌های آبی در آن قایق تفریحی نیز وجود دارند. این قایق تفریحی با بودجه ۸۰ میلیون یورویی ساخته می‌شود.
امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان گفت: مذاکرات دیپلماتیک با اتکا به اصول سه گانه عزت، حکمت و مصلحت نظام در دستورکار قرار گرفت.
کارشناسان می‌گویند که بال‌های یک بوئینگ ۷۴۷، می‌تواند انعطافی ۶ متری در مقابل باد داشته باشد.
سابقه استراتژی فنی کارلوس کی‌روش مربی پرتغالی تیم ملی ایران نشان از خالی بودن پستی مهم در ترکیب ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را دارد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بالن‌های مخابراتی برای ارائه خدمات ارتباطی در شرایط خاص و بحرانی که زیرساخت‌های ارتباطی زمینی، قطع و یا اشباع می‌شوند، مورد استفاده قرار می‌گیرند.
رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با هوشیاری کامل موفق شدند یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهک‌های تروریستی ضدانقلاب و سرویس‌های جاسوسی بیگانه را کشف و متلاشی کنند.
یکی از باندهای قاچاق سلاح و مهمات مرتبط با گروهکهای تروریستی ضدانقلاب و سرویس های جاسوسی بیگانه با هوشیاری رزمندگان قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) کشف و متلاشی شد.
شرکت «سامسون اسکای» پس از ۱۴ سال طراحی، تحقیق، توسعه و جذب سرمایه، اعلام کرد که خودروی پرنده Switchblade با موفقیت آزمایش‌ها را پشت سر گذاشته و آماده پرواز است. خودروی پرنده Switchblade از نظر فنی یک موتور سیکلت سه چرخ با بال‌های تاشو است. این خودرو فضایی برای راننده و یک مسافر ارائه می‌دهد و می‌تواند هم در جاده رانندگی کند و هم از بال هایش برای برخاست و فرود در باند فرودگاه استفاده کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ